Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a baj? Ma vásároltam...

Mi lehet a baj? Ma vásároltam egy vw toruan 1.9 pdtdi 2007 es modellt. Nyíregyházáról tartottam Debrecenbe az autó hiba nélkül ment 140 el, majd Debrecenbe beérve a piros lámpáknál megállva

Figyelt kérdés

mintha az erő ment volna elfele az autóból

észrevettem hogy egyre nagyobb gáz adás szükséges az autó elindításához . Majd egyszer csak nem bírt elindulni a piros lámpánál. Ott ragadtam. Azóta annyira indul be az autó hogy 2 - 3 mp re jár a motor majd leáll. Van valakinek esetleg vmi ötlete vagy sejtése hogy mégiscsak mi lehet a baj? Köszönöm előre a segítséget mindenkinek!



2018. okt. 6. 20:29
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Kb ezer baja lehet, szervízbe ki tudják deríteni. Ha nem értesz az autóhoz, hiába mondjuk, hogy nézd meg az üzemanyag rendszert, a befecskendező rendszert, ha nem is tudod hol van.
2018. okt. 6. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:

Nem kis rizikó Nyíregyen kocsit vásárolni! (ukrán csalók)

Debrecenben nem kaptál volna?

2018. okt. 6. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:
Ez egy Németországi autóbehozatallal foglalkozó cég. Úgy lett kiválasztva az autó.
2018. okt. 6. 21:28
 4/15 A kérdező kommentje:
Ahogy közben utána olvasgattam a leginkább a részecske szűrő eltömődéséhez hasonló jelenségeket tapasztaltam, persze ezt csak így laikusként.
2018. okt. 6. 21:30
 5/15 anonim ***** válasza:

Ez annyira de annyira tipikus hiba!


Mármint a részecskeszűrő eltömődése a németből behozott német autóknál.

Ismerős is vett behozott tdi opelt, rá 1 hónapra lehetett több százezret még rákölteni a részecskeszűrő cserére.

2018. okt. 6. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim válasza:
51%

Tdi opel?

Egyébként egy tisztítás megvan 30k-ból amivel egy ideig bírja, aztán ki kell vágni belőle a p***ba, kiütni az agyából és kész.

Vagy rohadt drágán cserélni 4-5 évente.

2018. okt. 6. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
"ki kell vágni belőle a p***ba," Aki ilyet tesz, annak saját költségére bezúzatnám az autóját.
2018. okt. 6. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
Nekem ugyanezzel a hibával a generátor adta meg magát, habár ott felvillant a a piros akksi jelzés a műszerfalon. Mentem 150-el, egyszer csak az autó egyre erőtlenebb lett, gázra alig vagy gyengén reagált míg le nem állt az egészy. Ha az elektronika is becsődölt a kocsiba, akkor szinte biztos generátor hiba.
2018. okt. 7. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
Üzemanyagszűrővel kezdeném. Ha meg a dpf a probléma ki kell belezni a dpf szűrőt. utánna chip tuningos ember megoldja.
2018. okt. 7. 04:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
De lehet egy egyszerű vákuumcső szakadás is amitől nem tud szabályozni a turbo
2018. okt. 7. 04:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!