Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik a leggyorsabb 50...

Gaborka01 kérdése:

Melyik a leggyorsabb 50 köbcentis robogó gyárilag?

Figyelt kérdés
Az is érdekelne hogy mekkora a végsebessége.

2017. jan. 29. 14:53
 1/7 anonim ***** válasza:
Minden csak variátorgörgők kérdése,ha nehezebbet teszel bele,akkor /a gyorsulás rovására/ növelheted a végsebességét bármelyik robogónak.
2017. jan. 29. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Az unióban forgalomba helyezett 50 köbcentiek gyárilag nem határoltak?
2017. jan. 29. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Dehogynem. Papíron 48 a végük XD
2017. jan. 29. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Nem tudok pontos adatokat, de azt tudom, hogy csikókoromban, mikor még robogóztunk, akkor az Aeroxok mindenkit megvertek, 80-at is mennek gyárilag fojtás nélkül.
2017. jan. 29. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Nincsenek határolva sehogy, mindegyik tudja a 70-80-at kb. Annál többet viszont nem nagyon, maximum egyedileg felhúzott kétütemű, de az is 100-110 környékén katasztrofális használhatósággal párosítva.
2017. jan. 29. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 Zzzoli ***** válasza:

Aki a variátorgörgőt írta az butaság, én sokat hangoltam. A görgőzéssel finomhangolni lehet. Ha jól van megválasztva a görgő és a kontrasztrugó és jól van behangolva a karbi, akkor bármikor odahúzol neki, például egy meredek parton kifelé, akkor sem fuldoklik még ha nehéz vagy sem és egyenes úton is frankón gyorsul.

Ha rosszul van görgőzve, hacsak nem extrém rosszul, akkor is eléri a vésebességet.

Na szóval minden robogó folytásokkal jön ki. Van vakcső a kipu könyökön és szokott lenni a variátorban limitergyűrű. Némelyiknél még a karbinál is van folytás és limitált a gyújtás.

Egyébként egy olyan 50-es, amin semmi tuning nincsés nincs folytás az max 80, de azt is több tényező befolyásolja.

Gyakoribb a 70-75Km/h-s vég, jó erőben lévő motornál.

Az órák persze sokat csalnak, a legtöbb motor már 75 nél 85 felett mutat. Ezt lehet ellenőrizni egy gps el, vagy androidta felraksz egy gps-t.

Én mindig úgy csináltam, elindítottam a gps-t beraktam a csomagtartóba , utána pedig visszanéztem mennyi volt a csúcssebesség.

Egyébként erős nyomatékos motorok folytás nélkül a Piaggio blokkos Apriliák, a Yamaha Aeroxok, a befecskendezős SR-ek is jól mennek.

Ha nem elég neked a 80 as vég, akkor bele kell dobni egy kis tuningot, 70 es henger, telisonkás főtengely, sportkipu, jó variátor, jó szíj, folytatlan CDI.

Nekem most egy SR 50R Factory van (karbis), na az jó hátszéllel kiakasztja a 80 as óráját, de GPS szerint akkor megy kb 76-78-al.

2017. jan. 30. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 Eilden Somnus válasza:
79%
Sziasztok. Nekem volt egy Honda dio af 18-asom. 1992-es. Most is van egy de az gyári. A bilikékben volt kb. 80.000 Ft-nyi pollini tunning. Én azt akkor 60.000 vettem - mármint a komplett motort. Kb 8 éve. Egerben a fő útvonalon, egyenesbe leelőztem a taxit, amely a 12-es helyi járatot előzte meg dombnak lefelé. Kb 120-at tudott a kis gép, dobfékekkel. aki ismeri a város annak sokat mond a Keri buszmegállója Eger irányába. Ott kb. 90-el mentem és már a buszmegállóban mindkét féket használnom kellett, hogy a kb. 250 méterre lévő Opel Papp autoszalonnál lévő Külsősor út bekötőnél balesetmentesen levigyem 40-re ha valami idióta kijön elém s meg tudjak állni! Szóval párja nem volt a kistestű robogónak. Meg volt az tűzdelve mindennel, pörgött mint a veszettség és ment is. 11 literes fogyasztása volt ha bekapcsolt a tunning elektronika s akkor mintha rakétát gyújtottak volna be alattad. Félelmetes volt még 100-ra is felmenni vele. A szemem bekönnyezett a szemüveg mögött is. Persze ha elesem ott döglök meg. A 4,5 literes tankkal nem lehetett messzire menni. S a kérdés. Akkor is az volt amit most feltettél. Kb 65-75-öt bármelyik tud ha jó gazdája volt. Persze egy 80-as hengerrel és a komplett tuninggal - hangsúlyozom hogy komplett, szakember által megcsinált s nem egy-két ötletet ellopva mert úgy szart sem ér az egész csak szétcseszed a motort / mondjuk amúgy is de utóbbinak lesz értelme s megtudod mi a sebesség. Szóval az a kérdés hogy mit akarsz valójában. Mert a gyári motorok majd mind tudja a 65-75-öt. Ha megfúrod őket akkor a határ a csillagos ég.Nincs összehasonlítási alap csak a tapasztalat ami alattad van...
2017. jan. 30. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!