Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Veterán tuning?

Veterán tuning?

Figyelt kérdés
Véleményekre lennék kíváncsi: szerintetek melyik jobb; egy 30-50 éves autót gyári állapotúra felújítani, OT-képesre megcsinálni, vagy inkább valami kultúrált, igényes átépítésbe belevinni? Gondolok itt ilyenre hogy: egy kis karosszéria és nyomtávszélesítés, ültetés, sport-belsőtér, esetleg motorcsere, kicsi légterelők stb. Mit gondoltok?

2019. ápr. 12. 15:16
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Ez igen csak autófüggő....


Pl. egy régi 123-as merci igen csak gagyin néz ki feltuningolva míg egy régi BMW, Lancia már tűrhető tuninggal.


Bár én annak a híve vagyok, hogy a régi autót nem szabad a gyári állapotnál tovább felújítani :)

2019. ápr. 12. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Kérdés, hogy mi az a 30+-os autó. Mert van amiből van egy rakat, a 30 éves az 89-es évjárattól indul.
2019. ápr. 12. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Ember és autófüggő. Én támogatom a szelíd, igényes tuningot, de flexszelgetést, hegesztgetést már nem. Van egy '83-as ETZ-m, valószínűleg kap egy elektromos gyújtást, meg egy 300-as hengert + sok új, eredeti alkatrészt, de nem csinálok belőle pl giccses choppert.
2019. ápr. 12. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 veterán vas ***** válasza:

Ezek szerint, annyi 30-50 éves autó halmozódik az udvarodon, hogy azt sem tudod melyikkel mit kezdjél? Irigyellek!


Különben értem, hogy mit szeretnél, de azt azért csak nem állítod, hogy minden a karosszériás álma, egy félévszázados autón sárvédőt domborítani. ;)

2019. ápr. 12. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Egy Chevrolet Sprint Turbo az alany, de nem, nincs tonna alkatrészem, ezért is a nagy dilemma. Kolumbiában van még vagy 500 db ebből a kocsiból, onnan hozatni az alkatrészeket meg kb ugyanannyi, mint itthon venni Sparco-Momo-Sabelt stb. cuccokat, hogy egy igényes áépítésbe vihessem. Köszönöm a válaszokat!
2019. ápr. 13. 08:42
 6/10 veterán vas ***** válasza:

Na erre az autóra sok mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy egy tipikus old timer. Természetesen nincs beleszólása senkinek, hogy ki melyik típust kedvel, ha neked szimpi egy ilyen autó, akkor jó munkát, és sok türelmet hozzá.


Aztán majd ne csodálkozz, ha valaki azt mondja, egész jól sikerült ez az öreg ezres swift. ;)

(mert engem arra emlékeztet)

2019. ápr. 13. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Ez nem az Mk.1-es Suzuki swift "másolata" egyébként?
2019. ápr. 13. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Szinte teljes mértékben megegyezik, egykét apró különbséggel, de azokhoz sem igen van alkatrész. Sőt, az előző tulaj építette a négyhengeres, 1.3as motort a Sprint turbójával, tökéletesen működik, és a mai autók mellett is gyorsnak mondható. Ezért is gondolkodom, mert ahogy írták mondjuk egy régi Volgát nem állnék neki tuningolni, ez viszont még sportautónak is elmegy, pedig 33 éves
2019. ápr. 13. 17:11
 9/10 anonim ***** válasza:
55%
Na igen, 1.3-as mk.1 turbo swiftben ültem, úgy megy mint a vadbarom!
2019. ápr. 13. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Tolakodás megkérdeznem kiében ültél? :)
2019. ápr. 15. 15:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!