Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitől olyan népszerű a fiatalo...

Mitől olyan népszerű a fiatalok körében a VW Golf?

Figyelt kérdés
Mi a vonzereje?
2017. jan. 12. 17:12
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
49%
Nem csak a fiatalok körében népszerű, Európa legkelendőbb típusa. Attól népszerű, hogy jó.
2017. jan. 12. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:

Magyarországon a rendszerváltáskor elterjedt volt az az álláspont hogy a német autó a jó autó

Pedig hát ez nem teljesen fedi így az igazságot.

Gyakorlatilag ezért istenítik egyesek a golf-ot

Pedig semmivel nem jobb vagy különlegesebb a többi compact autó típusnál!

2017. jan. 12. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 anonim ***** válasza:
35%
Takarékos (a dízelek), relatív erősek és jól mennek. A formája konzervatív, de pont ez a jó benne, mert így időtálló is, ezért van az, hogy egy jó állapotú 4-es Golf is teljesen fiatalnak és modernnek hat. Viszonylag kényelmesek, és tágasnak is mondható, az első ülésekben nagyon jól el lehet férni. Aztán van egy olyan faktor, hogy ha a havernak is olyan van, akkor már legyen nekem is ilyen, mert ha neki bejött, akkor nekem is befog. Ez egy láncreakció. A nagy példányszám miatt pedig az alkatrészek olcsók, a szerelők értenek hozzá, nincs fejvakarás, hogy na vajon mi baja lehet.
2017. jan. 12. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/26 anonim ***** válasza:
33%

Azért népszerű, mert hülyék.

Nézd meg a PISA teszt eredményeit, meg a szakmai bizonyítványokat, stb.

Mit vársz ilyen fiataloktól?

Se ízlés, se ész...

Csupán követik a mesterségesen generált divatot!

Ingyen se kellene golf meg vw se, szinte a legtöbb vw műszaki szemmel egy hulladék, nem véletlen népautó magyarra fordítva németről!

A népnek egy olcsó autót kezdtek gyártani(bogár) és utána jött a tartós,megbízható de szintén olcsó műszakilag fapados faék golf1 majd a golf2 vel picit már fogyasztói társadalom a golf3 nál már jobban a golf4től meg nagyon az!

Bogár helyett nem sok minden volt a háború után az átlag pornépnek a golf1 és golf2 meg mint évtizedeken át használt munkásautók nálunk is meghozták a legenda alapját!


Jó marketing és sok hülye kell ehhez. Van mindkettő így ezért!

2017. jan. 12. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/26 anonim ***** válasza:

"Se ízlés, se ész... "

Szerintem egy dízel golf egy ésszerű választás pl egy 1.5dci-vel szemben.


"de szintén olcsó műszakilag fapados faék golf1 majd a golf2"

Mégis az első kettő széria volt az ami ezt a "hot hatch" kategóriát megteremtette. És abban hogy valami faék egyszerű azzal mi a gond? olcsó és nem megy tönkre.

2017. jan. 12. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/26 anonim ***** válasza:
14%

4-esnél a pont, túlárazott, fapados, jellegtelen formatervű autó VW emblémával az elején, semmit több.

Miért veszik ennyien?

Csordaszellem, a saját vélemény, ill. kialakult világkép teljes hiánya. Egyik birka megy a másik után, mert a haverjának is ilyen van.

2017. jan. 12. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/26 anonim ***** válasza:
Nem akarom védeni a golfot, de fapados alatt mit értesz?
2017. jan. 12. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 anonim ***** válasza:
Mert a szomszéd jocinak is az van,és ezzel lehet divatdizeles majmot játszani 5 forintból is. Sok madár .
2017. jan. 12. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 anonim ***** válasza:

Igen abban a korban és anyagi meg politikai helyzetben az 1es és 2es golf szükségmegoldásnak pont ezért volt jó!

Viszont ma már ezek öregek így vagy lelakva a szegényeknek még munkábajárni jó amíg nem rohad szét vagy veteránosoknak nosztalgiázni viszont erre a célra van ezer más kocsi azonos árkategóriában. Gyárira restaurálni egy golf2 -t nem épp olcsó! Viszont ez igen kis réteg ettől tekintsünk is el, a múlttól is tekintsünk el mikor mindenki örült a kettesgolfnak, hogy nem wartburgon állított 3db mekszakítót!


Igen a 3astól egyre jobban túlárazva egyre fapadosabb és egyre nagyobb anyagi haszonnal lévő átverés az egész!


Mitől fapados? Hogyha ezt kérded nem ültél még "extrás" autóban. Mondhatnék németből egy "e" mercit vagy akár a vw csoporton belül egy a6 -t de franciából egy C5 vagy sorolhatnám reggelig.


Pár példa a fapadosra:

citroen bx szintezős hidros futómű, bmw e32 xenon, Merci w124 több lengőkaros futómű, es,abs,asc, stb. stb. ezek mind voltak már és több zónás klima.

Még egy 70es évekbeli zöööcségesnek gúnyolt w123 mercibe is beülsz legyen az dízel, magadra csukod az ajtót és 40év után is úgy csukódik, mint az új és szép csendben teszi majd az utastérben annyit érzek a durva járású dízel motorból ha dízel blokkal van szerelve, mint a golfnál a golf4 vagy inkább golf5 nél(zajszigetelés és rezgéscsillapítás).

Nézzük a golf4 -t ha szóba került ugye 2000után is még piacon volt,669db van a HAHun hírdetve és beikszelem a tempomatot csak 71db!!!!! Egy fiatalos SLK merciben ez úgy alap dolog és az elsőgenerációs SLK már gombokért megvehető alig eszik papásan 6,5-7litert ha taposod 10-11megállítja és a 2.3kompresszornak kb. 240-250 a vége!

Sokszor egy golf4 -t a szülők segítségével veszi a gyerek vagy fiatal és dolgozik meg van párja és két kocsira nem telik ezért ketten is használják, na most én még a golf4 ben se láttam memóriás ülést. Egyáltalán létezik? Pár bmw és merci tipusban már a 80as években volt és mikor beraktad tolató állásba a váltót lebillentette a visszapillantó tükröt!

Apropó nem fapadost írok, hanem átfogalmazom: NINCS KOMFORTÉRZETED A GOLFBAN!

Még a golf4 ben se megy meleg levegő az ajtók ablakaira az üveg tövében! 80as években már egy 200eFt ért megvehető BMWnél átmegy a műszerfalból az ajtóba a levegő és az ajtókárpitból meg végig kijön az üvegek alatt! Beülsz benyomod a fütést(ha hideg a motor akkor klimával) és pár másodperc alatt páramentesíti az ablaküveget és látod az oldalsó visszapillantó tükröt! Igen ha -20fok van sincs gond, mert fűtőtt a zár is nem csak a tükör, ja tükrök van az belül is ami motoros billenős mikor hátuljövő a elvakítana. Esetleg a tükör lebillentése után is vakít a mögötted levő? Semmi gond mert elektromos roló is van, sőt egy 25éves opel omegában is van elektromos hátsó roló! Gomb megnyom és roló felmegy.


Szóval a golfban megvan minden ami arra elég, hogy A ból B be eljussál de nincs semmi több ami komfortos lenne és a 4es golf olyan szinten sincs ahol más gyártók más gépkocsijai az egyes golf idején már voltak kényelem, biztonság, komfort területén!

Haverom 1982es Mercije légzsákos és ABSes, két zónás klimás állófűtéses! 82ben egy golf hmmm? Még egy 2003as golf is sokszor kevesebbet tud!


De ne németet nézzünk, nézzük csak meg a franciákat, sokan utálják a citroneket és áruk sincs meg bagóért kapni! golf4 korabeli citroen c5: faberakás, autómata, navi, tempomat, 8légzsák, deréktámasz, szintező, stb stb stb!

2017. jan. 12. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 anonim ***** válasza:

Mikor én voltam fiatal mindenki ladát akart és tudod miket néztem megállás nélkül, hogy mikor bukkan fel egy?

Első generációs RX7 -t!

Miért?

Lapos, alacsony tömeg közép pont, pörgős, jól tuningolható motor, kezes futómű, klasszikus forma(már a 2000-2002 körül is ritkaság volt az első gen), isteni a hangja, beleülsz és együtt érzed magad az autóval!

Pedig kérdezz meg azokat akik 16éve voltak fiatalok, hogy vidéken akkor még sok friss jogsisnak lada volt az álma.

10ből 9haverom ladát vett!

2017. jan. 12. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!