Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2005 körüli Ignisnél mire...

2005 körüli Ignisnél mire figyeljek?

Figyelt kérdés

Szeretnék venni egy Ignist. Úgy 2003-2006 körülieket nézek.

Mire figyeljek, mik a típus "betegségek"?

200 ezer futott km-nél tényleg jó ha vezérlést cserél az ember? Vagy futhat még?

1.3 benzineseket nézek (tudom, láncos motor).



#Ignis vásárlás
2017. dec. 31. 07:50
 1/5 anonim ***** válasza:
A rozsdára. Meg, hogy legyen benne valami extra, a tekerhető kormányon kívül. Az alap változatok iszonyat igénytelenek. Ez valahol jó is tud lenni.
2017. dec. 31. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Motorikusan nem szokott gond lenni velük, ha rendesen karbantartott, akkor örök élet és még azon túl néhány nap. Ebben a korban viszont már rendesen alá kell nézni, mert pl a futóműveknél már lehet elhasználódott alkatrész, a kipufogó rendszeren is jelentkezhetnek már kisebb problémák, és rozsda szempontjából is jobb átvizsgálni az alját. Viszont jó hír, hogy ha nincs karosszéria probléma, akkor aránylag olcsón javítható rajta minden.
2017. dec. 31. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
91%
Én biztos kisebb km futottat vennék, aki keveset használta. Amúgy felesleges ilyen nagy felújítást csinálni, ha volt cserélve olaj benne, akkor jónak kell lennie, ha szépen jár, indul, akkor motorikusan jó. Amúgy a sebváltó amit érdemes megnézni, könnyen jár e. Sebváltó és motor olajat érdemes lecserélni. Egyébként nincs sok probléma náluk.
2017. dec. 31. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm.

Most egy 20 éves Swiftem van (1.0-s, alapfelszereltség), szóval annál biztos jobb lesz. Após karosszériás, tehát az sem gond. (de persze ne egyből kelljen rajta napokat dolgoznia).

Nem volt még láncos motorú autónk, így azt nem tudom, jobb, vagy rosszabb-e a szíjasnál. Az biztos, hogy drágább a csere. Azért is maradnék a márkánál, mert eddig bevált, de gondolom az Ignis már nem annyira strapabíró, és igénytelen, mint a Swift. Vagy mégis?

2017. dec. 31. 12:15
 5/5 anonim ***** válasza:

Az eladó ad mellé szervizkönyvet, számlákat? Csak hogy tudd, mit töltöttek a motorba, váltóolajat cserélték-e 45000 kilométerenként (erre kényes!).

Ha nem volt cserélve a váltó nyelestenely csapágy (200 000 kmnél már brutális hangja van, ha nem volt), akkor neked kell majd.

A motor még kb. 200 000-t el fog menni gond nélkül. A vezérműlánc elvileg élettartamra van szánva.

Szelephézagot érdemes ellenőriztetni. Az "állítás" a hézagoló pogácsák cseréjével történik.


A gyári rádió nem nagy szám, nagyon gyenge a vétele.


Rohadásra nagyon nézd meg az alját. Üregekkel, és az ajtókkal nem szokott gond lenni, rendesen lekezelik. Amikor egy 10 éves Ignist üregvédőztünk, az ajtókban a gyári üregvédő még ragacsos volt, viszont az alja már rendesen kezdett rozsdásodni.

2017. dec. 31. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!