A Volkswagent, mint márkát, hogyan lehetne pozicionálni? Egyedi a kategóriájában? Mit gondoltok erről?
A Volkswagen nagyon érdekes pozícióban van.
Vannak az olcsó autók, amik tényleg az olcsóságra, egyszerűségre mennek rá, nem számít annyira az anyagminőség,dizájn, erős motorok.
Ilyen például a Dacia, meg a Lada próbálkozik hasonlóval.
Aztán, vannak a "népmárkák", mint Opel,Ford,Renault,Skoda,Toyota.Itt már számít az anyagminőség,dizájn,erősebb motorok is választhatóak hozzá.
Ezek felett vannak a prémiummárkák, mint Audi,BMW,Lexus,Jaguar.
Őket tetőzik a valóban luxusmárkák, mint a Porsche,Maserati,Bentley.
A Volkswagen viszont egyik csoportba sem besorolható, ugyanis jobb, mint egy Opel vagy Toyota,de rosszabb, mint egy Audi.
Régebben, ugyanoda tartozott,ahova a Toyota és a Mazda, de azóta feljebb került.
A Volkswagen teszi a legerősebb (egyben legjobb) dízelmotorokat az autóikba, a Passat elérhető 240 lóerős kétliteres dízellel,ugyanez nem elérhető a Skodánál.Ilyet a Mazda vagy a Renault nem tud.Utóbbi tudna,nincs pénzügyi korlátja, de mégsem teszi.
Szerintem, a Volkswagen kicsit a Hondára hasonlít.Ugyanis, a Honda drága ahhoz képest,hogy nem prémiummárka, drágább, mint a Toyota.
Akkor arra válaszoljatok,hogy a Volkswagenen kívül melyik márkának van 240 lóerős 2 literes dízelmotorja?
Ez a motor megy a Passatba.
Annyit tud, mint 6-7 éve egy 6 hengeres motor tudott.
A Toyotának olyan gyengék a motorjai,hogy még egy nagy 2,5 literes dízelmotorból sem tudnak kihozni 200 lóerőt.
A Renault filozófiája hasonlít a Volkswagenéhez, de ott is a motorválasztékkal van a baj, nincs erős dízelmotorjuk.Mert, amúgy a Talisman felvehetné a versenyt a Passattal, de erősebb motorok híján nem nagyon.
12#
A Renaultoknál nem volt ez mindig így.A Laguna III-as 180 lóerős kétliteres dízelmotorral is ment.
Akkoriban az a dízelmotor erősebb volt, mint a Volkswagen konszernnél, ahol 170 paripa volt a csúcs.
A Toyota rég leszarja az európai piac dízel mániáját. Másik földrészeken nincs ez a dízel buzéria. Ebből adódóan nem éri meg neki a dízel motort fejleszteni. Amúgy is már régen túllépett a dízelen, a hibrid technológiával.
Az avensis annyira nem számít a toyotánál, hogy azt is olvastam már valahol, hogy utód nélkül fog kifutni a széria. Már kimentek a divatból a nagy limuzinok, meredeken esnek az eladási számok, most mindenki suvot vesz.
A passat meg amúgy az egész fócvágen csak itt magyarországon van ennyire túldimenzionálva. Egyszerű tömeggyártó, ugyanúgy ahogy a többi.
Egy kicsit el vagy tévedve a fogalmakkal. Egy autó nem attól prémium hogy kéccázlóerősdízelmotorja van. Ki nem sz@.ja le? míg a fauvékben a kapcsolókról néhány év után hámlik a fekete festék (nem tellik anyagában színezett kapcsolóra???), vagy hámlik a beltér műanyagjainak bevonata, addig semmiféle prémiumságról nem beszélhetünk.
Összességében nézve nem rossz kocsikat gyárt a vw, de azért nehogy már lexus szintre pozícionáljuk!
"A Toyota rég leszarja az európai piac dízel mániáját."
Vártam :D
És kit érdekel hogy mi van más földrészeken? Európában vagyunk, és itt vannak jó dízelek, mit érdekel engem, hogy Japánban milyen rizsrakétákkal mennek?
Kedves 15.
A nagy limuzinok még mindig baromi népszerűek, csak a Toyotácska le van maradva.Ugyanis, az Avensis túl kicsi, lassan az európai alsó-középkategória is utoléri méretben.
Ezért akarja a Toyota kidobni az Avensist és behozni a Camryt, ami már tekintélyesebb méretű limuzin.
Szóval, csak azok a limuzinok nem fogynak, amik nem tudnak alkalmazkodni.
Nem pozicionáltuk a Lexus szintjére.
De, azt neked is el kell ismerned,hogy magasabban van, mint a Toyota,Renault,Ford,Opel.
szrintetek előrébb van szerintem meg nincs. ennyi. lehet hogy nagyobb, lehet hogy puccosabb, de néhány év eltele után a toyota, honda toronymagasan lekőrözi megbízhatóságban, valamint a japánok belső tere is tartósabb anyagokból van.
nektek a csillogás számít, nekem a tartósság. ennyi.
ha már vw csoport: a skoda sokkal racionálisabb választás a fócvágennél. egy superb csomagtartójába belehajíthatsz tíz méterről egy golfot. ha már mindenképpen lomizós autó kell feleslegesen nagy puttonnyal.
18#
Az új Superbet nem ismerem.
De, az előző generációkban borzalmas volt az anyagok minősége, olyan "olcsó" hatású, az Octaviákban szintén.Nem Dacia szerűen rossz és olcsó hatású, de elég vacak volt bennük.
Ellenben, átülsz Skodából Volkswagenbe, egyből érzed a minőségi változást.
" ugyanis jobb, mint egy Opel vagy Toyota,"
Szerintem nem jobb, a Toyotánál legalább is.
Talán annyi, hogy európai viszonylatban több választék van a VW-nél a különböző járművek közt mint a "toyónál". (Mondjuk a kishaszonoknál példát hozva).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!