Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megéri a Mazda 3/6 2004...

Megéri a Mazda 3/6 2004 körüli autó?

Figyelt kérdés

Sziasztok. 1 millio ft a határ. benzin motorral.

Ilyen árban megéri?

Mik a hátúlütői?


Köszi.


2017. ápr. 4. 09:11
 1/5 anonim válasza:
Nezd meg mennyiert aruljak ezeket a tipusu autokat, ha 1m-nal kezdodik, felejtsd el. Egyebkent ismerosom most vett 3-as mazdat 1m korul es elegge egybe volt a kocsi, hatul utoi alatt nem tudom mit ertesz... egyebkent a mazdak alapvetoen megbizhatok, en csak jokat hallok, foleg a benzinesekrol.
2017. ápr. 4. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

9 éve vannak benzines Mazdáim nagyon jók. Rozsdásodás a gyengéje, így alvázvédelem és karosszéria az amire inkább költeni kell+kopó alkatrészek.

Alvázvédelmet mindenképpen csináltasd meg!

Csak mindenki a dieseleket árulja így nehéz kifogni jó áron benzinest. Én is ennyiért vettem 5 éve, most lesz egy nagyobb karosszériázása eddig volt egy kisebb+védelem 4 éve 200ezer körül költöttem akkor rá...www.mazdaklub.hu vagy facen vannak Mazdás csoportok is ott is megtudhatsz infókat vagy jó kocsit kifogni segítenek...

2017. ápr. 4. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Ha nincs szétrohad a akkor ok.
2017. ápr. 4. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Akkor jó választás lehet. 5-600 ezertől kezdődnek.
2017. ápr. 4. 12:49
 5/5 anonim ***** válasza:

5-600 ért még szakadt 323-ast sem kapsz.

A normális állapotú 3-asok és 6-osok 1,5 milliótól indulnak. Viszont azoknak a 80%-a is rohad. A fennmaradó 20% meg hamarosan fog. Ha 1 millióért keresel, akkor totálkárosra tört roncsból felépített főnix editiont kapsz, ami meg aztán extrém módon rohad. Erről lebeszélnélek, 1 millió elég sok pénz ahhoz, hogy két év alatt porzó vasoxiddá váljon.


A Mazda motorok (főleg a benzinesek) agyonüthetetlenek, szinte örök életűek, de sajnos a rozsda a japán autók (főleg a mazdák) örök ellensége.


Ahol mindenképpen nézni kell:

- ajtók sarkai. (Gyári hiba, hogy eltömődik a vízkivezető és pang benne az esővíz, ami belülről kifelé rohasztja a lemezt)


- küszöb! Árulkodó jel, ha a küszöb nem gyári színű, hanem fekete. Ez már a nagyon gányolt nepper megoldás, de sok ilyet láttam már!


- hátsó kerékjárati ív. Ez a leginkább neuralgikus pont. Ha látod a ponthegesztések helyét, az jó jel, mert akkor kapott javítóívet és remélhetőleg ekkor megcsinálták az alváz és üregvédelmet is. Ha olyan megoldással találkozol, hogy az ívre egy fekete gumit ragasztottak, ne dőlj be, alatta porlik a lemez!


- extrém esetekben a géptető meg a pótkerék alatti lemez is rohadhat, de ez nem annyira jellemző.

2017. ápr. 4. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!