Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel astra F Szelepefedél...

Davee22 kérdése:

Opel astra F Szelepefedél tömités szét ment és simán lepasztáztam de sima kulcsal húztam meg a csavarokat.2helyen myomja az olajat minimálisan. Hogyan tudnám megszüntetni az olaj folyást. Problémát?

Figyelt kérdés
2017. jún. 17. 18:06
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Szelepfedél tömítéssel. Most ajánlanám a nyomaték kulcsot, de ez mezei házi ember nem fog emiatt venni. Szóval ha nincs, vagy nem tudsz kölcsön kérni, legalább egy rendes tömítést vegyél hozzá.
2017. jún. 17. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Műanyag vagy alumínium szelepfedeles ?
2017. jún. 17. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Szelepf.tömítés filléres tétel,vegyél egyet és azt pasztázd le,úgy rakd vissza. Aztán belülről kifelé haladva átlósan húzd le a csavarokat érzésre.
2017. jún. 17. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Parafa
2017. jún. 17. 19:43
 5/12 A kérdező kommentje:

Parafa tömitéssel csináltam és pasztáztam is de ennek ellenére nyomta ki az oljat.

Most hogy igy pasztáztam minimálisan nyomja de nagyon zavaró.

Ehez a tipushoz csak parafatömités van az aluminium szelepfedélhez.

2017. jún. 17. 20:35
 6/12 anonim ***** válasza:
Akkor együtt kell élni vele,vagy mégegyszer pasztázni vastagon.
2017. jún. 17. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%
Az új szelepfedél tömítéshez,ha az illesztések nem sérültek én nem ajánlanám a tömítőpasztát,mert ha kifelé türemkedik ki az legfeljebb csak szépség hiba és amikor kezd leválni kézzel lehúzható,vagy idővel magától leesik.De a befelé kitüremkedett nem látható rész,ha elkezd leválni az nem látható,ha ez leválik,vagy leválnak akkor az könnyen eltömítheti részlegesen az olajpumpa durva szitaszűrőjét.Ezt nem jelzi az olajnyomás lámpa,mert kb 0,5 bar felett kialszik,de a kenésben gondokat okozhat,ha alacsonyabb lesz az olajnyomás és olajáramlás.Ez miatt magasabb fordulaton már nem lesz megfelelő kenése a motornak. Kicseréled egy újra a tömítést és a felületek épek, akkor ne tegyél rá pasztát.Akkor kell,mikor valamelyik sérült,de akkor csak a sérült részre,nem a tömítésre és csak annyit az olajtól megtisztítottra,amennyi a sérülés kitöltéséhez éppen kell. Nem a tömítésen körbe vastagon.A régit vastagon pasztázva nem egy igazán jó ötlet visszatenni,mert ott aztán vannak betyárkörték belül.Csináltak ezek már motorgenerált.Mikor leveszed a deklit alaposan nézd meg mi van alatta és,ha maradékot találsz azt szedd ki.Ami meg lement a teknőbe az esetleg kijön olajcserénél,de ha felkapja a pumpa az ott is marad,beékelődve a szűrőbe.Ez csak az olajteknő levételekor látható és tisztítható.Én neked ezt tanácsolom.
2017. jún. 17. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
7-es vagyok.Olvasom az új fejleményeket.Megkell nézni azt a szelep deklit,mert szerintem valaki túlhúzhatta és ez miatt egyenetlen a csavarok helyeinél,vagy vetemedett ez miatt.Tanácsom az,hogy mivel vastagon pasztázva is szivárog és ez zavaró és ganajos is lesz a motor,ezért úgy is szerezni kell egy kifogástalan állapotú másikat.Ez valószínűleg megoldja a problémád.Azt egy másik új tömítéssel tedd fel,de ne pasztázva.A kóklerek bevetik ilyenkor a dupla tömítés technikát,de én nem ajánlanám,mert az idővel kifordulhat,főleg ha túlhúzod,mert itt nem lehet csak egy jó nyomaték és az nem a gyártó által megadott és akkor már tényleg folyni fog.
2017. jún. 17. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 Oliver38 ***** válasza:
7-8-nak teljes mértékben igaza van,nekem előfordult olyan hogy előző tulajdonos túlhúzta a szelepfedelet és a csavar helyénél hajszálrepedés keletkezett és a meleg olaj kifolyt a résen(alig volt látható)egyébként annyir javasolnák azért hogy parafa tömítést hajszál vékonyan azért kend be pasztával(nem vastagon ahogy az előző 7-8-as irta mert akkor a tömítés megszáradt darabkái kárt tehetnek a motorban)de azért vékonyan érdemes mert a parafa tömítés fél év után elkezd ereszteni!,a tömítés felhelyezése elött mindkét felületet tisztícsd meg az előző tömítéstöl/olajtol(féktisztítóval) sőt az aluminium szelepfedél szétszedhető. szedd szét és takaricsd ki belül hideg zsíróldóval(konyhai tisztítószer)és utánna rakd fel új tömítéssel együtt.
2017. jún. 17. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm a tanácsokat.

Nincs nyomaték kulcsom mit tanácsolnátok hogyan huzzam meg és honnan merre és mennyire?

Levételnél számit a sorrend?

Elsö auto bocs az értetlenkedésért.

2017. jún. 17. 21:57
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!