Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A6 automata váltó mennyit...

Audi A6 automata váltó mennyit bír?

Figyelt kérdés

Üdv! Autó vásárlása előtt állok és nézegetem ezeket az Audi A6 3.0 tdi-et, illetve 2.7 tdi-et. Ez a fajta autóval kapcsolatos hibák után érdeklődnék, mik fordulhatnak elő. Az automata váltó mennyit bír, illetve az autó elektronikai része, futómű, turbó stb..,.

Az autóban maximum 200000 km lenne szervizkönyvel együtt.

2006-tól 2008-as modellről lenne szó.

Válaszaitokat előre köszönöm!



2017. júl. 25. 15:22
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

Ennyi kilométerrel szerintem nem fogsz ilyen autót találni. Szervizkönyvre meg ne adj sokat, ugyanúgy hamisítják, ahogy az órát tekerik.

A kérdésedre a válasz: minden alkatrész élettartama attól függ, hogy hogyan használták az előző tulajok. Elmehet 1 millió km-t is, ha kímélve van és rendszeresen karban van tartva. És 200001 km-nél is tönkremehet a teljes motor, ha el volt hanyagolva.

2017. júl. 25. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Én ezért nem merek venni újabb autót, a dilemma, ha manuális kettőstömegű hibás lesz, ha automata akkor 230-250 ezer körül váltóhibás, és az kemény 500 ezer magyar forint. De utána ismét 250 ezerig nem lenne gond.. de mégis fél millió. Ügye a részecske szűrő 2009 után van a dizelekbe szóval nincs afelől para. Akkor éri megvenni az ilyen prémium autókat ha 3-4 havi fizetésed összegéből kijön, mert ha nem akkor adott ha bejön egy váltóhiba akkor a tartalék pénzedből kell fedezni.
2017. júl. 25. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
58%

2

Ja, hogy automatában nincs kéttömegű? De van.

Részecskeszűrő csak 2009-től? Hát nem.

Miért okoskodsz ha nem értesz hozzá?

2017. júl. 25. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
100%
Kb. 10 éves dízel A6-ba ha fogsz is találni óra szerint 200 alattit (röhög) attól a valóságban még ugyanúgy a másfélszerese-kétszere lesz minimum. Mellesleg ha hülye módjára volt használva, akkor a 200 ezer felét se biztos hogy megéri a váltó, a turbó, a futómű.
2017. júl. 25. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
A 6 sebességes váltója azt hiszem ZF,a 7 sebességes automata pedig sajátduplakuplungos az audinak. Ezek jók. A multitronicot felejtsd el.
2017. júl. 25. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:
Egy járgány ki van nézve és nem úgy nézki mintha lenne benne 500 ezer, na de nem is ez a lényeg. Csak érdeklődni szeretnék a kocsi után, hogy mi hogyan miképpen. Köszönöm a válaszaitokat!
2017. júl. 25. 18:18
 7/14 anonim ***** válasza:

"Ja, hogy automatában nincs kéttömegű? De van. "


Azt furcsállnám :)


"A 6 sebességes váltója azt hiszem ZF,a 7 sebességes automata pedig sajátduplakuplungos az audinak. Ezek jók."


Én kettéválasztanám. A 6-os tipronic az jó, 300-350 000kmenként fel kell újítani egy kisebb összegért és kész.


A 6 és7 sebességes/DSG/PDK is jó (amúgy ez is ZF), amíg le nem térdel és bizony letérdel, hamarabb, mint a tiptronic.

Ezen túl még az is gond, hogy a tiptronic teljes felújítása 3-500 000Ft , míg egy DSG-nél el lehet menni másfél milláig is. Haverom nemrég kért ajánlatot 2013-as A6-os DSG javításra, hát s3ggre ült :D


Aki nem hisz nekem - és ajánlom ezt a kérdezőnek is - google >> automata váltó szerviz >> és meg lehet kérdezni bárhol telefonon mi mennyi, milyen gyakoriak a gondok stb.. Ez ingyen van

2017. júl. 25. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

7

Furcsálhatod. Bár nem értem mért gondolod, hogy az autómatába nem kell kéttömegű csak a kézibe.

Eddig 3 multitronic váltósban cseréltem kéttömegűt a váltófelújítással egybekötve.

De 3.0-ben is ami nem multitronic volt.

pl. itt nézd meg azokat a kéttömegűeket amiket automatához árulnak. [link]

vagy írd be a keresőbe hogy pl: audi 2.7 multitronic dmf

2017. júl. 25. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

" Bár nem értem mért gondolod, hogy az autómatába nem kell kéttömegű csak a kézibe. "


Oké, a Multitronicról fingom sincs, abban lehet, hogy van. Ha jól tudom - lusta vagyok végignyálazni az EPCt, lehet tévedek xD - a tiptronicnál nincs, a DSG-t meg passzolom. Így jó? :)

2017. júl. 25. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

9

Ott a tévedés, hogy sebváltófüggőnek gondolod a dmf használatát.

Nem, a lendkerék a motorhoz tartozik.

2017. júl. 26. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!