Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 50-es enduro visszafojtása...

50-es enduro visszafojtása hogy a legegyszerűbb?

Figyelt kérdés
Segédmotor kategóriának megfelelőség miatt kellene, hogy ne kelljen az "út szélét" figyelnem. Egy esetleges bemérésnél mennyi a még elfogadott sebességhatár (tapasztalatot kérnék)? Egy "láthatatlan" elektronikus fordulatszám korlátozás elég ehhez vagy annál több kell? Mik a tapasztalatok? Tuningmentes AM6-os a gép.

2017. aug. 7. 23:01
 1/5 anonim ***** válasza:

Mivel a jogszabályban szerepel az smkp megengedett maximális sebessége, azért ha valaki már ilyen ügyben kötni akarja az ebet a karóhoz, akkor a 40 az 40, még ha az óra mást is mutat.

De ha meg is mérnek, honnan azonosítanak?

És ha határolod a fordulatszámot ott, hogy legnagyobb sebességben ne tudd 40 fölé vinni, akkor mi lesz az alsóbb fokozatokban? Cserébe nem baj, hogy nem tud majd forogni eleget és erőtlennek fogod érezni?


Ha aggódsz rajta, akkor tessék csak figyelni az út szélét.

Gondolom úgysem megy többet 80-nál, olyan tempónál meg még ráérsz nézelődni bőven.

2017. aug. 7. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
#1-es bocs, félreérthető voltam a kérdésben. Olyan bemérésre gondolok, amikor megállítanak és a motort padon lemérik, hogy mennyit tud. Nem gyakori, de mostanában előfordul. Legnagyobb fokozatban max gázon igencsak fölé megy a megengedett 45 km/h-nak... Mit lehet ez ellen tenni? Csak a gyári korlátozás a jó vagy RPM limiter is megteszi?
2017. aug. 7. 23:46
 3/5 anonim ***** válasza:

Épp ez az: egy fordulatszámhatároló (rpm limiter) határol minden fokozatban, ha állandóra van kötve a saját életedet nehezíted meg...

Gyári fojtás meg gondolom szintén a CDI-n és/vagy kipufogón keresztül volt megoldva.


De ha mindenáron akarod, akkor a sima határolós megoldás az egyszerűbb valószínűleg.

Nekik mindegy, csak ne menjen gyorsabban a megengedettnél.

2017. aug. 8. 06:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Padon még a babetta is kiforogja a 70-et nemarháskodj már..
2017. aug. 8. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat! RPM limitert valóban kapcsolhatóra kéne csinálni. Másképp nincs értelme...


#4: Igazad van, valószínűleg inkább teljesítményt mérnek... Ráadásul a Babettát nem fogják leinteni, de az endurót mindig, hehe, abban látnak lehetőséget.


Esetleg még a váltó primer részét tudnám "megrövidíteni", mivel nekem erő kell nem sebesség, max 45-50-es utazóval bőven elvagyok. Csak ott az a baj, hogy ha hosszú távra megyek végig nyélgázon megy a gép, az

fáj neki ugye?

2017. aug. 8. 11:28

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!