Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Dízel Passatban 380000 km...

Dízel Passatban 380000 km nagyon soknak számít?

Figyelt kérdés
Adott egy 2002-es 1.9 pdtdi passat 380000 kmrel. Nekem soknak tűnik, de ez lenne nekem megfelelő színre, felszereltségre és beltérre. Mennyire igaz az, hogy állapotot kell nézni egy autón nem azt, hogy mennyi km van benne? Leírásban azt írják, hogy megkímélt állapotban van és volt pár bajosabb alkatrész a közelmúltban cserélve. Igazából szerintem lehet a legtöbb passatban közel ennyi km van csak ezt nem tekerték még visssza.

2018. jan. 14. 10:25
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
42%
Megkímélt állapot 380.000 km-el? Ja, persze.
2018. jan. 14. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
18%
Ez nehéz kérdés. Nekem sok, én nem vennék ennyit futott autót. Persze állapotot kell nézni, de ami fontos annak az állapotát Te nem láthatod, sőt ha átnézeted hozzáértővel az is csak egy részét fogja látni annak, hogy milyen állapotban van valójában az autó. Autót ismerőstől/baráttól veszünk, lehetőleg olyat aminek ismerjük az előéletét, újkorától kezdve. Ha ez nincs meg akkor azt mondanak amit akarnak, az az óra lehet a duplája is, lehet, hogy háromszor összetörték, lehet, hogy a légzsákok nincsenek is a helyükön, lehetnek rosszak a PD elemek, a turbó, a vezérlés, a kuplung, a váltó és lehet sorolni napestig amit drága javítani egy ilyen autón. Meg persze lehet, hogy végig márkaszerviz szervizelte, mindent megkapott időben, időben cserélték az olajat, az alkatrészeket és ugyanilyen gondoskodás mellett elmegy még ennyit.
2018. jan. 14. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
67%
Ha annyi van tényleg benne , akkor inkább ez mint amiben 190000 van. Csak azt nem tudjuk hogy mennyi is az valójában. Persze ebben is lehet hogy vissza van tekerve.
2018. jan. 14. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
49%

Mint ahogy a #2 is írja: sokan nem vennének ilyen sokat futott autót. Egy 15 éves dízelnél ez a futás egyáltalán nem sok. Ha én használtam volna 15 évig akkor most lenne benne kb 375 000km és én nem megyek kimondottan sokat!


Itt a gyakorin is mindig azt matekozzuk, hogy évi 20 000km felett éri meg dízelt venni, évi 30 000 felett nettó megtakarítás a benzineshez képest akármi történik. Ez ugyanígy volt 15 éve is. Persze vannak nagyon keveset futott öreg dízelek is, de azokat nem vas árban adják, mint a társaikat :D


Ebben a korban már csak az állapotot kell nézni. Úgy látatlanban egy ilyen futású ilyen korú Passat valahol millió alatt lehet. Ha rohad, csúnya a fényezése akkor a lakatolás + pár elem fényezésének kijavítása simán kijöhet 200 000 fölé, ha a beltér csúnya és zavar akkor egy bontott beltérre is el lehet tapsolni egy 100-ast, ezek már jelentősek a vételárhoz képest is.


380 000nél már jó eséllyel volt kuplung+lendkerék cserélve így arra nincs szükség a következő legalább 150 000km-en. Ha szerencséd van akkor már a turbó is fel volt újítva, ha nincs akkor az egy 100-as.


Ezt a pár dolgot ha összeadod kijön az autó vételára, ha ezek jelentős része rendben van ( azt a kék kombit nézted? ) akkor az állapot ami lényeges ha az jó akkor okés az autó.

Nézhetsz egy óra szerint (sokkal) kevesebb futásút is, de abban ott a lutri, hogy ezeket mind te fogod rákölteni a kocsira így ha beüt a krach akkor a vételárat két éven belül megduplázod.

2018. jan. 14. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
18%

Ennyi futásteljesítménnyel egy dízelt pont azért adnak el, mert lejárt az ideje, újítsa fel más.

Amúgy az állapotot kell nézni, főleg akkor ha belelátsz a motorba.

Ezek a jóállapotúnak mondottak füstölik tele az országot.


Sokatfutott dízelt már nem szabadna venni, esetleg szarért-hugyért. Mert ez már nálad fog szétrohadni.

2018. jan. 14. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
78%

#1 Most a megkímélt állapotnak és a km-nek mi köze egymáshoz? Szerinted amiben csak 100e km lenne de csak városban volt használva az megkíméltebb lenne egy 3-400e km futott olyan autóval szemben ami csak autópályán futott?


Ezek az 1.9tdi/pdtdi motorok még sokáig fognak jónak számítani a mai világban. Talán a legolcsóbban fenntartható dízelek egyike.



Ez a 380e km nem sok, nálunk a 3-4éves céges passatokban van 200-250e km, itt meg 16éves autóról beszélünk.

2018. jan. 14. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
100%

Ezek az 5-ös és 5.5-ös Passatok még nagyon tartósak voltak, a motor szintén nagyon jó. Egyáltalán nem túl sok neki ez a km mennyiség, sőt, ez még más autóknak sem annyira kirívó, nemhogy egy ilyen strapabíró típusnak. Meg ja, legalább 5 ilyen Passatot láttam már 450 ezer km felett, és semmi gond velük. Arról ne is beszéljünk, hogy mi van azokkal, amiknek 180 ezret mutat az órája :))

Egy dologra figyelj: ha már ennyi a beismert km, akkor annyit adj érte, amennyit egy ilyen autó ér a piacon, jó alkualap a sok km.

2018. jan. 14. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
75%
Miért lenne sok? Ez a reális egy Diesel kocsiban. A 250e km-re visszatekert romokban is van bőven ennyi
2018. jan. 14. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%
A sok nepper lepontozott. Grat! :D
2018. jan. 14. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
100%
Dizelben nem sok km , de vigyél szerelőt . Nekem a 2004-es b5.5 4motion kombi passatom 131lovas plusz chippelt 1.9PDTDI 430ezer kmnél járok vele teljesen gyári volt amikor meg vettem 300ezerrel 2 éve
2018. jan. 15. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!