Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az lehetséges, hogy oldalára...

Az lehetséges, hogy oldalára fordított motornál a benzin, a tűszelepet megkerülve az olajteknőbe kerüljön?

Figyelt kérdés

Tegnap szinte álló sebességnél elestem, és kb 30-50 mp-ig az oldalán volt a motor, amíg kijöttem alóla és felállítottam. Utána viszonylag nehézkesen indult.


Most reggel, használat UTÁN láttam, hogy az olajnéző ablakban viszonylag magas az olajszint, pedig használat után egyből kb nem szokott látszódni.


Illetve volt már egyszer ilyen probléma, amikor teljes átfolyásra volt állítva a benzincsap, akkor is benzin került az olajba.



2018. jan. 29. 09:02
 1/6 anonim ***** válasza:
61%

Mi az hogy teljes átfolyás?

Amúgy érthetetlen hülyeségeket irsz.

2018. jan. 29. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Vagy csak te nem ismered a vákuumos rendszert?


[link]


PRI állást értettem a teljes átfolyáson, hiszen magyarul ezt így hívják.


Kérlek leírod, hogy mi az, amiket még nem értesz, hogy kifejthessem neked jobban, hogy megértsd?

2018. jan. 29. 11:55
 3/6 A kérdező kommentje:
Átolvastam még kétszer, hogy lássam mi az, ami esetleg nem érthető. Teljesen érthető minden. Ha nem tudod értelmezni, akkor az már sajnos a te hiányosságod.
2018. jan. 29. 12:03
 4/6 anonim ***** válasza:

Akkor olvasd át mégegyszer és a link segítségével magyarázd el nekünk, mi az eltérés járó motor esetén a PRI és az ON állás között.


Utána próbáld magad elé képzelni, hogy JÁRÓ MOTOR esetén milyen útvonalon lenne képes belecsorogni az olajba a benzin.


Ezekután már csak egyetlen dolog van hátra: rájönni, hogy mit nem értünk.

2018. jan. 31. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Járó motor esetén az a különbség, hogy ha rossz a tűszelep körüli tömítés (márpedig korábban már valahogy került az olajba, amikor PRI állásban felejtettem, tehát feltehetően nem a legjobb), akkor kerülhet olajba benzin, mivel nagyobb a nyomás a tűszelepen, mintha a vákuumos részre hagyatkozna a rendszer.

"benzinszint megemelkedik a karburátorban, majd a fúvókák-szívócső-henger-forgattyúsház útvonalon az olajba folyik".


Továbbá hogyha nem vízszintesen van a benzinszint a karburátorban, esetleg nem zár a tűszelep, és rengeteg benzint enged tovább rövid idő alatt. Ezért is kérdeztem, amit kérdeztem.


A korai Spitfire-eknek is ez volt a típushibájuk, számtalan pilóta halt bele abba, hogy menekülés közben spiráloztak, ami miatt túl sok benzin került az égéstérbe, nagy füst kíséretében lefulladt a motor, képtelen volt újraindítani a pilóta azt, majd vagy lelőtték, vagy átesett és lezuhant.

2018. jan. 31. 09:09
 6/6 A kérdező kommentje:
(A korai Spitfire-ökbe sima karburátort tettek, utána módosította Beatrice Shilling a rendszert egy gyűrű behelyezésével, hogy fejjel lefele lévő állapotban ne jusson túl sok benzin az égéstérbe)
2018. jan. 31. 09:19

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!