Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S50-hez milyen tuningot...

Krómgyűrű kérdése:

Simson S50-hez milyen tuningot javasoltok?

Figyelt kérdés

Van egy S50-em, amit szeretnék egy hangyányit tuningolni. Sokan írják, hogy fúrassam fel 60-70 köbcentire, de S50 típusnál ez kevésbé hatékony, mivel kisebb a lökete és nagyobb a henger furata, mint 51-es társának. Hallottam a Mihu féle minituningról. Azt írják, hogy jobban forog tőle a gép, de csak közepes-magas fordulaton. Ettől nagyban csökkenne a motor élettartama?

A másik, meg hogy inkább nyomatékra hangolódnék, tehát nem szeretném, hogy szétforogja magát, és a következő évben cseréljek csapágyakat és egyebeket, hanem kicsit nyomatékosabb legyen alsó tartományban, de a végsebessége se legyen 60 km/h. Nyomatékhoz úgy tudom, hogy a felömlők szélességéböl kell reszelni egy keveset.

Ti mit ajánlanátok?



2018. okt. 26. 20:39
 1/7 anonim ***** válasza:

nyomatékhoz hosszú löket kell. az én rövidlöketű 50-es Puch-om 7000-et pörgött nyélgázon, néha elérte a nyolcvanat is..

a titok csak annyi, hogy baromira pontosan kikevert keveréket kapott minőségi benzinből és olajból... és a gyertya háromkörmös volt.

2018. okt. 26. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 veterán vas ***** válasza:

A "hangyányi tuning"-nak pont annyi a haszna, mint a vak lónak, kontaktlencsét hordani. Semmi!

Ha nem az a célod, hogy hetente motort generálozz, és öntsd bele a pénzt, akkor hagy a csudába. A simóka -gyári állapotban- egy megbízható, de egyszerű szerkezet. Vedd tudomásul, hogy ennyit tud és kész. Persze, lehet ezt-azt alakítgatni rajta, de ezek az átalakítások, mindig csak valaminek a rovására történhetnek.

2018. okt. 26. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
meg kell venni a jodrága lengyel utángyártott minöségi 4-6 felömlös 70-90ccm es blokkszettet erősitett hajtokarral váltoval ami 5 gangos hosszu legyen elöre emzételeszkop fékkel együtt hátulra mz rugo arol 21-23 as karbi meg egy jofajta német rezo(direkt a motorra gyártott(el kell vinni németbe ott megoldják) ja meg erösített főtengely meg valami jo ducati gyujtást ráfaragni
2018. okt. 26. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 D. Brasco ***** válasza:
Az ilyen simson tuningoknak altalaban az az eredménye,hogy az amugy viszonylag megbizhato es tartos szerkezetből ami eljar kb 3 literből 100-on es az egesz fordulatszám skálán normálisan használható lesz egy megbizhatatlan üzemórás 10litert vedelő normalisan menni csak a csillagos égig pörgetve hajlandó pénztemető!
2018. okt. 27. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Ezek szerint inkább maradok a gyári állapotnál.
2018. okt. 27. 13:02
 6/7 anonim ***** válasza:

Tisztelt Kérdező!

Többen helyesen azt írták, hogy az S50 eredeti állapotban kellene hagyni az a legjobb döntés!

Volt a válaszadók között olyan aki 5-ös rövid váltóról és lengyel 4 felömlős hengerről irt, Ö meg nem ismeri az S50 es Simson blokkot. Itt noncs lehetőség a váltón variálni, maximum a henger fúrás jöhet szóba. Én nem változtatnék a motoron, ha tuning a fontos, akkor S51 es blokkot kell hozzá venni!

2018. okt. 27. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Kedves Utolsó!


Igen, én is tudtam, hogy nem kivitelezhető az 5 sebességes váltó és egyebek. Ezért gondolkodtam kisebb dolgokban, mint minimális henger reszelés, belső rezonátoros kipufogó, modernebb gyújtás és egyéb apróságok.

2018. okt. 27. 19:30

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!