Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az eltömődött üzemanyagszűrő...

Karak451 kérdése:

Az eltömődött üzemanyagszűrő okozhat problémát a generátornál?

Figyelt kérdés
1998-as dízel Mazda 626-om van. Ma az üzemanyagszűrő-lámpa kigyulladt a műszerfalon, de az akkumulátor lámpával együtt. Harminc kilométert kellett még mennem, hogy beérjek a civilizációba, addigra az akksi teljesen lemerült, de mikor lekapcsoltam a reflektort, egy kicsit visszatöltött a generátor, és legalább a műszerfalnak újra jutott áram. A kérdésem az, hogy egy szűrő csere megoldja-e a problémát, azaz: az akkumulátor probléma (inkább generátor probléma) az eltömődött szűrő miatt előfordulhat-e, vagy itt két külön hibával van dolgom? (a valószínűség érdekel csak)

2017. febr. 8. 19:23
 1/7 anonim ***** válasza:

Az alacsony feszültség okozhat random hibajelzéseket.

Szóval én először a generátort és az akksit tenném rendbe, és ha azután is fennáll a hibajelzés, akkor törődnék csak vele.

(Nekem például az izzítás meg az alacsony üzemanyagszintjelző gyulladt ki (tele tankkal), amikor meghalt a generátorom és lemerült az akksi.)

2017. febr. 8. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Első ízben a generátort vedd górcső alá mert az a hunyó.
2017. febr. 8. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim válasza:
Ugyan nem vagyok autó szerelő és a típushoz sem értek. De ha ennyire alacsony az áramerősség akkor az is megeshet, hogy az üzemanyag szivattyút se működtette már megfelelően és csökkent az üzemanyag nyomása. Ez is bekapcsolhatta az üzemanyagszűrő jelzőjét.
2017. febr. 8. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Az 1#-es jól mondja (írja)

először az aksit aztán a generátort ellenőriztesd,igaz ezt a két "dolgot" szinte egyszerre is le tudják ellenőrizni.

A szűrő "probléma" ha egyáltalán probléma és nem csak az alacsony feszültség miatt jelzett hibát a lámpa, na szóval a szűrő téma az egy másik eset, másik probléma.

2017. febr. 8. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Egy hibával van dolgod. Az üzemanyagszűrőnek semmi baja, hiába cserélnéd ki, megmaradna a hibajelzés. Ha a generátor meg lesz javítva, helyreáll minden.
2017. febr. 8. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! A szűrő-gondot nem zárnám ki, mert a kocsit használtan vettem egy éve, és azt a szűrőt nem cseréltem. Úgy öt hónapja a kocsi teljesítménye egyre jobban visszaesik (dombokon fel), és elég büdös is lett a kipufogója. Úgyhogy azt mindenképp cseréléném. De a válaszokból úgy tűnik, hogy a generátorral ettől függetlenül van gáz.
2017. febr. 8. 22:18
 7/7 A kérdező kommentje:
Megoldás: valóban a generátorral volt a gond, olyannyira, hogy másnap mikor visszamentem a kocsiért, nem is volt gyújtás. Sajnos a műhelyben nem értettem pontosan, hogy a generátoron belül belül mi volt a baj, de nem került sokba a javítás. Egy hét múlva az önindító szart be, az négyszer annyiba került.
2017. febr. 24. 19:32

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!