Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen elérhető áru driftautók...

Milyen elérhető áru driftautók vannak itthon? (többi lent)

Figyelt kérdés

Tisztaban vagyok vele hogy Magyarorszag nem egy kedvezo hely drift szempontjabol tobb dolog miatt is. A kocsik lenyeges resze elso kerekes mert ez az elterjedt Europa ezen reszen, nincs japan import, nincsenek helyek ahol tudnal driftelni, meg ebben a konzervativ orszagban az emberek nagy resze elzarkozik efelol teljesen.


Ennek ellenere azokhoz az "elvetemultekhez" szol kerdesem akik hazankban kicsit is otthon vannak a drift kulturaban. Milyen autokat talalok itthon elerheto aron ami driftre alkalmas?

BMWkrol meg a regebbi Mercikrol, rwd Ladakrol tudok, de ezektol eltekintve nincs semmi mas? Ami kicsit is JDM? Neztem a Lexus IS200akat peldanak okaert de azok sincsenek tul jo arban, nem tudom mennyire jo az alkatresz ellatas. Olyan meg hogy pl. Nissan 240sx vagy 200 meg Supra Mk4 arany arba van meghirdetve 1 2 db itthon az is jobb kormanyos. Nagyon szegenyes a felhozatal ahhoz kepest hogy kulfoldon milyen konnyu a japan import kocsikat beszerezni.

Szempont meg hogy mennyire tuningolhato. Alapbol mennyire fejlesztheto a motor benne, mennyire jo engine swap alany (BMWk nagy resze ebbol a szempontbol jo mert 2jz motort tudsz bele tenni ha talalsz, mas ilyenrol nem tudok), es hogy kozmetikailag milyen alkatreszekealkatreszeket talal hozza itthon az ember.

Ti milyen kocsival toljatok, illetve milyenekrol tudtok?

Minden velemenyt szivesen varok, elore is koszi.



2018. nov. 11. 15:16
1 2
 1/13 tothp ***** válasza:

Subaru justy. 200 000 alatt is kapható.

Valahogy ki lehet iktatni az első hajtást. Hallottam már ilyet. Hosszú életű nem lesz.

2018. nov. 11. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Elérhető árban csak BMW-k vannak. A többi az mind baromi drága és kevés az alkatrész.


A JDM autók a japán piacra készültek, miért kellene itt lenniük? Vegyél egyet kint, hozd be, $$$$$$, nem véletlenül nincsenek :D


"BMWk nagy resze ebbol a szempontbol jo mert 2jz motort tudsz bele tenni ha talalsz"

A BMWkbe komolyabb faragás nélkül belemegy a V8-as blokk, akár a kompresszoros V8-as blokk és ezekhez még mindig akad alkatrész fillérekért. Ugyanez a 2JZről nem mondható el.


Egyáltalán mi a cél? Milyen drift Hobby? Országos bajnokság? King of Europe series?

Ha csak bohóckodni kell akkor a 300 ló körüli V8-ak egy hármas kasznit már visznek rendesen, azzal már akár a magyar bajnokin is lehet indulni.


A King of Europenál meg már értelmezhetetlen az "elérhető ár", az már egy más világ.

2018. nov. 11. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

Ha lemész tökölre szinte csak BMW-ket használnak. Egy egy Nissan még van, de többnyire e36 meg e46. Szerintem a legolcsóbb drift autó. Nekem is ilyen van csak nekem hétköznapokra. Az e36 nem egy bonyolult cucc, és alkatrész se drága hozzá annyit bontanak.

Viszont nem az autót megvenni a sok, hanem letrélerezni, gumizni, üzemanyagot pénzelni, ha törik javítani. Meg a hegesztett difi se örök életű.

Megkérdeztem lent egy srágot. Azt mondta hogy neki egy-egy hétvége úgy van 100 ezerbe hogy apja tudja ingyen trélerezni.

2018. nov. 11. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

Koszi a valaszokat, sok hasznos infoval szolgaltatok.

Bohockodni kene az auto, nyilvan nem kupakra jarnek. Majdha esetleg ott tartok es sporolok annyi penzt nemetbol hoznek valami Nissant, de kezdo kocsinak sajnalnam, sot meg gyakorlonak is. Arra jo az oreg BMW.

Annyi lenne meg a kerdesem hogy hol van az arany kozeput a driftauto es a muszaki vizsga kozt. Mi az amit meg megcsinalhatok hogy rendszamot adjanak ra, es mi az amit mar nem fogadnak el.

Difi osszehegesztes, hatso ulesek kipakolasa, tegyuk fel tesz bele az ember egy masik komplett motort(legyen az 2jz vagy V8), esetleg sulycsokkentesnek teszel ra muanyag lokosoket ami nem torik annyira vagy egy az egybe lekapod a hatso lokost? Mi megengedett es mi nem? Szemelyes tapasztalatok hogy a rendor mennyire kot bele egy ilyesmi autoba ha forgalomba megy(tisztaban vagyok vele hogy ez szubjektiv de hatha valakinek van vmi szemelyes tapasztalat)

Mindenesetre koszi az eddigi valaszaitokat :)

2018. nov. 11. 19:53
 5/13 A kérdező kommentje:

"Egy egy Nissan még van, de többnyire e36 meg e46."

Annyit meg elfelejtettem, milyen Nissanokat latni?

2018. nov. 11. 19:55
 6/13 anonim ***** válasza:

Szerintem pályára használható driftautó és műszaki vizsga között járható középút szerintem a nagy motor és az LSD. Nem pakolhatsz ki az utcaiból mindent, és hegesztett difivel nem közlekedhetsz hivatalosan utcán (persze, tudom hogy mindenki ismer olyat aki így használja az autót minden nap). Így nem egy driftautód lesz, hanem egy olyan hétköznapi amivel amúgy ha nem is dominálsz kompetitív mezőnyben, de valamilyen szinten lehet oldalra menni.


Én a helyedben 2,5L feletti benzines régi BMW-t néznék, vagy olyat amiben már LSD van, vagy tetetnék bele.

2018. nov. 11. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:

Rendben ennek utana nezek meg hogy mi a megengedett. Nem egy olyan utcai autot akarok ami kicsit csuszik hanem egy ha nem is versenyszintu de helyet megallo driftautot, ha kell inkabb muszaki nelkul es akkor hasznalom kihaltabb helyeken, tudok parat.

Valszeg a BMW lenne a legjobb valasztas ahogy mondod, tobb mint valoszinu h az is lesz.

De olyan csalodott vagyok hogy tenyleg valami japan kocsit szerettem volna, csak meg nemetbol is eleg dragak.


Annyi meg, hogy Honda Preludebol csak elsokerekes van itthon? Tudom hogy keszult belole rwd, azert kerdezem. Netalan egy elsokerekrol hatsokerekesre atszereles mennyibe fajna ha lehetseges? Mert nagyob tetszik az az auto.

2018. nov. 11. 20:25
 8/13 anonim ***** válasza:

Elsősből hátsósba való átszerelést sajnos el kell felejteni. Ahoz konkrétan az egész autót cserélni kell, át kell szabni. Szerintem munkadíjjal együtt milliókban áll meg. Külön embert kell fizetned aki megtervezi neked. Külön a tervet le kell papiroztatni. Keríteni egy embert aki kivitelezi ezt a nem mindennapi dolgot. De így is körülbelül mindent cserélni kéne. Csak még annyi kikötés lenne pluszban hogy arra is oda kell figyelni hogy be is férjen.


Elérhető árú japán hátsó kerekes csak az MX5 jut eszembe. De annak alkatrész ára közel se olyan olcsó mint a BMW-jé, és annyi erő sincs benne.

Vagy RX8. De az az olcsón megveszed majd gatyádat ráköltöd kategória ugye a rotary miatt. Viszont ha van pénzed és mindenképp japánt akarsz akkor egy motorcserélt RX8. De ez se olcsó megoldás.


Szerintem a leggazdaságosabb az e36/e46.

2018. nov. 12. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Koszi. Ja valszeg meg a miata meg egy BMW kozt gondolkodok majd.

Egy motorcserenek(pl. a BMWbe egy V8) mennyi a munkadija? Konnyu embert talalni aki megcsinalja?


Illetve Miataba milyen motorok fernenek el ami driftre alkalmas lenne?

2018. nov. 12. 19:46
 10/13 anonim ***** válasza:

Motorcserének még nézz utána mert a részleteket nem tudom már. Én mikor annak idején lett volna egy jó bontott BMW motor ajánlat az E36-omba akkor elgondolkoztam rajta, de ahogy belenéztem letettem róla akkor is ha ugyan olyan kaszniból jött volna ki és majdnem minden faluban találni e36 motorcserére szakembert. Mert ha le akarod papiroztatni azt egy mérnökkel meg kell terveztetned, hatóságokkal engedélyeztetni, beszereltetni meg minden. Simán benne lehet motor árán felül sak a papirozás százezrekben, úgy hogy igazából ugyan olyan mint amit kiszedsz belőle csak 2 hengerrel nagyobb aminek pedig eleve ott a helye a kaszniban.


Eleve nagy motorral vegyél szerintem, ne késöbb cserélgesd, mert ha azt legálisan szeretnéd akkor még akár az autó árának többszöröse rámehet.


Meg annyi hogyha bmw mellett döntesz akkor azért keress rozsdát. Emeld meg, vidd el átnézetni. Megéri azt az 5 ezret a szakember munkája.

2018. nov. 12. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!