Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mercedes-Benz CLK (2004,270CDI...

Mercedes-Benz CLK (2004,270CDI) vagy Audi A4 (B7,1.9TDI vagy 2.7TDI)? Többi lent!

Figyelt kérdés

Kíváncsilennék,hogy melyiket miért előnyei, hátrányai.

Esetleg személyes tapasztalatokra. Jöhet hideg, meleg!

Ha esetleg ezekhez hasonló altenatíva akad meghallgatom szívesen!



2017. ápr. 30. 20:20
 1/4 anonim ***** válasza:

Mercedeshez nagyon drága minden jellemzően, és a CLK sem éppen egy problémamentes típus, a rozsda is nagyon szereti. Bár az a 2.7-es motor benne pont nem rossz, de én nem ajánlom a Mercit.

Az Audi sokkal jobb választás. Olcsóbb hozzá minden, és jellemzően megbízhatóbb is. Az 1.9 TDI-vel nagyon megbízható és takarékos, de a 2.7 TDI is nagyon jó, csak ugye többet eszik, de megy is elég rendesen. Nekem volt B6-os A4 1.9-em, mindmáig kedvenc autóm volt, pedig 10+ autóm volt már. A B7-es tulajdonképpen egy faceliftje a B6-nak.

2017. ápr. 30. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Az egyes jo nagy hulyeseget irt. A w209-es clk-t egyáltalán nem eszi a rozsda, összekeverheti a w208. En a mercit vennem.
2017. máj. 1. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Eszi azt is, nefélj :)
2017. máj. 1. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Eszi a rozsda amikor kompozit?

Mesélj még :'D

A 270 CDI-k méltán híres jó motorok,nem csoda,hogy a merci minden autójában erre esküszik dízel szinten 2010 valahányig,és a többi.

Mind audihoz mind mercihez drágább az alkatrész ez tény.

Mihez képest? Egy swifthez képest biztos!De hát nem is egy swift kategóriájáról van szó.

Ahol egy olaj-szűrők-vezérlés csere egy swiftre (7 olaj,7 szűrők,40 vezérlés) 54e ott egy clk-ra mondjuk 75e ft.

Nagy kaland,olajcseréknél mondjuk 5-8e ft többlet.

Kamionozok ,én japánra esküszöm,de egy barátom szokott kivinni,meg hozni.

Neki 270-e van.340e km-rel,leharcoltan megvette 130e km környékén ,ráköltött 300 ezret (vezérlés,fékek,szilentek,turbó,motorháztető fényezés meg 1-2 cucc ,tipikus hülyegyereké volt elnézést a szóért),és gyári állapotban (csak gyári alkatrészek) használja azóta is,egyszerű elven működik a srác : tiszteli a gépet,tudja hogy turbós ezáltal nem indít és nyélgázon megy majd leállítja,szeret nem spórolni az olajon ,a szűrőkön,itt osztrákba a dízel csak dízel,és nem prémium nitro +öccálóerő ,hanem dízel,és csak a kötelezőkre költ.

Itt kamionos körben,de inkább osztrák-német távlatban a clk ,e vagy c 270 kb népautó.

2017. máj. 10. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!