Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » "régi" 2000-2005 körüli japán...

"régi" 2000-2005 körüli japán szívómotoruk közül a "csúcsmotorok" is tényleg megbízhatóbbak mint egy olasz francia kis "családi" motor is?

Figyelt kérdés

Első komolyabb kocsimat akarom megvenni,eddig 1 renault és 1 vw volt,hát mit ne mondjak kényelmes volt,és ennyi...

Beszélgettem pár ilyet megélt taggal ,és azt mondták vegyek japán szívóbenzint.

Azt mondták nem számít,hogy 2-2.2 type r vagy 2.3 GT mazda blokk gyári 180-230 lóerőkkel,ha jó állapotú és jól van használva akkor hibátlan motorokról beszélünk,és innenn vitték lejjebb ,hogy a "sima" 1.6-1.8 vagy 1.5 szívó motorok jó állapotban kb itt lesznek és működni fognak még amikor a "többi" szemet és mi már nem leszünk itt...

A japán szívó benzin motorok ennyire jók lennének,honda ,mitsu,mazda,toyota?


2017. ápr. 1. 11:44
 1/2 anonim ***** válasza:

Egyik ismerősöm nemrég cserélt motort a Civicben, mert elment a kompresszió és a bontott motor olcsóbb volt, mint rendbe rakatni a sajátját.


Nem szeretnék általánosítani, de van néhány Hondás ismerősöm és egy részük igazából egy utolsó ruppótlan senki. Honda így - Honda úgy, aztán lenkőkar szilentre meg fékbetétre nincs pénz, persze matricabomba az van. Ilyeneket minden márkánál fogsz találni ( ismerek ilyen Volvost, BMWst, Mercist, Opelest stb..). Jók a japán szívómotorok, ahogy a többi egyszerű szívómotor is jó. Vagyis addig jók, amíg megkapják amit meg kell kapni. Ha kifogsz egy olyat, amiben nem nagyon cserélgettek olajat és hasonlók (mert azért valljuk be, nem ritka. Olyat is ismerek aki kartertömítés csere után visszatöltötte a használt olajat, mert jó még az.. :D ) akkor sz0pni fogsz, teljesen mindegy milyen embléma van az elején.


Az ilyen TypeR és GT-kkel vigyáznék a leginkább, talán ezek tolerálják legkevésbé a szervizek elmaradását úgy, hogy közben azért péntek este nyomják neki a parkoló előtt :D


Ezt a "ez még menni fog harminc év múlva"dolgot sem értem, mivel senki nem fog 30-40 éves autókkal közlekedni, másrészről meg ezekre is költeni kell, akárcsak a többire. Az autó kora miatt elér egy olyan pontot, amikor többet kell rákölteni, mint amennyit ér és onnantól már csak az igazi fanatikusok tartják meg, a többiek bedobálják a kereskedésekbe és szabadulnak tőlük.

2017. ápr. 1. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 crudy ***** válasza:
Ez igy van. A japan autok rendkivul megbizhatoak es levisznek a terkeprol. De ez leginkabb a szalonautokra mondhatjuk amiknek nincs eloelete de ami mar hasznalva volt arrol csak nagyon ritka esetben tudsz mindent es barmennyire jok ezek, ki lehet oket nyirni. Lehet az elozo tulaj meg pont ezen volt. De ha innen nezzuk akkot ugyan az a helyzet a hasznalt francia es olasz motorokkal. Azok is ugyan ugy lehet h kevesebb torodest kaptak mint kellett es ugy szerintem kevessebbet fog menni mint egy ugyan ugy karbantartott japan gep
2017. ápr. 1. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!