Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy kivitelezhető Romet...

Fokhagymásfagyi kérdése:

Hogy kivitelezhető Romet Komár vázba Simson blokkot szerelni? Ellentétes oldalon van a hajtás. Egyszerűen fordítva tegyem be a hátsó kereket? Azon kívül, a vázhoz való felfogatás mennyire igényel átalakítást (heggesztés stb. )

Figyelt kérdés
Komár-simson blokk

2017. máj. 6. 08:16
 1/10 A kérdező kommentje:
Üzembiztosabb hobby) motort szeretnék, nem szándékozom száguldozni vele (tudom, hogy elcsavarná a lengőkart stb. ) elég a 30-40 km/h tempó. Azt is tudom, hogy forgalomba sem tudom ilyen átalakítással helyezni, szóval ilyen jellegű kommentek nem érdekelnek, csak maga technológia!
2017. máj. 6. 08:18
 2/10 A kérdező kommentje:
Esetleg simson lengőkart be lehet szerelni a Komár vázba? És Simson első villát? Mert a Komáré nevetségesen gagyi...
2017. máj. 6. 08:21
 3/10 anonim ***** válasza:
30-40el a komar is megy,ehhez minek igy összevaracskolni szerencsetlent?
2017. máj. 6. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Mindent meg lehet oldani,ha van ügyes vagy,és van gyakorlatod.

Amikor mi motoroztunk,már a 80-as években láttam kisrometet Simson blokkal,sőt 125-ös Danúvia blokkal is.

Hegeszteni(egy G-vel!)ezt azt kell rajta,meg fúrkálni,stb.,de megoldható,és még mindig jobb hobbi,mint ülni és gépezni.

:)

2017. máj. 6. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

"A kérdező kommentje:


Üzembiztosabb hobby) motort szeretnék, nem szándékozom száguldozni vele (tudom, hogy elcsavarná a lengőkart stb. ) elég a 30-40 km/h tempó."


Nem csavarja el a lengőkart, és a Komar is megy 40-nel. Én rendszeresen vittem vele a barátnőmet is 10-15 km távolságra.


"Azt is tudom, hogy forgalomba sem tudom ilyen átalakítással helyezni, szóval ilyen jellegű kommentek nem érdekelnek, csak maga technológia!"


Nem tudsz te semmit, a segédmotoros kerékpárok nincsenek forgalomba helyezve, nem kell vizsgáztatni azokat.


Amúgy bármit bármibe bele lehet gányolni, flex, hegesztő (így egy gével), és bátorság kérdése.


Elég gyakori tuning, nézegess képeket:

[link]

2017. máj. 6. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Úgy gondolom van némi kvalitásom a szereléshez. Tavaly vett egy fellelt Komár, csavarjaira szétszedtem, és újra építettem (beleértve a blokkot is).

Anno nekem simson S51B volt, és érzékelem a különbséget a két tipus között a Simson javára, viszont a Komár váz formájában több fantáziát látok (átalakítottam egyedi stílusúra), és egy simson blokkot szándékozom beletenni,de mielőtt veszek egyet, gondoltam megkérdezem, van-e különösebb akadája a beszerelésnek.

2017. máj. 6. 12:00
 7/10 anonim ***** válasza:

Ha 30-40-nel akarsz vele menni,tegyél bele egy 4 sebességes 51-es blokkot,Jawa mustang hátsó lánckerékkel.

A falra fel fog mászni :)

2017. máj. 6. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Így néz ki átalakítás után a Komár

[link]

2017. máj. 6. 12:06
 9/10 anonim ***** válasza:
Ezt a képen nem kellett volna feltenned!
2017. máj. 6. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Szerintem nem rossz,olyan mint egy salakmotor!

Tedd csak bele azt a Simó blokkot!

2017. máj. 6. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!