2. 0 PDTDI BNA motorkód. Mit lehet tudni róla?





2.0 8v Bosch PD 140ló, DPF nélküli motor az A6-ban.
Olajmeghajtó tengelyt érdemes megnézni ezen felül közel olyan jó mint az 1.9-es motor.















A BKD 140 lovas és AZV 136 lovas blokkok közötti 3 Le külömbség csak a belga adóterhek miatt van, egyébként azonos a két motor:
Ezt a hivatalos ssp is megemlíti:
Nekem az a sejtésem, hogy az A4 esetében a BNA szintén ilyen adózásügyi dolog miatt redukált teljesítményű, egyébekben megegzik a 140 lovas társaival. Utóbbiakról rengeteg SSP megtalálható. Pontosan mit szeretnél tudni róla.





Az olajszivattyúnak alkatrészboltban járnék utána, hogy a BNA-hoz kapható az egyedi-e vagy valamelyik másikkal csereszabatos.
Esetleg márkaszervízben is meg lehet kérdezni, ha kifogsz egy vajszívű és bőbeszédű technikust vagy munkafelvevőt.





Egy kicsit keresgéltem a kérdező helyett:
Ha az ETKA adatbázishoz nem férsz hozzá, akkor használd ezt az oldalt, de csak saját felelősségre, mert nálam kártevőt jelzett a vírusirtó:
A robbantott ábrák szerint a 136 lovas BNA és 140 lovas BLB blokk az megegyezik, így az olajpupma meghajtásuk is. Utóbbiból viszont több cikkszám is szerepel az oldalon. Hogy a te kocsidba melyik került bele gyárilag azt az alvázszám szerint lehet ellenőrizni, ebben én már nem tudok segíteni.
Hogy pl. az 1.9-es BKE olajpupmpával megegyezik-e, azt is le tudod csekkolni: az ábra alapján nem. Egyébként, ha megvan, hogy melyik a te olajpumpád, akkor a cikkszámra kattintva meg tudod nézni, hogy azt mely másik motorokba és kocsikba építették bele.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!