2500-3000cm3 auto?
A nagy és a sportos az üti egymást. Ha valami Audi V6-os A6-ot akarsz az nem lesz sportos. Ami nagy az nehéz 1500-1700 kg így oda meg kevés lesz a 3 literes motor, így az nem lesz sportos.
De én is csak a hasznaltautot tudom javasolni
Szívó 3 literes csónak valószínűleg nyomatékos lesz kényelmes meg minden, de nem sportos.
Erős lesz, meg menni fog mint a dög.
De egy yacht méretű csónakban nem lesz az a féle sebességérzet, mint egy hothatchben.
Illetve a viszonylag olcsón fenntartható meg üti az első két feltételt, hogy nagy és erős.
Nagy csónak ~nagy súly. - reál nagy fogyasztás.
Na meg egy ekkorára tervezett csónakban azért egy futómű, vezérlés arra van tervezve hogy bírja, a felfüggesztés is, a fékek is komoly dolgok, ezek mind sokszorosai egy tömeg kisautónak pl. 1.6 2-es focusnak.
Ilyen jelenleg nincs.
Kapni mindent ami nagy csónakméretű és 3 liter körüli.
De 12 liter alatt ne gondolkodj és a súlyadó is egy halál szinte.
Én amikor kimentem külföldre dolgozni és a szakmámban magyar viszonylathoz képest négyszeres fizetést keresni (itthon nettó 150 kint 2 ezer euró nettót ajánlott a cég, juttatásokkal 2400 környékén) ,akkor nagyzolásból vettem egy clk280-at c209-est a harmadik fizetésem után.
Ott városban bő 13 környékén volt ésszel, és ez volt a legolcsóbb.
Import olajszűrő kellett, és csak gyári volt.
Egy olajcsere, a 4 dugattyús féktisztítással 620 euró.
Évente azért ez 200 ezer volt ez az alapszervíz.
Igaz ez Mercedes gyáriszervízben volt végezve.
Maszeknél is 300 eurót kértek volna kisszervízre és 80-at a fékre.
Hidd el nem éri meg.
Legalább is ha a "keveset egyen, menjen mint a nyíl, és olcsó legyen a fentartás" logika van benne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!