Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hengerfej tömítés csere...

Hengerfej tömítés csere esetén, kötelező síkolni a hengerfejet?

Figyelt kérdés

Úgy tudom egyes típusoknál tiltják a hengerfej utólagos megmunkálását. Az alany egy Audi A4 b5 1,9 tdi.

Tünetei: fogy a hűtőfolyadék, nagy nyomás a hűtőben, kemény vízcsövek.



2019. jún. 17. 11:36
 1/10 anonim válasza:

Szia.

Én idèn januárba csinàltattam ilyet, igaz egy sokkal kisebb kategóriàs kocsival, egy 1,3 Feliciával, de akkor azt mondták, hogy síkolás nélkül el se vállalják, mert értelmetlen újra összerakni, ha nincs síkba hozva.

2019. jún. 17. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 D. Brasco ***** válasza:
72%
A hengerfej sikolasnal eppen csak egy erintőt vesznek a hengerfejen,alig pár tized mm-t szednek le belőle,ami semmit nem befolyásol,viszont nélküle kb semminertelme nem volt nekiállni tömitest cserelni!
2019. jún. 17. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
nem kötelező, csak erősen ajánlott. Amelyik szerelő jó munkát ad ki a kezéből annak alap,hogy síkoltatni is kell
2019. jún. 17. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Nem kötelező , csak ha szükség van rá akkor kell.
2019. jún. 17. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Valójában egy síkvonalzóval meg hézagmérővel ellenőrizni kellene és ha a gyári tűrésen belül van, akkor nem kell síkolni. Viszont a síkvonalzó elég drága szerszám és használni is tudni kell, ezért sokan nem foglalkoznak vele, hanem egyből viszik síkolni a hengerfejet.
2019. jún. 17. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat! Lenne még egy kérdés.

A szerelő CO2 teszterrel vizsgálta a rendszert, hogy van e benne kipufogógáz, az eredmény negatív lett. Semmi egyéb más tünet nincs, csak az, hogy fogy a víz, van, hogy huzamosabb ideig beáll minimum szintre, aztán lejeb megy picivel, olyankor töltök rá...

2019. jún. 17. 16:07
 7/10 A kérdező kommentje:
Van valakinek valami ötlete? Fűtés van, klíma jó. Az olajszint stabilan 1 szinten mar 5000 km óta.
2019. jún. 17. 16:09
 8/10 D. Brasco ***** válasza:
57%
Ha a hengerfejtomites szart be akkor nem kell kötelezően e vizet meg az olajat is fogyassza,meg a kettőnek sem muszáj összefolynia!Neked valoszinuleg az egyik víztérnél lévő tömitesfurat szakadt össze a hengerrel!
2019. jún. 17. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Turbódízelekhez már ezeket a szar lemez tömítéseket adják, aki azokat kitalálta, meg kéne etetni vele az összeset.

Ahhoz nem csak a hengerfejet, de még a blokkot is sikolni kellene!!

Annyira szarok.

Igaz, én egy 1.7-es turbódízel opellel csináltam, de beleraktam egy szívódízelhez való, nagyon puha tömítést, és avval megszűnt minden kínja.

A legdrágább szívó tömítést vettem, azt hiszem Reinz volt.

2019. jún. 17. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Amúgy a régi Tdízelekhez is klingerit tömítés volt, csak valami okos kitalálta ezt a 4-5 rétegű lemezt.

Ezeknél a lemez tömítéseknél vannak rendszeresen ilyen átfújások.

2019. jún. 17. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!