Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1,9 TDi 90 lóerős mnotorban...

1,9 TDi 90 lóerős mnotorban van kettőstömegű lendkerék?

Figyelt kérdés
Úgy tudom, hogy nincs, csak sima lendkerék van benne. Jól tudom? Azt kell benne cserélni? Ennek a motornak van különösebb gondja, vagy megbízható konstrukció? A turbóval szokott benne probléma lenni? Régebbi VW Golfra gondolok.

2018. nov. 14. 17:58
 1/7 anonim ***** válasza:

Teljesen mindegy mennyire volt anno jó vagy megbízható, ha ma már a legfiatalabb is 18 éves. Bármikor , bármi letérdelhet benne.


Nincs benne kettős tömegű lendkerék, a sima meg nem megy tönkre - ha csak le nem fogazza az önindító.

2018. nov. 14. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Akkor ugy sem eri meg ilyet venni, ha elso auto lenne, es vagy 3-4 evig hasznalnam max aztan menne a bontoba?
2018. nov. 14. 18:22
 3/7 anonim ***** válasza:
3golf 1z motorkódjához nincs, a többiben lehet hogy van kettőstömegű.
2018. nov. 14. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Ennél olcsobban javítható diesel motor nem igen van. Jó választás is lehet
2018. nov. 14. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 D. Brasco ***** válasza:
Ha nincs benne a világ összes kilometere talan jó valasztas lehet......de sajnos mindegyikben benne van.....van amelyilben ketszer is!
2018. nov. 15. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
És az miért is baj? Miért baj a sok km egy ilyen szög egyszerű dízelbe? Ezek erre vannak, még a sok km el is fog még többet elmenni. Ez nem egy kis benzines, ezt meglehet venni sok km el is nyugodtan, elég ritkán kell ezeket motorfelújításra vinni, persze sokat függ attól, hogy használták.
2020. dec. 13. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

"És az miért is baj? Miért baj a sok km egy ilyen szög egyszerű dízelbe?"

Azért baj, mert megvesz egy ilyen csillió km-t futott szög egyszerű dízelt olcsón, amit ugye olcsó fenntartani. Aztán lassan kell 6 felújított porlasztócsúcs, meg az adagolós fel kell újítani, meg lassan a szimeringeket és tömítéseket kell cserélni..


Ilyen apróságokra simán el lehet tapsolni az autó vételárát és nyilván nem az fogja megvenni a 20+ éves adagolós TDI VW-t akinek lenne pénze 3 évesre.


"Ez nem egy kis benzines, ezt meglehet venni sok km el is nyugodtan, elég ritkán kell ezeket motorfelújításra vinni"

Nyilván ezért volt már majd 10 éve is tele az összes VW-s csoport a "melyik turbós olcsó" , meg a "hol újítanak fel adagolót" kérdésekkel, mert ezekre nem kell költeni. Ha magas a futás akkor csak a motor használódik el? A váltó nem? a féltengelyek, kerékcsapágyak nem? A tornyoknál nem fárad el hamarabb a kasztni?

Olyan butaságokat tudtok összehordani, hogy az félelmetes.


"Ez nem egy kis benzines"

Nem, ezt direkt azért vették, hogy olcsó tankolással sokat guruljanak vele. Mindben vna már minimum 900k km, ami persze nem gáz de egy ugyanennyi 1,4-es lófüttyben van a harmada mondjuk..

2020. dec. 13. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!