Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vennél R8as Audit ha a TT RS...

Vennél R8as Audit ha a TT RS képes szinte ugyan olyan teljesítményre kisebb motorral és kisebb fogyasztással?

Figyelt kérdés

R8 4.2 V8 FSI 420 Le, 430 Nm, 0-100 Km/h 4.6 mp, 0-200 km/h 15.2 mp, vegyes fogyasztás 14,6 liter/100km, ár 32,8 millio forint

TT RS 2.5 TFSI 340 Le, 450 Nm, 0-100 Km/h 4.6 mp, 0-200km/h 15.9 mp, vegyes fogyasztás 9,2 liter/100km, ár 19 millio forint


2010. máj. 23. 12:27
1 2 3 4
 11/33 anonim ***** válasza:

Ha már ennyire értesz az autókhoz, remélem, azt is tudod, hogy az autók menetteljesítményeit nem adják meg egyértelműen a katalógusadatok. A végsebesség olyasvalami, amit csak a német autópályán tudsz kipróbálni, a 0-100 (0-200) gyorsulást pedig gyorsulási versenyen. A fogyasztás egy sportkocsinál amúgy sem érdekes. :-)

Amit viszont nem mutatnak meg a katalógusadatok, az az úttartás, a vezetési élmény, a kanyarstabilitás és még számtalan egyéb apró dolog, ami sokkal többet nyom a latban, mint ezek a számok. Logikus a dolog: egy Q7 V12 TDI is hasonló katalógusadatokat tud (5,5 másodperces gyorsulás 100-ra), akkor mi értelme ennek a két autónak?

Nos, erre rögtön rávágnád: az, hogy ezek sportkocsik. Igen, ez a különbség - sőt, a két felsorolt autó közt is ez a különbség. Az R8 egy középmotoros sportkocsi, a TT-RS pedig egy orrmotoros sportkupé. Ebből következnek a különbségek is: az R8 sokkal laposabb, szélesebb, a futóműve is fejlettebb (elöl kettős keresztlengőkar, ami valamivel pontosabb, mint a TT-RS McPhersonja, a hátsókat nem tudom fejből), illetve a középre helyezett motor semlegesebb viselkedést nyújt kanyarokban. Ezen kívül a két motor is egészen más: az R8 magas fordulatszámú szívó V8-asát másképp lehet használni, mint a TT-RS turbós öthengeresét. Bizonyos helyzetekben nem is az a 90 LE többlet fog dönteni, hanem az, hogy a szívómotorral nem kell visszakapcsolni, mert nem esik bele a turbólyukba, alacsonyabb fordulatról is húz (igaz, hogy a nyomatékgörbéje elég hegyes). És akkor még nem is beszéltünk a két karosszéria merevségéről: az R8 ASF-karosszériáját sokkal merevebbre lehet tervezni, mint a TT-RS-ét, főképp kialakításából adódóan.

Persze nem mondom, hogy az R8 mindenképpen jobb, mint a TT-RS, csak azt szeretném jelezni, hogy két teljesen különböző autóról van szó. Valami olyasmi ez, mint az Audi RS2 Avant és a BMW E30 M3 összehasonlítása. Azok még jobban hasonlítottak egymásra és a katalógusadataik is impozánsak voltak, mégsem játszottak egy ligában. Na, ilyesmi a különbség ezen két autó közt is. Az meg, hogy az R8 jóval többe kerül... Nos, ezt nem csak a műszaki tartalom indokolja, hanem az eltérő vásárlóközönség is, akiknek nem számít, hogy talán feleslegesen sok pénzt adnak ki egy autóért.

2010. máj. 23. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/33 A kérdező kommentje:

Na ez válasz volt :) köszi szépen :)

De 0-100 gyorsítást nem csak Németországban tudok csinálni.

2010. máj. 23. 17:54
 13/33 anonim ***** válasza:
Nem hát, de itthon jó eséllyel csak zárt pályán teheted meg. Lakott területen belül előfordul, hogy meg kell állni, de ott nem nagyon mehetsz 100-zal, ahol pedig 100 km/h a sebességhatár, ott nem szokás állni az úton.
2010. máj. 23. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/33 anonim ***** válasza:
Ha valakinek van pénze a fent említett autókra,akkor miért számít a fogyásztása ???? Én lexarnám még ha 50-et eszik százon akkor is,csak szedje a talpát.
2010. máj. 23. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/33 anonim válasza:
Én a helyedben RS6-ot (ABT 700 paci) vennék, 0-100 Km/h 3.8 mp.
2010. máj. 23. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/33 A kérdező kommentje:
De az már túl nagy, kisebb kocsik jobban bejönnek.
2010. máj. 24. 09:56
 17/33 anonim ***** válasza:
0%

"egyszerűen nem bírom a bmwt, a műszerfaluk híresen ronda, és ez a futóműs dolog tök hülyeség :D A 4 kerék meghajtás az igazi, sokkal élesebben és gyorsabban tudod a kanyarokat venni és egyenes gyorsításkor is sokkal jobb ha valami hú és tol egyben"

Műszerfaluk híresen ronda? Vazzeg! A BMW csinálja talán a legszebb műszerfalat! És az új A4-ben nem azt kifogásolták, hogy milyen szar belül?

Sportosság tekintetében meg egy ódi sosem veheti fel a versenyt a BMW-vel!

És ha összkerékhajtás kell ott az xDrive!

És a kérdésre válaszolva:

BMW 335xi!

2010. máj. 24. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/33 A kérdező kommentje:
tipikus bmw fanatikus vagy, nem értem miért lehet ennyire oda lenni egy ilyen autóért
2010. máj. 24. 20:54
 19/33 anonim ***** válasza:
44%

Szerintem az r8-as szebb de a tt rs is nagyon jol néz ki.

Mielött megveszed szerintem probáld ki mind a kettöt és amelyik jobban bejön azt vedd meg.


19:31! nem érted meg b@zdmeg hogy kutyát se érdekli aza kib@szott béemvé:@

akár ki akár milyen kérdést rak fel te(tik) egyfolytában csak azt a sz@rt reklámozzátok(tán fizetnek érte?)

Utánna meg teszitek fel nagy kétségbeesetten azt a kérdést hogy mért utáljátok a béemvéseket?! hát ezért b@zdmeg mert nektek minden kocsi sz@r csaka béemvé a valami.

most meg itt irod a xdivét közben meg az is az Audi quattro-rol lett kopintva... akor miröl beszélünk?!

most is van egy pár béemvés kérdés ezen az oldalon és meglehetösen nagyon kevés válasz van rá irva. oda mért nem irtok béemvések?! jah igen jobb érzés más kedvenc kocsiját fikázni

2010. máj. 24. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/33 A kérdező kommentje:
21.57 egyet értek veled
2010. máj. 24. 22:09
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!