Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Akiknek már volt 1998 környéké...

Akiknek már volt 1998 környékén gyártott 1.4 benzines Renault Megane-ja annak mik voltak a tapasztalatai a kocsival kapcsolatban?

Figyelt kérdés
Pusztán kiváncsiságból kérdezem, hogy másnak mi a véleménye az autóról. Nekem is egy Renault Megane 1,4 (1998) van. Nagyobb gond még nem volt vele pedig már 3 éves kora óta a családunkban tengeti mindennapjait és rendszeresen használom. ( 220000 km van a kocsiban). Ha jól emlékszem egy alapjárati motort cseréltem pár ezer forintért, a héten egy termosztátot(2-3 ezer ft-os költség.), és régebben a fékvezeték egy részét mert már ráfért. (3500 ft). Néhány kopóalkatrész volt még ezen felül de semmi más. Azt nem tudom, hogy a többi Renault model milyen, de az enyémet egész jól összerakták a gyárban. Még annyit, hogy könnyen szerelhető, legalábbis a fent említett hibákat magam oldottam meg. Ezért érdeklődnék, hogy én vagyok szerencsés, vagy ez a széria ilyen jól sikerült?

2017. okt. 20. 15:30
 1/6 anonim ***** válasza:

Szívó benzin,ez ilyen...

Francia ,és?

Egy motortömb,pár dugattyú és egyéb.

A motor alapvetően egyszerű szerkezet,előtte az elektronika miatt szidták 70-es évektől kb 90-es évek elejéig.

Ezek a sima szívó motorok teljesen jók.

2017. okt. 20. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Első vagyok : azért szidták ezeket is,mert francia utálók a 70-90-es évek kocsijai után ezeket alapból lenézték,mindenki más meg szkeptikus volt,de ezek megmutatták ,hogy élhető autók.

én egy 2002-es peugeot 206 1.4 75 lóerőset vettem városi autónak.

Hibátlan

2017. okt. 20. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen, a válaszod! Amíg nem lesz olyan baja amit nem lehet, vagy nem éri megcsinálni addig marad nálam. Egész megszerettem az évek során:)
2017. okt. 20. 15:57
 4/6 anonim ***** válasza:
Nem véletlen szokás tipushibákat emlegetni. Sógoromé 1.6-os, alapjárati hiba neki is van, még nem csináltatta meg. Termosztátot ő is cserélt. Legutóbb pedig a hátsó híd törött. Ez is tipushiba, ha neked még nem volt, akkor majd lesz ezután valamikor. Kicsit riogatósak híd témában az emberek, hogy horror árban van a javítás/csere, ami nem feltétlen igaz. Jó állapotú bontott híd berakással kijön 50k körül.
2017. okt. 20. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
A km óra hibáját lehagytam az előbb. Az is tipushiba, nem mutatja a sebességet.
2017. okt. 20. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Könnyű mondani autót aminek vannak típushibái,viszont olyat aminek nincsen én nem tudok...

Inkább 7-10 évente egy hátsó híd felujítás 40 ezerért (régit beszámítják,és egy all-in felujított bemegy,munkadíjjal ez semmi!),egy 5-5 ezres kis mütyűr még.

Jobb,mint néhány autóban a hajszálvékony ,élhengerfal ami elreped (törik,csak repedésnek indul,és a nyomás darabonként megszedi),vagy keményebb anyagú hengerfej tömítés mint hengerfej ami motorcserét okoz.

Érted,ezek "hálás típushibák"

2017. okt. 20. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!