Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szívócső nyomás érzékelő...

Szívócső nyomás érzékelő működése? Eddig a visszavezetett kipufogógázból és a levegőből mérte az abszolút nyomást. De, meg lett szüntetve az EGR. így lehet valami utólagos probléma?

Figyelt kérdés
2018. febr. 20. 08:58
 1/4 anonim ***** válasza:
Nem valószínű.
2018. febr. 20. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nem lesz probléma, sőt, ezzel jót tettél az egész technikának.
2018. febr. 20. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
De, így ugyebár magasabb égési hőfok megy végbe az égéstérbe, ami jobban levágja a dugattyút, ami gondolom nagyobb kopogó zajjal is jár. Vagy hogy van ez? Mert, ami végül ki lett iktatva (ledugózás során), ez egy sima egr szelep volt.
2018. febr. 20. 11:02
 4/4 anonim ***** válasza:
Nem lesz gond mert csak részterhelésen vezeti vissza a gázt az EGR, nagy terhelésnél eleve nem. Tehát nem fog kilyukadni a dugattyú meg ilyenek. Igazából műszakilag még örül is az autó annak hogy le van dugózva az EGR, legfeljebb a gazdaságosság látja kárát egy kissé, a környezet meg eléggé. Ha előtted megy egy ledugózott EGR-ű autó akkor annak te is szívod a gázait, ugyanúgy ahogy a te gázaidat is szívják a mögötted jövők (is).
2018. febr. 20. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!