Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Rendszám kismotorra, tuningolt...

Rendszám kismotorra, tuningolt kismotorok kiszűrése?

Figyelt kérdés
Sziasztok motorosok! A Balcsi körül már tesztelik az új műszert, a rendőr rányomja a kipufogóra és megmondja hogy a motor hány köbcentis. Ez alapján kiszűrik a tuningolt rendszám nélküli motorokat. Szerintem a következő lépés a rendszámosítás lesz, ami szerintem nem olyan nagy baj, mint amennyire félnek tőle az emberek. Elmondom az érveimet és utána érdekelne a tiétek is! A rendszámot csak egyszer kell megvenni. A biztosítás egy ilyen kis motorhoz évente 2-3ezer forint, vagyis szinte semmi. Cserébe viszont műszakira kell hordani, aminek nagyon sok jó hatása lesz. Eltűnnek az utakról a veszélyes műszaki állapotú motorok. Egy nagy motorra a műszaki ára 7-8ezer forint, egy kismotorra max 4-5ezer lesz, szóval senkit nem fog földhöz vágni. Akit meg zavar hogy műszaki előtt rendbe kell rakni a fékeket és talán költeni kell rá, az ne is menjen az utcára! Kötelező műszaki nélkül az ilyen emberek soha nem költenek a gépükre és pont ezeket akarják kiszűrni. Szerintem ez korrekt. Szerintetek?

2017. okt. 11. 08:58
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

A rendszámosítás már gyakorlatilag évtizedek óta felröppen mindig valahol,soha semmi nem lett belőle,eztután sem lesz másképp.

" a rendőr rányomja a kipufogóra és megmondja hogy a motor hány köbcentis." Meg hogy hány éves a kapitány...:-) Nem tudom milyen ostoba kamuhír oldalon terjeng ilyesmi,de tényleg jópofa,főleg az hogy van aki el is hiszi.Egy motor hengerürtarlmát kizárólag akkor tudod megmérni ha fizikálisan leszereled a hengert.Pont.

Ami valóban létezik az a mobil teljesítménymérőpad,ilyennel viszont kizárólag az Nkh rendelkezik,a rendőrség nem.

[link]

2017. okt. 11. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:

Ha rendszámosítanák, akkor elveszne a lényeg, az azonosíthatatlanság. Magyarul, nyomhatos mint az állat, a véda alatt is, mert nincs semmi ami alapján büntit kaphatsz. Tehát az 50-es gépeknek megcsappanna a forgalma.

A mérőpad ellen meg van egy jó kis kütyü. Minden indításnál aktiválódik, és efy beállított "fékkóddal" tudod deaktiválni. Ez a cucc amikor aktív, akkor nem engedi egy adott fordulat fölé a motort, és ennyi. Belövöd olyan leszabályzásra, nyilván próbálgatással, hogy 40 fölé ne menjen a moci amikor aktív a cucc, és kész. Ha nem aktív, akkor meg a kismocid, ami valóban 50-es csak okosított, megugorja akár a 100-at is, nem nagy művészet.

2017. okt. 11. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:
Gáznyomásmérésről nem hallottál még? A kipufogógáz nyomásából lehet következtetni a henger méretére. Egy komplett gáznyomás karakterisztika felvétele, alapjárattól emelt fordulatig, tizedköbcenti pontosan megmondja a henger méretét.
2017. okt. 11. 09:45
 4/14 anonim ***** válasza:

"Gáznyomásmérésről nem hallottál még?"


Dehogynem,csakhogy ez a világon semmit nem mond a hengerürtartalomról,pláne egy erősen fojtott,kokszolódott,eldugult kipuff rendszerrel.Vegyünk egy emelt sűrítésű,nagyfordulatra hangolt 50-es-"nyitott" kipuffal,és egy ugyanolyan 70-est kis sűrítéssel,alacsony fordulattal,és fojtott "csöndes" gyári dobbal agyonra elkokszolódva.Kíváncsian várom azt a HITELESÍTETT mérőezköz linkjét ami ezek alapján hajszálpontosan megméri a motor tényleges hengerürtartalmát.

2017. okt. 11. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
Alapjában véve nincs ezzel baj. DE a mutyi országában ez is csak extra milliárdokat tömne magánzsebekbe. Akkor meg inkább ne.
2017. okt. 11. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
műszaki vizsgához nincs szükség járműhöz csak forgalmira és te egy ilyen országban akarsz rendet csinálni
2017. okt. 11. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
teljesen mindegy, hogy a kipufogó összeszűkült-e a sok kosztól vagy sem. ha egy 50-es hengert lecserélsz egy 70-es hengerre, az nagy különbség és simán mérhető. ha pedig tényleg nagyon eltömődött, akkor az a motor nem is megy rendesen és be se tudnak mérni. (hoztak hozzám olyan 125-ös etz-t, ami nem ment 70-né többet. azt hitték nagy baja van, pedig csak ki kellett égetni a 2/A-n Vác és Fót között. Mire visszaértem már vitte a 110-et.)
2017. okt. 12. 09:03
 8/14 A kérdező kommentje:
Az meg, hogy autó nélkül is lehet műszakiztatni elég nagy baj, mert azt jelenti, hogy még mindig sok az alulfizetett ember Magyarországon. Tényleg maffia ország lettünk, de legalább a bérek emelkedtek az elmúlt évben. Még egy 150-200 százalékos béremelés és már el is érjük a spanyol és portugál átlagot. Abból már szebben lehetne élni basszus!
2017. okt. 12. 09:07
 9/14 anonim ***** válasza:
100%

"teljesen mindegy, hogy a kipufogó összeszűkült-e a sok kosztól vagy sem."


A fizika és a mesebeli készülék működése szempotjából sajnos abszolút nem. :-)Amennyiben valaki egy kilépő gáznyomásból térfogatot tud kiszámolni hajszálpontosan,akkor annak jelelentkezni kell a fizikai Nobel díjra,és a Guinnes rekordok könyvébe egyaránt.

Továbbra is várnám azt linket,ahol ez mint hitelesített mérőműszer megtekinthető..így csak ostoba bullshit.

2017. okt. 12. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:
Legyél szíves ne trollkodj és ne beszélj hülyeséget!
2017. okt. 13. 08:28
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!