Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzukinál van okom félni h...

Suzukinál van okom félni h ütközés során a kasznija nem véd meg?

Figyelt kérdés

Suzukit néztem ki,és félek,mert nagyon sokan mondják h ütközés esetén nem ér semmit az autó, mivel olyan sz-r a kasznija.

Tudom más autót sem véd meg annyira,de vmelyikből nem sajnálták az anyagot, pl. Volvo,vagy hasonló. nem tudom..

Vélemény?



2017. máj. 18. 19:34
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Nem az a lényeg hogy milyen anyagból van a kasztni, hanem a vázszerkezet és az energiaelnyelő cellák, légzsákok, egyébb biztonsági rendszerek.

Nézz meg egy F1-es autót - gyakorlatilag műszálas a kasztni, de 300-as tempónál is megvéd!

A Suzuki egy városi autó, a városban kicsi az esélye hogy olyan karambolba keveredsz aminél nem véd meg. Pályán, 130-cal ( vagy afelett) pedig egy Volvó sem biztos hogy megvéd. Például a minapi Dózsa György úti tragédiában egy Citroen C4 nem védte meg az utast - pedig az más kategória mint Celerio.

De Suzukin belül sem mindegy hogy Celerion vagy Vitara.

Ilyen logika mentén járj tankkal! :-)


Eddig három Suzim volt, most nyáron veszem a negyediket.

Bármiben meg lehet halni - nyilván a pénztárcád és az igényeid alapján tudsz választani.

2017. máj. 18. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

[link]


Ez jó autó lehet?

2017. máj. 18. 19:59
 3/9 anonim ***** válasza:
66%
Nem csak a Suzukit kellene kiemelni, főleg hogy van több fajta, a régi swiftek amik nem igazán biztonságosak, de ez igaz számos más régebbi gyártású autóra. Nem biztonságos ilyen szempontból semelyik autó, meghalnak Bmw,Mercedes,Toyotában is, ha komoly baleset adódik, szinte bármilyen autóban ott lehet maradni.
2017. máj. 18. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

a régi swift az ténylegesen papírból volt hajtogatva

volt, hogy koccantunk 20al egy Mini Morissal, és erős centiméterek tűntek el a swiftünk elejéből

gyengébb volt a karosszéria, mint a legtöbb korabeli kocsinál; volt, hogy egyik span nekidőlt, és behorpadt motorház

a Liana... hát... már kezdtek okosabban felépíteni, de az se volt egy életbiztosítás, de abban már talán jobb az ütközési zóna felhasználás, meg az egyéb felszereltség

nézz törésteszt adatokat

2017. máj. 18. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

Most az, hogy mennyire biztonságos relatív. Ha nem vagánykodsz vele, akkor nem lesz bajod és élsz tovább, de ha menőzöl lehet alattad bármi, valószínű otthagyod a fogad.

Az tény és való, hogy a régi swiftek nem voltak felszereltek kellően, de a 2005-től gyártottak már kellően felszereltek.

De őszintén, sok esetben nem az autón múlik a baleset kimenetele.

2017. máj. 18. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Láttad a videót, amiben egy E100-as ('90-es évek közepi) és egy kb. új Corollát ütköztetnek fél átfedéssel?

Vagy a TopGear-féle '80-as évekbeli Espace vs sokkal újabb Espace?

Vagy az amerikai IIHS 50. születésnapi videóját, ahol egy 1959-es Chevrolet Bel Air-t csaptak össze egy 2009-es Chevrolet Malibuval?


A régebbiben esélye sem volt a bábunak az újjal szemben.

Az elmúlt évek NCAP csillaghajszolása, a számítógépes szimulációk és a jobb anyagok annyival merevebbé tették az utascellákat, Hogy körülötte minden szanaszét gyűrődik, nyeli el a karambol energiáját, míg a "bábu" maradék mozgását felfogják a légzsákok körben.

És ez nem azon múlik, hogy "sajnálták-e az anyagot", mert egy 30 éves, dögnehéz Volvo 740 sem fog megvédeni úgy, mint egy 3-4 éves közepes méretű autó. Főleg hogy már volt hegesztgetve-igazítgatva sérülés vagy rozsdásodás miatt.


Swiftből melyik? A régebbi ugyanaz, mint bármelyik '80-as évek végéről / '90-es évek legelejéről származó kisautó, nem kiemelkedően rosszabb, mint egy korabeli Colt vagy Polo.

Ha már "gombóc" Swift, akkor az oké.

2017. máj. 18. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
31%
Jogos a félelem!
2017. máj. 19. 04:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
Minden autónál jogos a félelem, hogy nem fog megvédeni....
2017. máj. 19. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

A lIANA AZ EGYIK LEGJOBB VÁLASZTÁS! Sokan fujjolnak, hogy csúnya, de szerintem elég dizájnos, főleg az eleje, de hátulról sem olyan csúnya. A Thaliánál mindenképpen szebb - hátulról. S ez már elég biztonságos, a Liana-ban már benne van az anyag. Tudom mert egy kereskedésben pont a múltkor próbáltam ki egy ilyen kombit, megnyomogattam, elég erős a kasztnija, nem nyomódik be, mint a régi Swift lemezei. Már a legkisebb, egyhármas benzinessel is jó dinamikus, igaz én igazán lomha Suzukihoz még nem volt szerencsém, pedig volt jó sok típus a családban! Liana

mondjuk nem, de ehhez is volt szerencsém egy tesztvezetés erejéig. Szóval, vedd meg, nem fogsz csalódni. 2002 meg nem volt olyan rég, hogy öregnek nevezzük, a Suzukiknál különben sem számít a kor. Én pl. simán megvennék komolyabb átnézés nélkül mondjuk egy '92-es régi Swift GTI-t, egy Suzukit nem lehet igazán tönkretenni, ellentétben a többi márkákkal, pl .BMW, Ódi, Mercedes, Fauvé (a Toyota persze kivétel. Meg a Honda. Meg a Mazda.

Szóval az összes japán - ld. az autógyártás jövője - már JÓ IDEJE!).

2017. máj. 19. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!