Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Heló. Adott egy Simson s51...

Heló. Adott egy Simson s51 enduro 89es évjáratú 6v-os tirisztoros. Az utobbi időben nehezen indul, ha megy magasabb fordulaton durrog, és erőtlen, melegen nem is indul. Trafó, Tirisztor új. Mit csináljak hogy rendesen működjön?

Figyelt kérdés

2019. júl. 3. 14:54
 1/7 anonim ***** válasza:
0%
Szelephézagok mikor voltak beállítva? Esetleg még vmi a karburátor környékén.
2019. júl. 3. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Tisztelt Kérdező!


A tünetekből egyértelmű a számomra, hogy az előgyújtás szögének a beállítása változott, így a motor nehezen indul, továbbá magas fordulaton durrog és erőtlen.

Nem tudom mennyi szerelési affinitása van, a szakszerű beállításhoz Stroboszkóp lámpára lenne szüksége, de e nélkül a műszer nélkül is be tudja állítani.

Mivel előgyújtási szöget növelni kell így a gyújtás alaplapot az óramutató járásával ellentétes irányba kell elmozdítani. a gyújtás alaplap rögzítő fülek csavarjait fellazítva néhány fokkal el kell mozgatni az alaplapot a fen leírt irányba, majd rögzíteni és próba indítás, egészen addig változtatni kis lépésekben a gyújtás szögén, míg a motor járása nem megfelelő. A túl nagy előgyújtás esetén kopogó motorhangot fog hallani és nagyon melegszik a henger, szóval módjával kell állítgatni a gyújtást.

Helyesen beállított gyújtás esetén éppen csak átfordul a motor melegen és indul hidegen egy rúgásra a szivató rúgás után.

Remélem tudtam segíteni

2019. júl. 4. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Bocsánat elfelejtettem itt megjegyezni, hogy az előttem, azaz az első válaszolónak nem igazán javaslom, hogy kétütemű motor probléma megoldásaihoz szakmai tájékoztatásban részesítse a nagyérdemű közönséget, mert könnyen a nevetségesség tárgyává válhat
2019. júl. 4. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Köszönöm a tippet :) Miért volt ilyen nagy butaság, amit írtam? Csak hogy akkor már én is tanuljak belőle. Válaszomat arra alapoztam, hogy anno volt egy Suzuki XF650-em, ami hasonló dolgokat produkált, és végül egy szelephézagállítás hozta helyre a problémát. Bocsánat, hogy hülyeséget írtam, csak segíteni szerettem volna. Általában ezért nem írok választ olyan kérdéshez, amihez tudom, hogy nem értek.
2019. júl. 4. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Amit írt azért butaság mert 2t motoroknál főleg karburátorosoknál nincsenek szelepek. Illetve azt elfelejtettem írni hogy az új trafó elött is durrogott de utána olyan 1.5-2 hónapig jó volt és úgy ment ahogy kell.
2019. júl. 11. 11:38
 6/7 anonim ***** válasza:
Hmm így már értem, köszi a felvilágosítást :) Azt hittem, 2T-nél is vannak szelepek, de így legalább kíváncsi lettem, úgyhogy mindjárt utána is nézek a dolognak pontosabban.
2019. júl. 16. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Akár minden furcsa de lelazult, kopott főtengelyszimering is szokott ilyen tünetet produkálni. Nekem menet közben csúszott le és durrogott csattogott böfékelt hogy mindenki engem nézett hogy vajon most felrobbanok e :-D

Nagyon nehezen jöttem rá hogy hol a hiba, mert minden jónak tűnt.

2019. aug. 28. 03:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!