Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mik a buktatók a 15-20 éves...

Mik a buktatók a 15-20 éves kintről behozott általában vw, audi dízelekbe?

Figyelt kérdés
Latom rengetegen hordjak be kintrol ezeket es 1m korul aruljak 150-250.000 km es óra allasokal. Kollegam vett egy 1.9 tdi 2001 es a4 et 1m. Ert es mondta h milyen jol jart, es h en hulye vagyok hogy 2009 es opel corsat vettem 1,6 millioert 97.000 km el.

2018. szept. 2. 20:22
 1/9 anonim ***** válasza:
2001-es A4-esbe valoszinu 150-250ezer km van :D Az en focusomba van 192ezer, pedig az 2011-es :D Én inkább újabbat veszek kicsit drágábban, mint olcsóbban xart, ami még öreg is.
2018. szept. 2. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Pont ugyanazok, mint az itthon vásárolt VW, Audi dízelekben, vagy Opel Corsákban.
2018. szept. 2. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
56%

A dízelt azért veszik, mert menő ha a garázsban áll és 20 év alatt fut annyit, mint egy 5-6 éves benzines.


Vagy lehet fordítva van, ezeket mindig keverem :D

2018. szept. 2. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
65%
Sajnos sok a buta ember ebben az országban. Mindenkinek nímetbű behozott 300 ájrós 500-ról 199.999-re visszatekert egykilenctédéí béötpasszátot meg ánégyet kéne venni 1 milliójé.
2018. szept. 2. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Az, hogy füstöl.
2018. szept. 2. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Mi hordtunk be autókat, nem is keveset, lízinges visszaadott autókat, 2-3 éveseket- 120-200e km-el, nagy átlag 170 környkén volt. Na ez a buktató. Meg hogy valaki elhiszi hogy ezeket a kocsikat leállítják 3 évesen, aztán 14 év mulva eladják ugyan ennyi km-el.

van bennük föld-plútó-másik galaxis táv, csak visszafele tolattak.

2018. szept. 2. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
hat most en evi 20 ezret megyek kb a geppel es szinte nagy tavolsagra csak 1-2-szer. egy nemet szerintem legalabb beleteker egy ilyen autóba 25-30ezret evente es meg lehet keveset is irok. egy 2001-es autonal ez kb 450-500ezres futas.
2018. szept. 2. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Buktatók : hamis km, rozsda, állapot, hazudott részletek a nepperek felől.

Röviden ennyi, igazából az egész autó lutri lehet.

Magánszemélytől akár meg is érheti.

Nem azért feltétlen olcsó, mert egy roncs.

Hanem mert a maszek szerelő is 45 eurós rezsidíjjal jön, és még kinti fizetések mellett is horribilis a szervíz, egy 15-20 éves autóhoz mérve pedig nem éri meg, mert egy hengerfejezés az autó értéke is lehet külföldön, mire minden hiteles. (ott nincs 5 ezer a kézbe és a roncs is friss műszakis), amíg itt 4 számjegyű összegből megvan.

Ezért sokszor meg sem éri megcsináltatni, amikor 2-300 euró is lehet egy szimpla éves szervíz, egy fékpofa,tárcsa és például vízhűtő csere pedig 1000 euró is lehet, munkadíjakkal.

Általában ár alatt párszáz euróval eladják a német-osztrákok, mert igény van rá.

2018. szept. 2. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Tapasztalat:

céges autóban 4 év alatt van 140 000 km.

Nálunk.


Én vettem egy 2000.-es kiadású A4 B5-öt. 263 000 km óra állással, de én nem vagyok kilométer vadász, nem érdekel se a 300, se a 400 ezer.


Tisztában vagyok vele, hogy egy kuplung-kettőstömeű- porlasztócsúcs csere mennyiben van.

Használt autó az használt autó, haveri alapon van javítva.

2018. szept. 3. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!