Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hány kilométertől számít...

Hány kilométertől számít soknak egy használt autó vétele, hol tudom karbantartani, honnan tudhatom meg kaphatóak e bele könnyedén alkatrészek, milyen márkától, mit érdemes venni olcsón első autónak?

Figyelt kérdés
2019. jún. 2. 19:34
 1/10 anonim ***** válasza:
25%
200.000 km felett már soknak számít. Arról pedig, hogy milyen autót vegyél, aminek nem kerülnek sokba az alkatréeszi, a karbantartása, arról pedig egy jó autószerelő tud nyilatkozni.
2019. jún. 2. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
hol lehet autót karbantartani és mennyibe kerül?
2019. jún. 2. 19:48
 3/10 anonim ***** válasza:
37%

Ezt így nem lehet megmondani hogy melyikbe milyen alkatrész kell .

Nem mindegyik autóban ugyan az romlik el.

Így nem is lehet még kb sem megmondani.

2019. jún. 2. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
16%

200.000 körül van a lélektani határ.

Karbantartatni meg szerelővel kell

2019. jún. 2. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
49%

Állapotot veszünk, nem kilómétert. Ha jó állapotban van az autó, rendszeresen karbantartották és erről az összes számla megvan, nyugodtan meg lehet venni akár 300 ezer kilométerrel is.

Az én suzukimban is 280 ezer kilométer van, de nagyon jól fog járni vele valaki, ha majd eladom. Mondhatni újszerű állapotban van, egyből rohanok vele a szervizbe, ha bár mi rendelleneset tapasztalok. Az összes szervizszámlát eltettem évekre visszamenőleg.

Arra a kérdésre pedig, hogy milyen autót olcsó fenntartani, szervizelni :

Általában azt a típust amiből nagyon sok van, tömegautó. Pl :Suzuki Swift, wagonr, Ignis, Opel astra, corsa stb...

2019. jún. 2. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Nincs ilyen, hogy mi számít soknak. Mint ahogy az első válaszoló is írta, a mai nem hozzáértőknek ha már 200.000 fölött van egy kocsiba akkor szerintük szar és éppen ezért van egy 10 és egy 20 éves kocsiba is ilyen km állás, mert erre tekerik vissza. Sokkal fontosabb a szerviztörténete, hogy mennyire visszakövethető és mennyire figyeltek oda rá. Autótípusonként eltér, hogy mennyit futnak el, a régi szívódiesel Mercik 500.000+ km-t is elmentek még egy mai modern kocsinál 250.000-nél mér lehet hogy kell egy motorgenerál
2019. jún. 2. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
47%

Akkor ezek szerint mindenkinél más ez a "lélektani határ".

Egy átlagos, 10 év körüli használt autónál szerintem teljesen rendben van a 200.000km. Engem nem rettentene vissza. Nem kevés ennyi km, de nem is tartom vészesen soknak. 300.000km-nél már elgondolkoznék. De ha látszik, hogy karbantartották tip-top állapotban van mindene működik, akkor még ezt is megvenném. 400.000km-nél már erősen gondolkoznék. Csak akkor venném meg, ha nagyon jó vétel. E fölött már nem igazán vennék autót.

2019. jún. 2. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Autója válogatja, hogy mennyi kilóméter sok egy motornak. Pl egy lada motorja 200 ezernél már igényli a motorgenerált, mígy egy om606-os motorral szerelt turbódízel merci még 700 ezerrel is vígan elvan, és egyáltalán nem gyengébb mint mikor kijött a gyárból. Sőt az a motor üzemszerűen elbírja azt, hogy a 175 lóerőről felhúzod 400+-ra. Én se hittem el, de ha ismered Magyar Tamás drift versenyzőt neki az van a kocsiba bontatlan blokkal, csak adagoló, és nagyobb turbó van benne. Karbantartani, meg egy autót ha nem értesz hozzá akkor szerelő.
2019. jún. 3. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
48%

Azért akik itt lepontozzák a konkrét válaszokat és jönnek azzal, hogy állapotot veszünk...

Bele kellene gondolni abba is, hogy hiába van rendszeresen karbantartva (ami inkább alap elvárás, nem pedig mérlegelendő szempont a vásárlásnál), hogy egy autóban nem csak a fűzött blokk van. 200.000 felett már a jobb konstrukciókban is kezdenek előjönni hibák. Egy egy hőfok jeladó, lambadszonda, kettőstömegű, futómű felújítás, kisebb nagyobb elektromos hibák stb stb. Amik hosszúélettartamú alkatrészek, de elfáradnak. A fényezés és az alvázvédelem állapotáról nem is beszélve.

Persze a többség azzal nyugtatja magát, hogy millió km-t elmegy a motor bontás nélkül. De amit apránként rá kell költeni egy sokat futott autóra azt már nem számolják.

2019. jún. 3. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
52%

"Ha jó állapotban van az autó, rendszeresen karbantartották és erről az összes számla megvan, nyugodtan meg lehet venni akár 300 ezer kilométerrel is."

És ettől, ha valaki megvesz egy ilyen autót, nem biztos, hogy ugyanúgy szervizelni akarja örökké, hanem egy olyan autót akar megvenni, amire egy ideig nem kell költeni. Márpedig egy autó hiába van rendszeresen karban tartva, 300.000 km-t menve, nagyon nagy a hibalehetősége, hogy sűrűn kell majd javítani, mivel az alkatrészei el vannak használódva. Mert ugye azért a 300.000 km alatt nem az összes létező alkatrésze lett kicserélve újra nyilván...

2019. jún. 4. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!