Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Létezik olyan tömeggyártású...

DONIBOY kérdése:

Létezik olyan tömeggyártású autó ami Forgódugattyús (Rotary Engine) motorral jött ki a gyárból?

Figyelt kérdés
Láttam pár RX7-et RX8-at forgódugattyús motorral de ez gyári vagy valami beleberhányolt motor?

#RX8 #RX7 #Forgódugattyú #Rotary Engine
2017. jan. 2. 08:53
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
100%
Azok gyári Wankel-motorok.
2017. jan. 2. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
74%
Tudomásom szerint a japánok még próbálkoznak vele (vagy újra próbálkoznak vele), de a jelentős kopás problémát még nem tudták megoldani.
2017. jan. 2. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
A Wankel motor bem mai találmány, de közel sincs annyira elterjedve, mint az Otto motor.
2017. jan. 2. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:

A Mazdán kívül pl. az NSU Ro80. Igaz a Wankel hozzájárult, hogy az Audi fel tudja vásárolni a márkát.

Sőt, Ladából is készült Wankel motoros, igaz maximum 20.000 km-t bírt a motor.


De nagyon sokat próbálkoztam vele autóban, motorkerékpárban, repülőben.

2017. jan. 2. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:

NSU Ro80

Citroën GS Birotor

A Mazdának több típusa is volt, pl. az rx-7


De egyik sem volt túl sikeres a kis futásteljesítmény miatt.

2017. jan. 2. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:

#4 - nagyon sokan próbálkoztak vele...


A telefon, már megint. :/

2017. jan. 2. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:

"De egyik sem volt túl sikeres a kis futásteljesítmény miatt."


Az átlag ember számára max.


80-100 ezer km-t elmennek ezek a motorok,majd utána jön egy 1500 dolláros generál,és ismét öröm boldogság megint 100e km-ig.

Ezen felül szereti ha a gyújtást cserélik rajta 25 ezrenként (Otto motornál is 50 ezrenként kéne).


Innentől viszont egy szög egyszerű,végtelenül megbízható motor.

Egy átlagos 1.3-as Swift motor egy űrtechnika hozzá képest,rengeteg mozgó alkatrésszel,és meghibásodási lehetősséggel.


Na meg hát a Wankelt használni is tudni kell.Aki nem szeret rendszeresen 7-8-9 ezres fordulaton járni,annak nagyon nem való.

2017. jan. 2. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:

7-es!


Biztos igazad van!!!

De miért nem terjedt el!??!?!

2017. jan. 2. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:

Pont ezért.


Elég kevés ember vállalja be a 100 ezrenkénti generált,kevés ember tartja be szigorúan az olajcserét,kevés ember nyeli be az állandó 12 liter feletti fogyit,ami 20-ig is könnyen elmegy,illetve az emberek java része még 4 ezerig se lövi el az autóját,akkor mit kezdene a 9 ezres tiltással?


Annyira meg elterjedt,hogy akinek ez kell,az hozzá tud jutni akárhol.


Egyébként csak a Mazda foglalkozik a dologgal,de ők elég különcek.

Nem véletlen nem találsz kisköbcentis turbóbenzint a kínálatukba,ahogy kisdízelük is csak most lesz.

2017. jan. 2. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 anonim ***** válasza:
Valamint rendkívül nehéz betartani a környezetvédelmi szabályokat, mivel működéséből adódóan muszáj olajat fecskendezni az égéstérbe.
2017. jan. 2. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!