Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » C kategóriás jogosítvánnyal...

C kategóriás jogosítvánnyal munkát vállalónak mi pontosan a feladata? Illetve a C+E?

Figyelt kérdés

Leszállítani az árut A pontból B pontba?

Vagy rakodni, békázni,meg mindent Neked kell felpakolni?

Hogy működik ez?


(elnézést,ha hülye kérdés,még csak informálódnék, lehet 30 évesen már késő,de más irányba szeretnék tovább indulni az életben)



2016. szept. 27. 09:15
 1/8 anonim ***** válasza:
Minden elképzelhető, sokszor az egész cuccot a sofőrnek kell fel vagy lepakolni. Lehet ahova mész, egy darab ember sincs, aki megmozditana valamit. Ez főleg akkor jellemző, ha teritő vagy, azaz van 100 cimed, és mindenütt egy kicsit kell pakolj. Nem késő 30 évesen, sőt. De tudd, hogy jó fizikai kondiban kell legyél, és meg kell tanulj magadtól (na jó, segitenek a kollégák jó esetben) pakolni, spaniferezni, rendezni. Ha jó esetben fel is teszik neked a raklapokat targoncával, neked kell lekötözni, a ponyvát elrendezni, stb.
2016. szept. 27. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Az előzőhöz csatlakozva: ezt nagyon cége válogatja. Van ahol többet pakolsz, mint vezetsz, van ahol szinte semmit nem pakolsz.

A rakomány rögzítés viszont mindig a tiéd. Hogy ténylegesen kell is, az viszont megint a munkától függ.

Voltam egy helyen, ahol nem hogy nem kellett, nem is tudtad spanizni az árut. Ott neked kellett békával behúzni és úgy elrendezni, hogy lehetőleg ne boruljon meg.

Van, akinek derogáló hozzányúlni a békához, de ahogy magamom észrevettem, nem árt egy kis torna. Az italosok terítő munkáját nem csinálnám (nem is bírná a hátam), de ha egész nap csak ül az ember, ott azért kell egy kis gimnasztika is.

Biztos lesznek itt más vélemények is, ez csak a sajátom volt.

2016. szept. 27. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

az előttem szólók elmondtak mindent.


de..az első nap aláírsz egy szerződést, melyben elvileg le van írva az összes teendő. Ehhez csatlakozik a munkaköri leírás, melyben pontosan leírják, mit várnak el tőled.(általában az SZMSZ-t nomják a kezedbe)

az élet soxor köszönő viszonyban sincs a leírtakkal

sok cég úgy küld kamiont, hogy nem akar a sofőr sem fel, sem lerakodni. azoknak megköszönjük.


egy jobb sofőrnek van targonca, és egyéb anyagmozgatógép-kezelői vizsgája(is)..

2016. szept. 27. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Ahol én eddig dolgoztam diákmunkákon ott direkt azért kértek diákokat, mert nekünk kellett kipakolni a kamiont, a sofőr addig pihenhetett, de mint írják ezt cége válogatja.
2016. szept. 27. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
B-nél te pakolsz, keményen, C+E ott targoncával veszik le a raklapot ott csak vezetsz, nekem is ez a célom amúgy. A C az meg kérdéses, van, hogy a sofőr pakol, de ha mondjuk, valami építkezésre viszel cuccot akkor csak vezetsz, pl. betonkeverő, billenőhátfalas kocsik stb.. A ponyvás C-seket meg ha DPD vagy italnagyker vagy bútoros cég akkor valószínű pakolnod is kell. Ki kell fogni a megfelelő céget
2016. szept. 27. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Nem is cégtől függ ez, hanem hogy milyen kamionnal mész: ha ponyvással (vagy dobozossal, mindegy), akkor 100% hogy néha pakolnod is kell. Minden cégnél, nincs kivétel még külföldön sem. Ha pedig hűtős, tartályos, billencses, stb kamionnal vagy, akkor nyilván nem kell pakolnod. Tehát nem a cégtől függ.
2016. szept. 27. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm mindenkinek!

Így már világosabb a dolog.


Tehát akkor tulajdonképp,ha így nézem, C-vel egyedül nem igazán megyek sokra, mindenképp C+E kell,s még a munkavégzés is kényelmesebb,ha úgy nézzük. Bár semmi sem könnyű,tudom.

2016. szept. 28. 11:35
 8/8 anonim ***** válasza:

Ha Ha..

Hát ez jópofa!


Francokat. Minden a te feladatod.


A.Pont meg B pont a túrót!


Mikor vezetek olyan mintha nem csinálnek semmit!


Te intėzed az irodaban az árú kikėrėsėt. A rögzítėsėt.


Sokszor mėg a kėzi rakodò bekát is odadobják ,hogy akkor csináld magad.


Megszerkeszted az útvonalat. Te felelsz az útdíjjakėrt. Te felelsz az árú ėpsėgėėrt. Te felelsz az üzemanyagėrt ės annak folyamatos számontartásáėrt. Kiszámolásáėrt.

A tengely súly vagy öszsúj elrendezėsėėrt.


Az utolsó trafipax is a te zsebedből megy ki ha pl 60km/h helyett 65el messz ės eldurran a vaku.

Ja tėged vesznek elő árúhiány árúkár lopás esetėn akkor is ,ha kozöd nincs hozzá ,vagy átvertek a raktárosok akkor is.

Volt hogy abba kötöttek bele hogy barnafoltos a doboz vagy kėk a raklap. Ės nem vettėk at az árút.


Töltögeted a fuvarleveleket meg menetleveleket Cmr eket ,meg ami mėg a nyakadba van nyomnak hogy töltögesd.


"Közbe figyelsz a kötelező pihenőidők betartására.


Amikor is nem pihensz hanem kaját gyártasz magadnak,vagy bevásárolsz a boltba hogy legyen miből ,vagy a higeniádat próbalod rendben tartani. Esetleg tankolsz vagy valamit csinálsz de az minden csak nem pihenės.


Ja vagy ėpp flángalsz ivóvízėrt a benzinkútra a kis kannáddal hogy ne halj szomjan ,meg kezet tudj mosni valahogy.

"Ha szerencsed van nem lakatolták le a csapot!

Mentálisan kimerítő 15 órát is dolgozol egy nap. Így mikor vėgzel vagy nem tudsz aludni vagy csak arcal beborulsz a fekhelyre.


Nap vėgen meg vitatkozhatsz az iranyítóddal ,hogy mėrt ott állsz meg napi pihenőre ahol te azt jónak láttad ,ės nem ott ahol azt ő gondolta! Persze az irodistákat nem ėrdekli hogy te pl egėsz ėjjszakáztál ės aludnál nyáron a 40fokos flaszteron. Simán rádcsörög. Ha kikapcsolod a telód meg az a baja.



(Aztán mikor úgy erzed ,hogy a saját irányítódra hallgatva hónapokig nem ettėl nem fürödtėl volna ,ės az árúd nagyrėszėt is ellopták volna róllad. Rájösz hogy Ő már nem a segitőd hanem konkretan a számontartó ellensėged ės ,bemennėl az irodába rárugni az asztalt...!

(Sokan rá is rúgják ,plane a rėgi sofőrök) Ės ezėrt nem megy senki el sofőrnek ,ės ezėrt hiányszakma. Ezėrt hagyják ott a kezdők ,a meglevők pedig ezėrt olyanok többeközött ,mint a bűnözök. (Bocs kollėgák)


A másik nehėzsėg ebben a munkában ami idegörlő hogy minden időlimites.


Sokszor mikor megkapod a címeket azok nincsennek leellenőrízve ės pici furgonra vannak optimalizálva. Beveckelődsz a kamionnal a kicsi utcákon a címre ės ha szerencsėd van ės nem szorultál be ės nem törtėl össze semmit azzal a beláthatatlan ház mėretű járművel semmit szerencsėd van! (Persze mindenki dudál) Izzadsz a kormánynál mert minden a te felelőssėged.A munkahelyeden mindenki a főnököd is felteszi a kezėt ,ez nem az ő ,ez a te hibád!,fizesd ki te! Iszonyatos para.

Majd közlik veled hogy ,bocs potyára mentėl oda... Ide kamiont nem vártak rossz a cím!

[Vagy jobb esetbe feltesz 2db raklapot]


Sajna manapság erről szól ez a szakma.


Ha olyan lenne mint a Truck simulator játek ,álom meló lenne.

2020. júl. 27. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!