Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Használt prémium?

Használt prémium?

Figyelt kérdés
Érdemes lenne szerintetek egy 10 éves vagy közel ennyi idős prémium márkát megvenni? Amiken gondolkodom az az audi A6 2007-2010 , Bmw e92 2007 es széria illetve volkswagen passat cc 2010 -2011ig. Bár a szívem mégiscsak az e92 fele húz és sokan le is akartak róla beszélni mégsem hiszem hogy egy ilyen multú cég olya  vészesen hibás konstrukciót adna ki . Ha már itt tartunk melyik motorkóddal érdemes illetve nem érdemes foglalkozni? Az N45ről tudok egyedül hogy egy beteg ágy. Tudom a bmw 6 hengertől kezdődik mégis itt külföldön ahol élek köbcenti korlátozás van bizonyos életkorig ezért max a 2.0 jöhet szóba. Abból is inkább a benzines mivel 1-2 év múlva költözök haza viszont akkor már 150-200 ezerből kéne megoldanom az autót a lakhatás és minden egyéb mellett persze. Szóval szerintetek egy "kis embernek" is fenntartható egy ilyen német prémium? Természetesen minden eredeti dokumentuma megvan az autónak amit kinéztem és ez azért bíztató. Azon kívül hogy egy márka szervízben átnézetem még mit tehetek a saját magam megnyugtatása érdekében? Kérlek segítsetek mert szóba került más autó is de mégis csak a bmw fele húz a szívem. Szóval egy átlag ember számára is ha gondos gazdája lesz a jövőben persze akkor hosszú évekig megbízható társa lehet egy ilyen autó?
2018. máj. 17. 06:14
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
57%

havi 200-ból bmwt meg passatot fenntartani? végülis lehet, de hogy lakás4a és kajára nem marad pénzed, az biztos :)

igazából ekkora keresetnél bármilyen autó akkor jöhet szóba ha van párod, és ő is keres ennyit. nagyon elszálltak az árak itthon.

2018. máj. 17. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:
De ennyire problémásak lennének hogy havi 100+-t kell ráköltenem? Érdekes mert most is egy VW-m van és 1 éve csak tankolom. Pedig 1.9 pd tdi
2018. máj. 17. 06:37
 3/19 anonim ***** válasza:

Nyugodj meg, itt mindenkinek azt írják hogy minimum 500-at keress meg hogy hitelre ne vegyél autót... pedig csak okosan kell választani.

Én azt mondom hajrá, aztán majd meglátod.

Viszont a nagy múltú cég szöveget inkább hagyd, a VW és a Mercedes is gyártott sok gyári hibás motort.

2018. máj. 17. 07:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:

Nettó 200.00-ből ha fizeted az albérletet/lakáshitelt akkor elég nehéz még komolyabb autót finanszírozni is. De persze nem lehetetlen. Én nettó 200.000-ből Golf IV-t tartottam...

Egyébként ezek közül én a CC-t venném (mondjuk eleve fura, hogy A6, CC és E92 van egy kalapban, két batár szedán mellé egy coupe), nekem ez tetszik a legjobban, fenntartásban is a legjobb a három közül.

2018. máj. 17. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
93%

figyu az autó fenntartásna ára van, egy ioyen kocsira 200 ropi elpattan egy gumiszettre, bármit cserélni kell benne az húzós lesz (a kopóalkatrészek is). nincs 5ezer forintos gömbfej meg fékbetét, csak 50.

ha van ey kókánymester autószerelő haverod aki egy üveg páleszért megrendeli kedvezménnyel és beszereli neked, akkor sem lesz pénzed albérletre emellett.

2018. máj. 17. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:

Nézd: gyártótól független egy 10 éves autó már nem mai, egyre több alkatrész lesz csereérett pár éven belül, akármilyen jó is a kobstrukció. Na most az is tény, hogy egy prémium autóhoz jóval drágább az alkatrész, mint egy másikhoz. Ellenben ugyanebből a pénzből vehetnél pl Octaviat, ami alig pár éves és még hosszú évek nélkül megy különösebb kiadások nélkül. Vagy ha mégis cserélni kell azt jóval olcsóbban megúszod.


Ami a 200 ezret illeti: nézz körül mennyi mostanság egy albérlet...

2018. máj. 17. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 D. Brasco ***** válasza:
Kedves kérdező ,azt hiszem abban megallapodhatunk hogy a realitas erzeked nulla!150-200 ezres fizubol ilyen autokat fentartani.......hat hogyne!Maradjunk annyiban hogy "kis ember" maradjon a "kis autoknal" es ne akarjon feleslegesen tovabb nyujtozkodni mint ameddig a takaró ér!
2018. máj. 17. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:

Azért az árakkal dobálózáshoz utána kellene nézni néhány dolognak először...

Egy nem prémium normális 18" gumiszett bőven megáll 150.000 körül kis utánajárással.

Egy szerviz sem 200.000 Ft... Nekem egy olyan VW-em van amiben ugyanaz a motor van mint a CC-ben. 200.000 Ft volt a vezérlés, olaj, szűrők, DSG olaj+szűrő, hátsó fékbetét csere.

Egy sima olajcsere bőven megáll 30-40.000 körül minőségi olajjal, munkadíjjal

2018. máj. 17. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:

most ne azon vitatkozzunk hogy a túltárolt tescos gumiszett megvan-e 150-ből, amíg

hasonló körülmények között egy kisebb autóra 30-40-ből kijössz....

volt egy rendkívül megbízható öreg 0 presztizsű autóm. a benzinen felül arra is ráment havi 20 rugó 8 éves átlagban (értékvesztést nem számolva) vezettem a költségeket.

egy prémiumra minimum havi 50 rámegy, de akkor még egy jó példányt fogtál ki (+üzemanyag!!)

albérletet 100 alatt nem találsz.

lehet számolni....

2018. máj. 17. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
Nem a márka a probléma, hanem a kor. 10 évesen már sorra mennek tönkre az elektronikus kütyük. A szerviz meg szintén prémium, már ami az árát érinti.
2018. máj. 17. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!