Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik rali autót kedvelitek?

Melyik rali autót kedvelitek?

Figyelt kérdés

Nemrég voltam a Székesfehérvár Rallye-n. Eddig még csak YouTube-on nézegettem ilyen videókat. Kimondottan kedvenc autótípusom nem volt. Egészen idáig. A Lada-k nagyon tetszettek, szerintem ezerszer jobbak voltak a többinél. Sima, utcai autók közül eddig jobbára a BMW-k keltették fel az érdeklődésemet, itt ralin meg éppen azok voltak a legrosszabbak szerintem. Az összkerekesek kimondottan jól mentek, de ettől független látványra nem voltak a legjobbak.

Belülről milyenek ezek a gépek? Élvezet alapján melyiket a legjobb vezetni? Valaki ült már ilyenekben?



#rally #rali #rallye #rali autó
2017. jún. 21. 20:21
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
0%
Lada az nagyon sok pénzbe van és semmit se ér, lefutot már, a rally az összkerekes kocsikról szól, és nem a látványról és nem a driftről mert az időveszteség. Subaru amőúgy nekem ami tetszik a hangja miatt is.
2017. jún. 21. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Nem arról szól? Én ezt nem tudtam, azt hittem hogy azért mennek ki az emberek ilyen rendezvényekre, mert látványos és élvezetes.
2017. jún. 21. 20:27
 3/16 anonim ***** válasza:
a drift meg a rally két külön kategória
2017. jún. 21. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:

Azt tudom.

Azt viszont nem, hogy akkor a rally versenyek miért nem zárt pályán folynak, ahova nem lehet nézőként bemenni? Akkor szerintem a versenyzők is jobb eredményeket mennének.

2017. jún. 21. 20:36
 5/16 Tomcatters ***** válasza:
Ha nekem rallyezni kellene en EVO 9 wrc valasztanam v impreza wrc
2017. jún. 21. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
hát ez hogy ha rallyzni kéne ezt választanám vagy azt azért szerintem nem így megy....vannak kategóriák...nem hinném hogy tanácsos egyből beülni egy subaruba.
2017. jún. 21. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 crudy ***** válasza:
Persze a nezoknek a latvany a lenyeg de a sportnak nem ez a lenyege. Az uszast es a teniszt is nezik de azt se azert rendezik h a nezok szorakozzanak. Rallynal sincs ez mashogy. Az h talalkozokon kiviszik a drift autokat az mas mert az nem verseny de vannak driftversenyek ahol megint nem a nezo ejakulacioja a lenyeg. Egy evo, impreza vagy egy legendas quattro. Ezek igazi drift autok. A lada is jo mert konnyu alakitani de sajnos mar tenyleg kifutott.
2017. jún. 21. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
Van olyan verseny, ami hasonlít a rallyhoz és zárt pályán megy: ralikrossz. De azért inkább csak a látványban hasonlít, de lehet, neked az tetszene. Én a ralira esküszöm, régóta van szerencsém a jobb oldalon ülni. A Ladák azért tetszettek, mert hátsókerekes és látványosan fordulnak. A BMW-k szintén, csak most a Ladások ügyesebbek itthon. Amúgy azok a Ladák, amik jó időket mennek, már nem igazán mondhatók Ladának. Olyan szinten tudnak íven menni, hogy el sem hiszed, hogy hátul hajt. Az összkerekeseknek meg a hajtási rendszere olyan szinten finomodott, hogy nem kell folyton erőcsúsztatással közlekedni velük. Azért nézz meg egy összefoglalót a raliról, mert szerintem nem jó helyen álltál Fehérváron, ha nem láttál látványos szakaszokat. Időeredményeket megnézted utólag?
2017. jún. 22. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:

Igen, találtam időeredményeket. Kicsit furcsálltam is, mert akik a legjobban tetszettek azok viszonylag hátul szerepeltek az eredménylistán.

Összkerekesek közül még az Evo-k tetszettek valamennyire, a többi nem nagyon. Se a hangjuk, se a látványuk nem igazán fogott meg. Azt láttam, hogy jóval gyorsabbak (meg az eredmények is ezt igazolják), de külső szemlélőként nem fedeztem bennük fel akkora élvezetet.

Mondjuk a Ladák talán azért tetszenek, mert pár éve ültem egy átalakítottban (nem versenyautó volt, utcán használta a tulaja), ott sokkal közvetlenebb volt az egész utazás mint a többi utcai autóban.

2017. jún. 22. 11:28
 10/16 anonim ***** válasza:
látod, eről beszéltem. Aki nagyon látványos, az általában lassabb is a mai autókkal. Amúgy időt nem a visszafordítós, erős kanyarokban vesztesz, hanem a tempós, enyhébb kanyarokban és a féktávokon, kigyorsításoknál. Az élmény közvetlenebb, mert nincs hangszigetelés, minden csattog, zúg, más az élmény.
2017. jún. 22. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!