Az szerintetek is igaz hogy egy 2000 köbcentis motor gyakrabban elromlik mint egy 4000-es?
Melyik 2000-res és melyik 4000-res motor?
Szerintem ez így nettó hülyeség :D
Báttya, annyi hogy nem pörögi szarrá magát.
De persze egy toyota 2000 motorja jobb Báttya mint egy uaz 2400ese vagy mint egy ssangyong mittomén hányasa
Egyrészt mindig a nagy motorokkal van a baj. Például csak hogy egy konkrét példát mondjak, van az Audinak 2.0 TDI, és 4.2 TDI motorja. A nyakamat teszem rá, hogy mondjuk 300 ezer km alatt a 4.2-es szarik be többször. Mert összetett motor. De hogy ne legyen az, hogy ez dízel, akkor vehetünk ugyanekkora benzineseket is: ott még rosszabb a helyzet, a nagy V8 benzineknél mindig valami túlmelegszik, baj van a gyújtással, olyan dolgok romlanak el, amire nem is gondolnál.
Na.
ma már nem a köbcenti számít, hanem hogy milyen baromságokat aggatnak a motorra. Milyen üzemanyag-rendszerű, melyik euro besorolásban van.
Egy euro 2-es man eldöcög 2-3 millió km-t is, ha hagynák.
4-es
Nem is gondolnád hány olyan Euro 2-es kamion van, amelyik még többet is ment, mint 3 millió km :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!