Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki WagonR+ 1.3-as vásárlás...

Suzuki WagonR+ 1.3-as vásárlása előtt mire érdemes odafigyelni?

Figyelt kérdés

Eddig a hidegen való indításkori füstölésre hívták fel a figyelmem, hogy szeleszárszimering kopásra utalhat. Tudnátok még ilyen tippeket adni?

A motor még nem fix, hogy a 76 lovas vagy 94-es lesz, majd az állapot és az ár dönti el.



2017. dec. 7. 14:07
 1/7 anonim ***** válasza:

A szelep szár szimering kopás az szinte minden ilyen korú autónál előfordul. Nem csak a wagonnál. Nagyobb gond az olcsó 10w40-es olajok használata miatti motorkopás. 5w30 való bele. Ezt jelzi az olajbetöltő nyíláson át látható vezérmű tengelyen lévő sötét barna lerakódás és a kormos kipufogó.

Jellemző nagy hibája nincs a típusnak. Csak apróságok.

100000 km felett a műszerfali óra nem működik, a zár körbeforog, 200000 felett a kuplung meletti kikopott kárpit, a lukadó kormány.

Az 94 lovasokon a váltó nyelestengely csapágya adja meg magát néha.

Mindkettőnél előfordul a világítás csatlakozójának elégése.

2017. dec. 7. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Wagonr motoroknak egy kicsi de idegesítő hibájah szeret lelazulni és visítani az ékszíj. Meghúzas után pár ezer km után hajlamos újra lelazulni esetleg a vízpumpa szokott elköszönni. Tömítések szoktak még elfáradni ,ha olajos a motor akkor szelepfedéltömítés és egyebek már cserélendőek. De ez minden ilyen idős kocsin meg van.
2017. dec. 7. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
A ma kipróbált kocsi kerékcsapágyas volt. Ez mennyire gyakori hiba?
2017. dec. 7. 19:09
 4/7 anonim ***** válasza:
A kerékcsapágy hiba nem nagy ügy. A 94 lovas váltója a gyenge pont. Ha az zúg, kb. 80ezer a javítása, de utána jó lesz. Én mondjuk nem venném, borzasztó úttartása van.
2017. dec. 7. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Nem túl gyakori a kerékcspágy mert túl nagy teljesítmény nincs ezért nem is szokott szétesni. De az nem nagy hiba,ha csak eza baja megveheted.
2017. dec. 8. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Ma reggel összeírtam objektíven a hibalistát (hátha másnak is tanulságul szolgál), amit visszaolvasva eléggé elvetős ez a példány:


- tenyérnyi rozsda a jobb küszöbön a hátsó ajtónál (nepper szerint 5-10 eFt a javítása)

- első ablaktörlő meg-meg akad

- váltóbotnak nagy az útja, de legalább könnyen eltalálni a fokozatokat

- kupplungpedál útjának első 50%-ában nem sok minden történik, de legalább nem esik be addig

- ízléstelen zebracsíkos üléshuzat, feleségem szerint áporodott utastérszag (nepper helyében kidobtam volna a huzatot és s szagot valahogy elimináltam volna)

- beszakadt dudagombok (tudom, hogy típushiba, 10 eFt-ból javítható)

- kipufogó belső, alsó csövén vastagabb fekete lerakódás (vajon korom?)

- fényszórók egy-egy műanyag rögzítő füle törött (más példánynál is láttam már, vajon típushiba?)

- csomagtérajtó nyitógomb körüli műanyagelem két rozsdás fejű Philips csavarral rögzítve (=kókányolás)

- bal első küszöb alatt az emelési pontnál görbe a lemez (ez is típushiba lehet, soknál láttam már)


Néhány plusz pont (ami igazából a normális kellne legyen):


+ szervókormány egyenletes rásegítésű

+ klíma bekapcsolásra reagál a fordulatszám (+ talán még hűt is, bár hidegben ezt nehezebb megállapítani)

+ klíma nem dohos szagú

+ hidegindításkor füstnek semmi jele

+ féktárcsa nem vállas

+ olajbetöltő sapkát levéve és belenézve olajsár nem látszik

+

2017. dec. 8. 08:06
 7/7 anonim ***** válasza:
2018. márc. 4. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!