Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a különbség a Simson S50...

Mi a különbség a Simson S50 és S51-es blokk között?

Figyelt kérdés
A legtöbbjével tisztában vagyok. Itt kíváncsi vagyok arra, hogy mi a különbség a két henger között. Tudom, hogy az 51-esnek nagyobb a lökete, az 50-esnek pedig a furata, de ez mit eredményez? Előnyei, hátrányai? Melyik pörög jobban? Melyik a nyomatékosabb?(nem LE-re gondolok) Gondolom értitek mire gondolok. Mi a menetbeli különbség a 2 között? Más a váltószerkezetük is ha jól tudom. Valaki leírná részletesen?

2018. jan. 23. 20:58
 1/9 anonim ***** válasza:

Nekem volt egyszerre mindkettő. Az S50-es gyengébb volt, viszont jobban szerette, ha forgattam. A váltója sokkal rosszabb, mint az S51 féle. Kelletlen, nem szereti a gyors váltásokat. Egész más karakterű a két blokk.

Az igazi az lenne, ha nem 30 éve gyötört motorokat tudnánk kipróbálni, hanem alig pár ezer kilométereseket.

Lényeg a lényeg, az S51 blokkja sokkal kellemesebb karakterű számomra.

2018. jan. 23. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Köszi a választ! Hogy érted, hogy "jobban szerette a fordulatot"? Mert nekem hirtelen az ugrik be, hogy pörgetni kellett, hogy menjen. És mi a különbség a 2 váltószerkezett között? Nekem S50-es van és ismerem kívülről-belülről, csak így kíváncsi vagyok, hogy az S51-essel szemben mik az előnyei, hátrányai.
2018. jan. 24. 05:06
 3/9 anonim ***** válasza:

Annyira nem kellett még szétszedni, hogy elém táruljon a váltó. Érzetre más az egész. Az S50 váltókarja nagyon hosszú úton jár, ahhoz képest az S51 sportos.

A fordulatot jól gondolod. Pörgetni kellett hogy menjen, de szerette. Az S51 nyomatékosabb, alacsonyabb fordulaton elkezd menni és nem is kell a végtelenségig elforgatni.

2018. jan. 24. 05:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Köszi! Tehát összegezve:

-az S51-es blokk sportosabb, újabb, és egy kicsit erősebb is.

-az S50-es blokk strapabíróbb. És még? Mert azt tudom, hogy hosszabb az utóbbinak az élettartama, mivel a csapágyak a váltóolajban fürödnek. Ezen kívűl van még valami előnye?

2018. jan. 24. 17:32
 5/9 A kérdező kommentje:
Apropó, azt nem tudod, hogy miért kell 2/4-3/4 gázzal elindulni? Mert ezt elég soknak tartják. De ha kevesebbel indulok, akkor nem pörög ki.
2018. jan. 24. 19:44
 6/9 anonim ***** válasza:

Az hogy hosszabb-e azélettartama, nem tudom. Elméletileg igen, gyakorlatilagjobban függ attól, hogy hogyan használod.

A karburátoroddal lehet valami. A gyertyát ha kiveszed, milyen színű az elektródája?

2018. jan. 24. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Fekete. Az a baj, hogy csak beindítgatni tudom 1-2 hetente, mert nincs rajta papír, így nem vihetem ki megjáratni. A karburátorra majd ránézek hétvégén.
2018. jan. 25. 05:09
 8/9 anonim ***** válasza:
Ha fekete, akkor túl sok üzemanyagot kap. Mivel csak beindítgatod, nem is tud felmelegedni a gyertya, ettől is lehet fekete. Üzemmelegen motorozz vele 1-2 kilométert, és nézd meg utána.
2018. jan. 25. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Okés. Holnap ellenőrzöm a gyújtást, és állítok a karbin. Majd közlöm az eredményt. Addig is köszi!
2018. jan. 25. 18:40

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!