Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A robogóm kiegyenlítőtartály...

A robogóm kiegyenlítőtartály kupakja el van repedve, milyen problémához vezet ha nem cserélem ki?

Figyelt kérdés
Mindíg azt mondják hogy az baj , mert ott nyomásnak kell lenni és így nincs, mert az egy zárt rendszer. Ezt értem, de ha nincs zárva a rendszer emiatt, akkor mi baj lehet ??

2018. ápr. 17. 21:22
 1/7 anonim ***** válasza:
Kinyomja a vizet, levegős lesz a rendszer, megfőzöd a motort és jöhet a generál pár százezerért. Egyéb gondot nem szokott okozni.
2018. ápr. 17. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Pár tízezerért..
2018. ápr. 17. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Értem csak már 6. éve lessz hogy így használom és még kutya baja azóta !
2018. ápr. 17. 22:01
 4/7 anonim ***** válasza:

Azért, mert a hűtőfelület túl van méretezve vagy a motor nincs meghajtva maximális teljesítményén a 40 fokos hőségben hosszú ideig. Olyankor elmegy a nyitott rendszerrel is.

Nekem a kocsimon nincs meg a gyári szelepes tető és mivel 6 rongy egy olyan kupak rá, nem is vettem, maradt rajta az amit az előző tulaj rárakott, nyitott a rendszer így mert a menetnél levegőzik. Megy 8 éve...


Ugye lezárni nem is szabad szelep nélkülivel, mert ha meg túlnyomás van akkor nincs hol elengednie.

2018. ápr. 17. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Jó neked, mert én nem értem! Ha 6 éve így használod, akkor mi értelme van ennek a kérdésnek?

Én ott hibáztam, hogy feltételes módban kellett volna megfogalmaznom a válaszom, elnézést érte!

2018. ápr. 18. 06:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Ha nincs nyomás a rendszerben könnyebben felrottyan a víz.
2018. ápr. 18. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

A fő különbség egyébként abban van, hogy a víz nyomás nélkül már 95 fok környékén elkezd pezsegni, nyomás alatt viszont csak 110 körül. És ez a 15 fok nem tűnik soknak, de aki ismeri a fizikát az tudja, hogy a leadott hőteljesítmény az nem egyenesen arányos a hőmérséklet különbséggel, ezért az a 15 fok is sokat számít.

De ha nincs túlhajtva a motor és elég nagy a hűtőfelület is akkor röhögve elvan vele.

Gyakrabban kell a folyadékszintet ellenőrizni, mert párologni viszont fog.

2018. ápr. 18. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!