Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy 1998-as évjáratú BMW...

Debremart kérdése:

Van egy 1998-as évjáratú BMW 318i e46-osom és azon gondolkodom, hogy motort cserélnék benne egy sorhatosra. Ez a művelet mennyibe fájna, illetve milyen plusz dolgok kellenének hozzá?

Figyelt kérdés

2017. márc. 25. 20:01
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Le is akarod papírozni?
2017. márc. 25. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
nem
2017. márc. 25. 20:18
 3/15 A kérdező kommentje:
amikor vettem, a kinti papirján nem volt feltüntetve a motorkód, a motoron se találtuk sehol és aztmondta akivel papiroztattam hogy a németek akkoriban nem mindig raktak motorkódszámot a motorokra
2017. márc. 25. 20:21
 4/15 anonim ***** válasza:
Ha nem akarod lepapírozni vagy forgalomba helyezni akkor csak új motor+váltó+motortéri kábelköteg (+Ecu) kell ez bontottan sztem megáll 200 000 alatt, a motorcsere meg max másfél nap.
2017. márc. 25. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 crudy ***** válasza:
És ha leakarom papírozni?
2017. márc. 25. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
A papirozást felejesd el azt nem lehet, a 4 hengeresbe nem rakhatsz 6 hengerest hivatalosan, ezáltal a kocsi eladhatatlan lesz, eredetvizsgán bukni fog, meg műszakin is zsbbe kell fizetni, szóval hogy késöbb eladd az ki van zárva. A motorcsere kb. 50-80e Ft. Nem tudom milyet akarsz bele, de akkor ne egy gyenge 20i-t rakj bele, hanem egy 25i-t. annak az ára olyan 100e Ft, arra jön rá a váltó, köteg, diffi, kardán, fék, és ott vagy h olcsóbb eladni és venni egy 6 hengeres kocsit, ami papírtiaszta lesz
2017. márc. 26. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:
Én megválni semmiképp nem akarok a kocsimtól, műszakira meg visszarakom a régi motorját, és hol érdemes nézni sorhatos motort? Vagy autót amit bontanak?
2017. márc. 27. 14:04
 8/15 anonim ***** válasza:

Volna egy korszakalkotó ötletem: böngéssz itt a gyakorikerdesek.hu-n kicsit.

Ez a kérdés már nem egyszer téma volt és rendesen kiveséztük minden alkalommal.


Dióhéjban azért összefoglalom: felejtsd el, hacsak nem vagy gyakorlott autószerelő (feltételezem nem, mert akkor fel sem tetted volna a kérdést, a válaszokat tudnád alapból)


Költségekben, időben és stresszben a leghatékonyabb megoldás: venni kell egy gyárilag sor6-ossal szerelt példányt.

2017. márc. 27. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

"Én megválni semmiképp nem akarok a kocsimtól, műszakira meg visszarakom a régi motorját"


Pár éve így bukott a haverom Pesten egy 6 hengeresre átépített E30-cal, az 200 000 + új vizsga volt.

Ha egy 6 hengeres 320-ból csinálsz 328-at vagy 330-at az még nem bukó, de a 4 helyetti 6 hengert nem fogod tudni kimagyarázni az út szélén.


Hol bontanak? Facebook: BMW adok veszek, racing bazár stb..

2017. márc. 27. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
Nem értem, van arra pénzed h ilyen hülyeséget csinálj meg motort cserélgess, és nem akarod eladni, miért nem veszel egy olcsó 6 hengeres 36-ot "csapatósnak"?
2017. márc. 27. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!