Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért erősebbek a japán autók...

Kisvuk29 kérdése:

Miért erősebbek a japán autók motorjai?

Figyelt kérdés

Végeztem egy kis kutatást ezzel kapcsolatban

Csak pár példát jegyeztem le

[link]

Vagy ugyan olyan erősek vagy a japán erősebb

Hogy tudnak több erőt kihozni ugyan akkora motorból?

Úgy hogy a tartósságuk általában még jobb is...

Most nem német-japán harcot akarok indítani csak feltűnt hogy nem mindig elég hatékonyak a német motorok de nem értem miért


2016. júl. 19. 19:22
 1/10 anonim ***** válasza:
Egyszerű: a legfontosabb ok a hatalmas fordulat. A japán benzinesek pörögnek 7-8000-ret is, a többi pedig jó ha elér 6000-ig. Egyébként a max lóerőt is csak ilyen csillagászati fordulaton adják le. Más ok a változó szelepvezérlés, ami a japán autókból terjedt el. Alacsony fordulaton másképp állnak a szelepek, mint magas fordulaton, így tud optimális lenni az üzemanyagellátás ilyen széles tartományban. Egyébként papíron nagyon jól mutatnak a japán benzinesek adatai, de a mindennapi használatban nem érzed a 120 lóerőt, mert 3000-4000 fordulat alatt semmi erejük nincs ezeknek a VTI motoroknak, afelett viszont tényleg k**va jók. Na de nem lehet mindig padlógázzal járni.
2016. júl. 19. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

Én jelenleg swiftet hajtok és az igaz hogy sose tudom 5500-ig forgatni

De akkor is érdekes volt mindig számomra ez a papírforma

Akkor gyorsulási versenyeken ezért jók a japánok

Ott mehet a padló :D

2016. júl. 19. 19:30
 3/10 anonim ***** válasza:

Na meg tegyük hozzá, hogy elég önkényesen válogattad ám össze azokat az adatokat. Csak, hogy egy példát mondjak:


2016-os K12B (1.2 benzin) swift 69 KW.

2016-os Opel Corsa XFT (1.0) 85 KW....


Egy 2.0 benzines passat is kb. 85-ben volt utoljára 120 LE, manapság sokkal inkább a 2 literes TSI 220 vagy 280 LE...

2016. júl. 19. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Tsi az turbó motor,így ez is önkényes :) 2 literes turbós motorból nem nagy szám a 280-300 le :)
2016. júl. 19. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Más koncepció, más motorépítési filozófia.
2016. júl. 19. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

# 4/


Csak a korrekt összehasonlítás végett megnéztem a honda 2.0 turbós benzinesét és az is 310 LE - csak egy sport(os)autóban (Civic R type). 10% különbséget egy utazólimuzín vs sportautó között meg nem mondanék jelentősnek.

2016. júl. 19. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

én is szwiftet hajtok. hétezerig simán, erőlködés nélkül pörög..akkor vált föl, vagy az utolsó fokozatot..1.5 vvt aut.


minden autógyártó tud olyan motort készíteni(készíttetni) amilyent csak a technikai evolúció kitalált...


csak érdés, hoz-e annyi profitot, hogy mindenáron megmutassák mit tudnak?


mert a profit a lényeg...és az miből van? amit a legjobban keresnek a népek.

2016. júl. 19. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Változó szelepvezérlés, és nagyobb fordulatszám tartomány.
2016. júl. 19. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Nem tudom miért önkényes

Én a modern autókat nem szeretem így a legújabbak a passat és az accord voltak a listán

2001 és 2002

Amúgy meg 90-es évek a java

De akkor az első mazda 6os is

az 1.8 120 Le és a 2.0 140

Nem mondtam hogy nagy különbségek vannak de vannak :D

Ennyire voltam kíváncsi csak :)

2016. júl. 20. 07:21
 10/10 anonim ***** válasza:

Elég sok oka van.


Egyrészt az hogy japánok.Akkoriban jóval előrébb jártak.

Jobb anyagok álltak a rendelkezésre,illetve elég sok szemléletbeni különbség volt az európai tömeggyártókkal szemben.


Másrészt pedig a japán autógyárak eltörpülnek a PSA és VW konszern mellett méretben.

Sokkal több embert látnak el ezek az európai gyártók autóval,így jobban meg is kell felelni a célközönségnek.

Egyrészt itt is tudtak volna ugyanakkora literteljesítményű motorokat gyártani,de a hatalmas gyártási volumen miatt ennyit mertek bevállalni.

Nyilván nagyobb a minőségi szórás ha egy motorból 20 ezret gyártanak,mintha ugyanabból 20 milliót.


Az emberek javát pedig az érdekli,hogy minél kisebb motor legyen az autóba,és az se legyen a méreteihez képest erős,mert akkor az csak beteges lehet és biztosan sokat fogyaszt.

Az emberek jórésze guruló esernyőként tekint az autókra,így rengeteg embert elriasztott volna 1995-ben,hogy az 1.5-s motor 120 lovas.

Háááá ki fogja azt fentartani????

Elforgatni 8 ezerig egy motor,hát micsoda boszorkányság az?


Még most is ott tart mindenki hogy vegyed csak a 3 hengeres Swiftet,meg az 1.2 Corsa-t,sőt az 1.9 sdi Polo is tökéletesen elég.

Ja,tökéletesen elég arra hogy feltartsa a forgalmat folyamatosan.

2016. júl. 20. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!