Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S50B megszakító miért...

Simson S50B megszakító miért állítódik el?

Figyelt kérdés

Simson S50B megszakító folyton elállítódik. Van, hogy kb. 40-50 km-ig jó, utána elállítódik, és durrog, szakadozik a motor. Mit lehetne vele csinálni, hogy ne állítódjon el? Tirisztoros gyújtást nem akarok venni, mert sokban van. Tudom, hogy egyszer kellene megvennem. DE valami ötlet? Már cseréltem az állítócsavarját is, rugós alátétet tettem alá, de nem akar megmaradni. Új megszakítót vettem bele kb egy hónapja, és már nem tudom jobban állítani, hogy nyisson. HELP!!


Idióta kommentekre nem vagyok kíváncsi!


2016. szept. 21. 19:04
 1/5 anonim ***** válasza:

"Idióta kommentekre nem vagyok kíváncsi!"


Ilyen kezdés után megérdemelnéd, hogy ne válaszoljon senki!


A megszakítónak szüksége van kenésre. Erre az alaplapon lévő kenőfilc szolgál, amire időnként kell néhány csepp műszerolajat cseppenteni, valamint úgy kell beállítani, hogy az excentert elérje és kenje, hogy ne kopjon el idő előtt a megszakító lába.

2016. szept. 21. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Ez simson! ennek lelke van. Ha akar megy ha nem hát nem
2016. szept. 21. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

1/2:

Olyanokra gondoltam, hogy: "Akinek Simsonja van, az megérdemli", meg más becsmérlő dolgokra.

2016. szept. 22. 14:32
 4/5 anonim ***** válasza:

Akinek Simsonja van az megérdemli!


1. válaszoló voltam.


Mellesleg a nyár elején vettem egy Honda Tact robogót kosárban, apró darabokban 10 ezresért. Az eladó nem akarta megcsinálni, úgy gondolta vége a gépnek. A moci kapott új főtengely csapágyakat, szimeringeket, egy új dugót. Kellett venni hozzá egy automata szivatót is.

Összeraktuk egy hét alatt, és igaz hogy kicsit RAT stílusa van, de megy mint a mérgezett egér, nem csörömpöl. No persze kellettek nehezebb görgők bele, mert nem ment 45-nél többet, de 10g-mal 60 a vége.


A fiam szerint nem motor, mert nincs váltója, így vettem egy romos Simsont is. Két hónapja restaurálgatom, mert ezt is szétkaptam atomjaira, ledrótkorongoztam az 5 réteg festéket és lefestettem mindent gyári színre.

Ebben is újak a csapágyak, a szimeringek, új henger, új dugó, új szimeringek. A váltója egy kalap szar, és minden csörög zörög benne ami forog vagy mozog. Az öreg Hondához képest egy rakás szar, és nem is értem, hogy 30 éve miért voltam úgy oda ezekért...

2016. szept. 22. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Az enyémben is új dugó, gyűrű, csapszeg, szimeringek, főtengely(német!!!), lett véve. De már nem bajlódom vele, mert menet közben eladtam :D
2016. szept. 24. 17:22

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!