Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Civic Type R, hogy lehet...

Egy Civic Type R, hogy lehet gyorsabb ezeknél a méregdrága sportkocsiknál? (Nürburgring)

Figyelt kérdés

Itt egy top10-es lista, amelyeknél gyorsabb időt fut a Civic a Nordschleife-n:

[link]

Laikusként képtelen vagyok megérteni, hogy egy 0-200-as tempót 18-20 másodperc alatt futó első kerekes hot-hatch, hogy tud gyorsabb időt futni egy alapvetően tempós pályán, mint olyan hátsó kerekes autók, amelyek 9-12s alatt futják a 0-200-at (R8, SLS AMG) és gondolom az árukhoz mérten elég komoly fékekkel/felfüggesztéssel rendelkeznek. Ennyit számít, hogy egy autó mennyire stabil kanyarban, vagy ezt hogy? Tényleg érdekel és laikusként kérdezem mindezt.



2018. febr. 25. 16:35
 1/7 crudy ***** válasza:

Rengeteget szamit. Bar elsokerekes ami nagy hiba de megis 300lovas. Nem gyenge, nagyon furge. Egy szuk palyan a kanyarsebesseg sokat szamit.


Pl egy bugatti. Mindenki ismeri, mindenki tudja h mire kepes. Nagyon gyors, gyorsan gyorsul es hamar megall de ha kanyarodnia kell akkor olyan mint egy elefant a biciklin.


Jo az a type-r

2018. febr. 25. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Akkor nézd meg az Alfa Romeo 4C eredményeit, pedig az 200LE körüli, de piszok könnyű autó.


Én is egy FWD hot hatchet vezetek egyébként, és pont ez tetszik bennük, rövid tengelytáv, alacsony súlypont és aránylag erős motor a kasztnihoz képest, minden megvan ezekben ami egy pályán a jó időhöz kell :)


Persze sokak szerint semmirevaló autók mert "rossz helyen kaparnak", mintha az autózás csak a driftelésről szólna, de ezen autók eredményein látszik meg, hogy ez nem igy van :)

2018. febr. 25. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 crudy ***** válasza:
Nem az a baj h driftre valo. 300lovat mar bun elsotengelyre kihajtani. A hondatol kifert volna egy normalis osszkerekhajtas. A baj vele az h indulaskor a hatso tengelyre terhel ezert az elso kerekekeken nem lesz suly. Ma mar iszonyu jol dolgoznak a kiporgesgatlok de ezt csak ugy tudjak elerni hogy lefogjak a motort tehat amig nincs lendulet a motor sincs kihasznalva. Persze nem csak allasnal hanem ment kozben is egy kanyar utan ha kigyulorsitunk nem jutnel a kerekig az ami a hatsokereken meg elferne. Ha hatul hajtana akkor meg dulongelne meg instabil lenne ez igaz. Ezert kene bele oszkerek.
2018. febr. 25. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Hát igen, ebben van igazság, mert ha megnézzük a Golf 7 R-t vagy a Focus ST-t, akkor azokban már ott az összkerék, de egy Nürnburg editionben valószinüleg egy utcaitól jóval feszesebb, keményebb futómű van, aminél azért annyira nem ül rá a hátsó kerekre a kasztni, illetve nem libben fel annyira az eleje. Súlypont is lentebb kerül, jobb lesz a kanyarban. Nekem is ültetve van, bár az enyém közel sincs 300 lóerő, elindulásnál persze kaparászik, de hamar megtapad, kanyarból való kigyorsitásnál meg abszolút nem tapasztam ilyet. Hungaroringen meg főleg, egy profi versenypályán úgy be tud tapadni egy ilyen autó, mintha oda lenne szögelve, nagyon gokartos feelingje volt.
2018. febr. 25. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Amik a listán fel vannak sorolva, azok jórészt már 5-6-7 éves autók, a Type-R pedig tavaly félévi.

Ennyi idő után a sport(osabb) autók rengeteget fejlődnek

2018. febr. 25. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
#5: De akkor is egy 12 milliós autóról beszélünk - ami 5,8 alatt futja a 100-at és 20 alatt a 200-at szemben olyan 60-80 milliós kocsikkal, amelyek 3,2-3,7 alatt futják a 100-at. Legjobban a GT3 RS-en és az R8-as Audin lepődtem meg. Azért ez már igencsak más kategória.
2018. febr. 25. 19:53
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

Előzőnek igaza van, a legtöbb eredmény több éves, fog még a Civic is lentebb csúszni idővel, ahogy szépen majd a többi modellt is csiszolják még kicsit. A 0-100 csak egy adat, ne tévesszen meg, ha köridőről van szó, nem sokat ér.


A Nürburgring meg csak egy pálya a sok közül, ha egy megfelelően szűk, kanyargós pályán lennének mérve az eredmények, lehet még előrébb lenne a Civic meg a hozzá hasonló hot hatchek.


De ugyanúgy, ha egy kevésbé kanyargós, hosszú egyenesekből álló pályáról lenne szó, akkor meg a Civic maradna le jobban.


Ennyi az egész

2018. febr. 25. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!