Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ki milyen jövőt jósol a...

Ki milyen jövőt jósol a motorok terén a Formula 1-ben?

Figyelt kérdés
2020-ig v6 hibrid turbo lesz a hajtáslánc. V12 óta folyamatosan vették el a hengereket. Még adott a sor4, esetleg a v4, amit pl a porsche használa 24 órás Le man-i versenyen. Szintén v4 hybrid turbo. Nem tartom kizártnak, hogy belép a VW ekkorra, éppen ugyan emiatt a motor miatt, mind az f1-ben, mind a le man-i 24 órás versenyen ugyan azt fogják használni.
2017. febr. 25. 20:53
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
Nem gyászos? Végül is, sokan szeretik a porszívó hangját...
2017. márc. 19. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

" "A Forma-1 már csak árnyéka önmagának. Mindig is a csúcstechnikáról szólt."


A csúcstechnika megvan most is..."


Dehogy van meg a csúcstechnika. Nézz meg egy köridőt, pl. Monaco Grand Prix. A jelenlegi köridőt 2004-ben állították fel.

Most már simán ki lehetne hagyni a pilótát az autóból, irányítható számítógép által. Ha ezt meglépnék akkor tényleg közelebb lenne a csúcstechnikához, de ezzel unalmasabbá válnának a versenyek, csökkenne a nézettség és a bevétel...

2017. márc. 19. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

12-es

Ha most is néznél Forma 1-et, és nemcsak 10 évvel ezelőtti emlékekre hagyatkoznál, akkor tudnád, hogy most is a leg-leg-legjobb technika van bennük: hibrid technológia, qrrva erős turbómotor, megbízhatóság is egyre javul. Régen mikor 1000 lóerőt tudtak az autók, mint most, akkor minden versenyre új motor kellett. Most 5 versenyhétvégét is kibírnak a motorok. Mondd hogy ez nem csúcstechnika. A V8, meg V12 meg fasszom tudja hány hengeres motorokat csak azok sírják vissza, akik nem is értenek rendesen a dologhoz, csak hallják, hogy mindenki erről beszél, és akkor ők is ezt szajkózzák. De egy rendes érvet senki sem tud felhozni a V8 mellett, a hangon kivül. Meg aztán minek is kell az a nagy hang... A V6 turbó is tudna nagy hangot, ha akarnák.

2017. márc. 19. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
Ja és éppen abban a fázisban vannak, hogy mindenféle körrekordot, amit valaha összehoztak bármilyen versenygéppel, most döntik meg a Forma 1 autókkal.
2017. márc. 19. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

Én dehogy sírom vissza a V valahányas motorokat. Felőlem lehet benne sor 4-es, ha tudja ugyanezt.

"akkor minden versenyre új motor kellett. Most 5 versenyhétvégét is kibírnak a motorok. "

Ki a fenét érdekel? Nem utcai autókról van szó, aminél az számít, hogy meddig üzemképes. Ha többet kibír a motor, mint amit kellene, az azt jelenti, hogy jól van megtervezve DE nem hozták ki belőle a maximumot.


Az lehet, hogy mostanában kezdik megdöntögetni őket, de ez csak annyit mutat, hogy a felállításuk és "most" között nem nagyon értek el semmit.

[link]

21 pálya. Ebből mindössze 5-nek dőlt meg a rekordja az elmúlt 5 évben.


"most is a leg-leg-legjobb technika van bennük: hibrid technológia, qrrva erős turbómotor, megbízhatóság is egyre javul."

Nem motorikusan értem, hogy nem jók. Épp a legelavultabb alkatrészt nem cserélik ki benne, az embert.

Már vadászgépeknél is tízen éve vannak különböző "követő" rendszerek, a pilóta nélküli irányításban is megoldódott (valamennyire). Ha úgy lenne, mint régen, hogy a "földi" közlekedés csúcsát képviselni a Formula 1, akkor már rég elindultak volna ilyen irányba, de ez nem fog bekövetkezni, a fentebb említett probléma miatt.

2017. márc. 19. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!