Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki swift 1.3 16v szervo...

Lightfeeder kérdése:

Suzuki swift 1.3 16v szervo beépítése lehetseges e 8 szelepes szervoval?

Figyelt kérdés
Azt szeretnem kerdezni hogy vajon egy 8 szelepes auto kormány szervoja belemegy e a 16 szelepes motorral szerelt autóba nagyobb átalakítások nelkul ugyan ez erdekelne klíma szerelesre is

2017. márc. 10. 14:03
 1/6 anonim ***** válasza:

többe kerül a müvelet mint amibe az autód kerül


add el és vegyél egy olyat amiben van szervó ha annyira kell neled.

2017. márc. 10. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Mindkettő sokkal drágább utólag.

Nem tudom, hogy ebben elektromos szervó van-e, mert ha igen, akkor az duplán szívás, mivel a motorvezérlő vazérli a villanymotort és az elektromos kuplungját is a szervónak. Ha nincs kábel, és nincs erre felokosítva a vezérlő programja, akkor esélytelen.

2017. márc. 10. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Koszonom a választ nincs benne elektronikus motor, van egy eladó 8 szelepesbol 10000ert szerintem az nem draga, de ha nem jo bele akkor mindegy, nem tudom a szerelés mennyi lenne de utana van futómű állítás is
2017. márc. 10. 15:51
 4/6 anonim ***** válasza:

A szervóról annyit tudok, hogy valószínűleg ki kell vágni a tűzfalból is. Véleményem szerint már emiatt sem éri meg, másrészt (1.3 8V Swift használóként mondom) teljesen felesleges a szervó. Bár igaz, hogy kb. a semmihez hasonlítom, mert más autót régóta nem vezettem. De tényleg, sosem jutott eszembe, hogy szeretnék szervót ebbe az autóba.

Klíma: jóval megoldhatóbb, sőt már meg is történt. Nem hozzáértők nem vállalják illetve riogatnak műszerfalbontással, egy-két napos munkával, a valóságban viszont két óra alatt bent volt a bontott klíma, alig kellett valamit bontani, nemhogy kiszedni a műszerfalat.

A hideg időjárásnak köszönhetően eddig nem tudtam 100%-ban tesztelni, de ha éppen meleg van (vagy jól befűtök), belső keringetésen pillanatok alatt 10 fok alatti levegő áramlik az utastérbe.

2017. márc. 11. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
köszönöm. Hát sajnos én elég nehézkesnek érzem a kormány tekerését. Az autó felépítése elvileg ugyan az (ezért nem gondolnám hogy a tűzfalból kellene kivágni) csak a felfogatások mások úgy tudom. Esetleg máshol kell vezetni a csöveket. De még eddig két egybehangzó véleményt nem hallottam micel van egy eladó darab 10000ért azt elvileg valaki be is tenné egy másik 10esért utána még 6-8ezer futóállítás ennyit megér nekem ez nem az autó ára mint, ahogy egyesek fogalmaznak
2017. márc. 12. 18:18
 6/6 anonim ***** válasza:

Valami gond lehet a futóművel vagy a kormányművel, (esetleg guminyomással, mérettel) egyátalán nem nehéz tekerni a kormányt. A szerós kormánymű nem fér be ugyanott ahol a nem szervós, ezért kell a lakatosmunka a beépítéshez.

Egy fórumból idézek:

"Ott kell kezdeni, hogy kell a szervó, meg a szervós kocsi tűzfalának egy darabja. A tiedből ezt a darabot ki kell vágni (valójában csak lefúrni a ponthegesztéseket), és a másik kocsi tűzfal darabját behegeszteni. Ez utóbbi mutatvány a nehezebb, mert belül elég sok gyúllékony szigetelés/kárpit van ami miatt le kell bontani a fél kocsit. Ülés műszerfal ki, padlókárpit felhajt, tűzfalon lévő kívül gumis, belül szövet kárpit leszed/felhajt. Ezután már tényleg csak csavarozgatni kell, de ez a mutatvány annyi munka amennyi pénzt nem lehet elkérni érte... A lakatosok nem fogják szeretni..."

2017. márc. 12. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!