Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem szűnik meg a problém...

Miért nem szűnik meg a probléma alkatrészcsere után sem? (Opel Astra J alapjárat ingadozás) (“megoldatlan probléma”)

Figyelt kérdés

Lényegében egy nemrégiben vásárolt 2011-es évjáratú Opel Astra J-ről lenne szó(1.7 Cdti).Ingadozó alapjárata miatt szervizbe kellett vinnem,és ott kiderítették rajta hogy ez valójában velejáró típushiba(amit idő elött nekem is sikerült megállapítanom)ami a nyomás szabályzóval volt kapcsolatos.Minden a legnagyobb rendben történt,megtörtént az alkatrész csere,pár nap erejéig hibátlanul viselkedett az autó,de sajnos semmivel sem tovább.A harmadik nap ismét ingadozni kezdett és ugyanazt a jelenséget tapasztaltam rajta mint alkatrész csere elött.Ezért hát felkerestem egy Opel szakértőt,aki sajnos nem tudott túl sokat segíteni a pozitív végeredmeny elérésében,csak annyit derített ki hogy kiindulhat a probléma máshonnan is,mégpedig az üzemanyagszürő korom fekete volt,a levegőszűrő meg tele falevelekkel,amit aztán ott helyben ki is cserélt,azt mondván hogy tegyek egy probát,és probléma esetén ismét keressem fel,amit ő teljes mértékben kizárt...Na de az autó nem zárta ki,mivel ugyanúgy viselkedett mint elötte,az új alkatrészekkel a belsejében...Szóval szükségem lenne egy tiszta válaszra egy szakértötől(aki tényleg szakértő)mert sajnos én már kifogytam az ötletekből és a jó szakemberekből.Mi lehet a gond,hol keressem a problémat?

Előzőleg is köszönöm segítségetek!


2018. jún. 29. 15:02
 1/3 anonim ***** válasza:

Nem tudom hogy mi a baja, de az azért furcsa hogy a sokadik neki futásra egy idegen ember takaritja ki a szűrőket. Akkor nyilván minden el van hanyagolva az autón.

Lehet egy becsületes karbantartás meghozná az eredményt.

2018. jún. 29. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Nézd lehet hogy az az alkatrészcsere meg sem történt csak csináltak vele valamit hogy ideilenesen jó legyen, annak ellenére kiszámlázták neked az anyagárat és jól bepaliztak. Vagy megtörtént a csere csak simán elképzelhető hogy egy másik hibás típust tettek be amiről lehet ők sem tudnak, vagy tudnak csak szándékos volt hogy lehúzzanak. Gondolom a szerelést nem láttad, meg gondolom nem kérted vissza a hibás alkatrészt. Én tanultam már ilyenből és azóta mindig elkérem azt ami hibás volt benne, akár egy tömítés is az, mindig kérem hogy tegyék be a kocsiba dobozba vagy zacskóba, ugye kötelességük ezt megtenni, és meg is teszik szó nélkül, csak ha te nem kéred akkor viszont sumákolhatnak.


De lehetséges az is hogy az üzemanyagrendszeredben van a hiba, dugulás például vagy az AC pumpa az ami nem működik megfelelően. Meg az sem mindegy hogy hol és milyen üzemanyagot tankolsz. Ha nonaname olcsó kutakra jársz akkor felejtsd el és járj inkább egy minőségibb helyre egy MOL kútba például, de ha Dunántúlon laksz Nyugat felé akkor OMV kúthoz menj mert azokhoz már Ausztriából megy az anyag és az jobb minőségű.


Nekem egy G Astra dízelem van, jártam hasonló problémával, mindent átnézettem 3 szerelővel 3 különböző helyen, senki nem talált hibát. Némi tisztítást az egyik javasolt hogy kipucolja a teljes üzemanyagrendszert és a szűrőt kicseréli, mondjuk ez ráfért. De javasolta az a srác aki ezt csinálta hogy inkább OMV kútnál tankoljak mert tudta hogy a MOL-hoz járok mindig, és javasolta hogy fél évente főleg télen meg nyáron próbáljak meg szánni a prémium anyagra, lehetőleg úgy hogy minél jobban ürítsem ki az üzemanyag tankot úgy hogy maximum 5 liter vagy még kevesebb legyen ár csak benne és töltsem tele ha megengedi a pénztárcám és úgy menjek vele egy jó nagy kört alkalom adtán "kormoljam" is ki az autót, és meglátom hogy utána jobb lesz, és mehet rá a normál üzemanyag lehetőleg OMV-s vagy esetleg még a Shell amit javasolt.

A MOL anyagai sem rosszak, de célszerű ha teheted váltogasd hogy egyik tankolásnál OMV másiknál mondjuk MOL. Ahol én lakom az OMV picivel olcsóbb szokott lenni, de főleg pár éve vettem észre a különbséget amikor minden hétvégén hosszú utakat mentem és igen csak kellett tankolnom az autót.

2018. jún. 29. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Az alkatrész cseréről pedig csak annyit mondanék hogy az régi alkatrészt visszaadták és csatoltak hozzá számlát is,tehát afelöl semmi kétség hogy a csere megtörtént.Mindig a MOL kutakat választom,néhány alkalommal az OMW-nél tankolok,talán egy hónapban egyszer fordul elő.Legközelebbi szervizeléskor megemlítem az AC-pumpát,talán az lesz a probléma forrása.
2018. jún. 30. 15:14

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!