Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A német márkákon kívül a...

A német márkákon kívül a legtöbb európai piacra termelő tömegmárka alulmotorizált?

Figyelt kérdés

A német autókat általában azért szeretik,szeretjük mert nincsenek alulmotorizálva.

Az alapverziót általában csak cégek veszik.


Egy kétliteres VW konszernes TDI simán tud 240 paripát.

Bár itthon egy olyan van, ami csak 190 lóerőt tud, de akár ezzel is lehetne 160 km/h-val yachtot vontatni, mert annyi a nyomaték benne.



Én őszintén bevallom, hogy tetszenek a francia autók, nem tartom őket rossznak, a Talisman különösen csinos.

Viszont, nincs neki normális dízelmotorja, azaz autó ordít egy erős kétliteres dízelmotorért.

Annyi pénze van annak a cégnek, hogy kisujjból kiráznának egyet hozzá.


A PSA-nál egy fokkal jobb a helyzet, ott van 4 hengeres 200 lóerős HDI.



A japánok meg ezt a hibridmániát nyomják.Egy átlagos európai, főleg német vagy osztrák nem fog 2 literes szívóbenzint venni, amin aksi van és 2 literrel kevesebbet eszik, mintha nem lenne ott.

Helyette vesz 2 literes turbódízelt, amikből csak a visszapillantóból lehet látni a külső sávban vánszorgó hibrideket,mert a gazdája nem meri neki nyomni, mert akkor eszik, mint egy rendes nem hibrid benzines.



Viszont nem értem, hogy az EU-n belül miért van limit az autópályákon.

Pedig a holland, francia autópálya nem rosszabb, mint a német, simán ellehetne törölni a sebességlimitet, egy marhaság az egész.Az autópálya azért van, hogy gyorsabban tudj haladni.


2018. jan. 20. 15:40
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
A kétliteres az kétliteres, mindegy hogy ki gyártja. És a VW-nek is ugyanúgy vannak harmatgyenge és sokat fogyasztó konfigjai, pl. az 1.4-es Golfok.
2018. jan. 20. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Azt hiszem beszéltünk már erről a témáról nem egyszer, se kétszer, talán te is kérdeztél már.

Na mindegy, röviden: olyan autókat kapunk, amilyen kell az embereknek, nem fogott itt össze az autógyártás az emberek ellen, hogy most csak gyenge autókat kaptok. A Renault ha mindenki 500 lovas motorral akarná a Talismánt, azt tenne bele, de nem, mindenkinek az 1.6 DCI-vel kell.

Még a klasszikusan erős németekből is (Audi/BMW/Merci szentháromság) mi a legelterjedtebb? Hát a leggyengébb motoros Audi A4, meg 316-os BMW, stb. Hiába vannak dögerős 6 hengeres turbódízelek bennük, alig veszik.

Az autópályás témát meg tényleg 100x kiveséztük, keress rá. A 130 az teljesen okés, nekem inkább arengeteg 60-70-es korlátozással van bajom a főutakon.

2018. jan. 20. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 crudy ***** válasza:
Utolso anonymus kolega leirta a lenyeget: nincs ra igeny. Ha lenne gyartana a psa is eroset de nincs. Igy is nagyon nagyon jol fogynak a termekek.
2018. jan. 20. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Most őszintén a szarrago europainak minek 240 lovas Diesel ?
2018. jan. 20. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:

4#


Mert k_ jó vezetni az olyanokat:)

240 lóerőt tudtak pár éve a V6-os motorok.

2018. jan. 20. 17:21
 6/12 anonim ***** válasza:

Egy dizelt ?

Na ez az hogy európában ilyen perverz emberek vannak hogy vezetési élményt a munkagép meghajtású járműben keresik.a japánoknak Mind1 mert kis piac vagyunk, a franciák meg anyukáknak gyártanak autókat oda elég a 160 lovas Diesel vagy a mi is van a talizmanban ? 200 lovas benzin.


De jó volt a kérdésed mert annyiszor beírta valaki a talizmant hogy rakerestem a neten mi ez a hype körülötte.

2018. jan. 20. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

6#


A benzin városi kisautókba, meg sportkocsiba,élményautókba való.


Az utazóautókba, mint egy Passat,Superb,vagy az említett Talisman,sokkal inkább megy a dízel.

De végül is az autó is "munkagép".

Arra tökéletes egy dízel, hogy naponta Győrből Budapestre járj dolgozni az M1-en.

2018. jan. 20. 17:39
 8/12 anonim ***** válasza:
Rendben akkor definiald nekünk pontosan gyorbol Budapestre járni hova nem elég a 160 lóerő ???
2018. jan. 20. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

A sok lóerő nagyon hasznos tud lenni pl:előzéseknél, sávváltásoknál.

Gyakori szituáció,hogy a reggeli csúcsforgalomban,ahhoz,hogy betudj sorolni, gyakorlatilag ki kell lőnöd, nem kerekeket csikorgatva,de igyekezned, hogy amikor a lámpa zöldre vált gyorsan indulj el.



Szóval a sok lőerő nem hátrány.


A másik, én ki nem állhatom azt egy benzines autónál, amikor mész vele autópályán és pörög, mint állat.A motor hangjából ítélve, "nem neki való".

Ja és ameddig egy dízel szereti a 130-as tempót, nem növekszik a fogyasztása, egy benzines bizony elkezd kortyolgatni.

2018. jan. 20. 18:26
 10/12 anonim ***** válasza:
Oké, neked erős autó kell, nekem is az ban, 310 lovas. Hálistennek még így is akkora választék van 200+ lovas autók közül, hogy elképesztő. Szóval akkor miért is panaszkodsz? Az emberek 95%-nak elég a 100-150 lóerő, de aki erőset akar, az kap azt is. Mi a gond?
2018. jan. 20. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!