Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Etz 125 teljesítmény vesztés....

Etz 125 teljesítmény vesztés. Mi okozhatja?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Új úszó került a karbiba (előző kilyukadt) be is állítottam tolómérő segítségével a gyári értékre.

5 km után megnéztem a gyertyát hogy kiég-e. Olajos volt. Lentebb raktam a súbertűn a lemezt, ez se segített. Kicseréltem a 100as fúvókát 95-ösre. Ezzel már kezdett a gyertya barnásodni. Viszont itt jött elő a következő gond. A motor 10-15perc elteltével a motorteljesítménye csökkent de annyira hogy jó ha 70-el ment. Meg is álltam amint tudtam és jól felmelegedett az egész blokk nem csak a henger mindkét dekni. Kicsit utána néztem és azt írták sok helyen hogyha kevés üzemanyagot adok neki akkor megvonom a kenést ezért melegszik. Na de ha többet adok akkor nem ég ki a gyertya hanem koromfeket lesz. Ilyenkor mi a teendő?

Keverési arány 1:50. ETZ 125 elektronikus gyújtással.

Köszönöm a segítséget



2018. máj. 26. 18:52
 1/2 A kérdező kommentje:
A gyertya Isolator zm14-260
2018. máj. 26. 18:55
 2/2 Mickbro ***** válasza:
Mindenképp adj neki anyagot, hogy menjen rendesen. Esetleg kisebb hőértékű gyertyával lehetne próbálkozni. Én azt tapasztaltam a motoromon, hogy ha sokat pöfögtem, alacsony fordulaton, pl. városban, akkor utána kint országúton egy darabig füstölt, mert lerakodott a koksz. Néha húzasd, hogy kiégjen! Persze, csak akkor, ha van rendes kenés. Én, ha tehettem, mindig sűrűbbre kevertem a keveréket. 1:40-re.
2018. máj. 27. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!