Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megéri Peugeo-t venni? Jó kocsik?

Megéri Peugeo-t venni? Jó kocsik?

Figyelt kérdés
Mondjuk 107-est.
2017. febr. 20. 20:37
 1/9 anonim ***** válasza:
47%
nem
2017. febr. 20. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
32%
Általában nem. Régebbieket nagyobb bátorsággal merném ajánlani úgy '90-ig bezárólag, de csakis fanatizmussal megáldva.
2017. febr. 20. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 Donald J. Trump ***** válasza:
A 107-es a Peugeot - Toyota eggyüttműködés keretében készült Csehországban (lásd még: Citroen C1, Toyota Aygo), csak a diesel motorok származnak a Peugeot-tól (azok is jók egyébként, csak egy ilyen kis autóba felesleges), a benzines Daihatsu fejlesztés és többször volt az év motorja saját kategóriájában. Kevés alacsonyabb fenntartási költségű autó létezik, cserébe nem egy családi utazójárgány.
2017. febr. 20. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
24%

Próbáltam volna én feltenni ezt a kérdést kedves kérdező!

Már réges régen elkűdtek volna a sunyi... szóval oda.

De hogy a kérdésedre is válaszoljak, IGEN, MEGÉRI venni

Pözsót, csak nagyon nem mindegy, hogy melyik típust.

A Peugeot egyébként A VILÁG LEGRÉGIBB AUTÓGYÁRTÁSSAL FOGLALKOZÓ CÉGE, de sokan szapulják. Hát pont ez a régi, patinás cég felejtett el volna autót gyártani? Henry Ford

is alapos késéssel kezdete el a gyár-alapítást, 1905-ben,

a Peugeot-to meg 1870-ben alapították! A germánok EKKOR még csak álmodoztak az autógyártásról. A Benz is az 1800-as évek végén max. ilyen motoros hintókat gyártott, ami kemény 4 km/h-val vánszorgott.

Szóval tartva a helyzetet, nem mindegy melyik Peugeot-ot.

A korai 307-esek nem éppen megbízhatóak, tipikus elektronikai meghibásodások, később a facelift-nél orvosolták ezt a hibát s azok elég megbízhatóak már.

Én 107-est nem vennék, nagyon kicsi, s mint ilyen nem biztonságos. Városba inkább egy alap 207-est, 1.4-es

benzinessel (városba nem érdemes dízelt venni, mert előbb-utóbb megadja magát a sok leállítástól- újraindítástól s pl. egy porlasztó nem éppen 2 forint...)

75 ló ölég is lesz, hidd el. De egy fiatalabb 306-os is jó lesz, azok sokat bírnak. Vagy egy alap 206-ost, de mindegyiket lehetőleg kevés km-rrel!

2017. febr. 21. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Ha valóban a világ legrégebbi autógyártással foglalkozó cége, akkor elég ciki, hogy kb. az összes japán és koreai gyártó megbízhatóbb kocsikat csinál náluk.
2017. febr. 21. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
20%

Azért nem lehet ennyire általánosítani, a franciák közül a Peugeot volt is jelenleg is a legmegbízhatóbb. A Citroenekkel, na azokkal van sok gond. Egyik autószerelő

ismerős mondta is, hogy Pözsókat nem nagyon hoznak, de van egy C4-es, pár éves is idén már negyedjére van náluk, mert

állandóan elromlik rajta vmi. Már nagyon elegük van belőle, azt mondta, mondták, mert többen szerelnek ottand, hogy ilyent nehogy eszembe jusson venni! Meg kettes Mégane-t, meg kettes Lagunát se! Mondta még továbbá, hogy

szerinte ezzel a 207-essel nem lesznek gondok, s igaza is lett! 9 év alatt egy aksicsere volt, 1 izzócsere meg egy

kipufogó dob. Le kell már számolni ezekkel az előítéletekkel. Kedves kérdező, vegyél, csak nem 107-est.

Azt én se vennék, max. 3 autónak a 18 éves lányomnak. Ha lenne.

2017. febr. 21. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
26%
3. autónak, akartam írni...
2017. febr. 21. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Mi kétszer is ráfaragtunk vele. Egyszer egy külföldről behozott 10 éves 305-öst vettünk. Ami létezik, minden szarság előjött, valszeg egy bontószökevény lehetett (pedig k*va jól nézett ki meg minden, de szét volt hajtva). Itt rá lehet fogni, hogy belenyúltunk, előfordul használt autónál.


A másikat viszont újonnan vettük, egy 307-es kombit, 2004-ben. 1.4 szívó benzines. 163ezer km-t tettünk bele 6,5 év alatt. Ez alatt 3x hengerfej tömítés csere, a műanyagok katasztrofálisak, index kar 3 éves korában már lógott, cserélni kellett, a ventillátor csapágyas lett, az izzók állandóan kiégtek, hirtelen most ezek jutnak eszembe. Mindez egy új autónál, ami rendszeresen megkapta a szükséges szervizeket (olaj, szűrők, miegymás). Aztán utólag megtudtuk, hogy állítólag ott gyártási hibák voltak annál a motortípusnál.


Szóval én nem ajánlanám, nekem az életben nem kell többször. De azt is hozzátenném, hogy két féle embert ismerek: az egyik, aki imádja, és elfogadja a franciás megbízhatóságával (egyébként ahogy előttem írták, általában az elektronika a gyenge pontjuk), ugyanakkor a franciás kényelmet többre tartja, mint amennyire elvenné a kedvét az általam felsorolt apróságok bármelyike. A másik, aki a "soha többet" elvet vallja.


Kevés olyat ismerek, aki semlegesen tudna hozzáállni, bár magamat lassan idesorolom. VW-m van, és abba is kell pénzt ölni rendesen, ha azt akarja az ember, hogy üzembiztos legyen. Szóval én ezt mai fejjel úgy látom, hogy van karban tartott autó, és lerúgott. Márkától függetlenül.

2017. márc. 10. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Én anno 15 éven keresztül egy Peugeot 205-t vezettem, de sajnos az anyagi helyzetem miatt meg kellett tőle válnom 1999-ben. Ezt a típust bárkinek merném ajánlani, ez idő alatt talán ötször voltam vele szervizben (amiből az egyik baleset miatt volt), pedig beleraktam 180 ezer kilométert. Az utolsó évben volt először szétszedve teljesen a motor, előtte szelepszár-szimering cseréken kívül más nem lett cserélve benne, csak olaj 5000 kilométerenként, légszűrő, folyadékok, de ez természetes.
2017. márc. 10. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!