Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a probléma az autóval...

Buxkft kérdése:

Mi lehet a probléma az autóval, hogy egyik napról a másikra több elektromos berendezés részlegesen megadta magát? Biztosítékok jók. Ami nem működik megfelelően:

Figyelt kérdés

- Elektromos ablak elől-hátul, de kapcsolója világit.

- Belsőtér világítás tetőben elöl-hátul. (néha felvillan zárt ajtóknál is)

- Lábtér világítással ugyan az mint a tetőben lévő világítás.

- Kulccsal központi nyit-zár, távirányítóval semmi reakció. (elemcsere megvolt, újratanításra nem reagál) Belső záró gombbal lezár, viszont nyitó gombra nem reagál.

- Tempómat néha van, néha nincs. Ha van akkor folyamatosan van, ha nincs idő közben sem jön helyre és nem is válik működő képtelenné csak a következő indításnál.

- Amikor elkezdődött ez az egész, még külső világítás sem volt, helyzetjelző sem. Újraindítás után helyzetjelző lett, aztán felvillant a fényszóró is nemsokkal. (ezt azóta nem reprodukálta, működik)



2018. febr. 9. 22:39
 1/8 anonim ***** válasza:
47%

Citroen vagy peg?


Akusaru le fél perc aztán fel.

2018. febr. 9. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 D. Brasco ***** válasza:
Milyen auto?
2018. febr. 9. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Audi a4 b7 2006-os évjárat
2018. febr. 9. 22:46
 4/8 anonim ***** válasza:
Testelési probléma? Valahol az aksi körül. Mindegyiket okozhatja, bár ekkor inkább egyszerre jönnének elő a problémái.
2018. febr. 9. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Érdekes. A külső és némely belső világításért a BCM felelős.

A kpzár és ablak, ha jól emlékszem, akkor az ajtóelektronikákon és a komfort elektronikán keresztül működik.

A tempomat a kormányelektronikára csatlakozik.

Az összes ecu kommunikációját pedig a gateway kapcsolja össze.

Mivel egyszerre túl sok komponens perifériája (ki és bemenete) ment tönkre ill. produkált hibát, így találgatni felesleges.


Első lépésként pl VCDS-sel olvasd ki a hibatárolókat!

Szinte biztos, hogy lesz egy csomó bejegyzés.

A nem működő kimenetekre az adaptáció menüben (ha jól emlékszem) van kimeneti teszt, azaz force módban lehet őket aktiválni. Így meggyőződhetsz róla, hogy a kimenet ment-e tönkre.

Ha kínai amiket írtam, akkor VAG (VW csoport) diagnoszta felkeresését javaslom, privátban tudok adni kontaktot is.

2018. febr. 10. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 Vortrex ***** válasza:
Tényleg akkor csinál ilyet, amikor a fedélzeti számítógép nem kap elég feszültséget. Valami kábel vagy saru lesz a ludas.
2018. febr. 10. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Akku ha régi, akkor lehet teljesen fel kéne tölteni normális "intelligens" töltővel, és pár óra múlva rámérni, abból lehet már következtetést levonni, hogy hány %-os kb. Nem feltétlenül lesznek indítási nehézségek, ha fárad az akku, főleg ha valamiért csak a feszültség esett az elektronika által tolerálható alá.
2018. febr. 10. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Be ázott az autó. Az eső elvezető csatorna el volt dugulva így állt a víz benne és gyűlt addig amíg nem folyt be az utastérbe és valami kábel csatlakozóhoz. Ki lett takarítva viszont még ki kéne szárítani.
2018. febr. 16. 12:07

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!