Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Két ütemű Barkas kisbusz...

Két ütemű Barkas kisbusz nagyon megpakolva volt ahová nem tudott eljutni gyenge teljesítmény miatt?

Figyelt kérdés
olvastam hogy kevéske volt a motorja teljesítménye, meg lendületből kellett vele autózni, de fordulhatott elő konkrétan olyan szitu hogy nem bírt egy hazai hegy-völgyre felmenni ha túlpakolták?
2019. júl. 13. 20:42
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
nem
2019. júl. 13. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
24%

Tekintve, hogy öreg korára előszeretettel használták ácsok, kőművesek, egyéb fizikai munkát végzők igen, ez simán előfordulhatott, pláne ha az utólagos katalizátort is megkapta a motor. Egy 20%-os emelkedőre helyből valószínűleg nagyon nehezen vagy egyáltalán nem tudna felmenni egy lestrapált, megrakott példány.

Ezt írom annak ellenére, hogy mikor nálunk hajtott fel ilyen meredeken egy kőműves brigád ők még pont ki tudtak menni, de nagyon necces volt, ki kellett szállítani az utasokat, hogy felmenjen az emelkedőn.

2019. júl. 13. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
74%

hülyeséget írt a 2 es


simán felment olyan emelkedőn ami asztfaltozott volt és más autók fel tudtak menni, max annyi hogy vissza kelett váltani 2 esbe vagy akár egyesbe is.


Bebaszna ha csak sík útra gyártottak volna egy kisteherautót:D

Amugy a Wartburg motorban volt nyomaték bőven.

2019. júl. 13. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
100%
Barkasban volt autómentő, hát a 728-as bömös alatt izzadt rendesen. De azért elvitte akár meddig.
2019. júl. 13. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%
Jól le volt áttételezve, sokkal rövidebb volt a végáttétel mint a Wartburgban. Elment az mindenhova, csak olyankor nem volt szerencsés mögötte menni...
2019. júl. 13. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
akkor valszeg csak utólag próbálták olyan borzalmasnak beállítani, mert 1-2ben megvolt bármi csak türelemjáték volt ha jól veszem ki, nyilván másabb egy mai kishaszon mint akkor voltak, bár nem tudom a versenytársai a Zukok, Nysa, 1203-as skoda kisbusz stb. mennyire volt rivális/jobb
2019. júl. 13. 21:36
 7/13 anonim ***** válasza:

A postán hajtottam ilyet 1997-ben, a XII kerületben telepakolva csomagokkal elég tréfásan ment fölfele.

Szinte minden nap másikban ültem, volt, amelyik ment mint a mérgezett egér, és volt, amelyik még lejtő lefele is szenvedett. Hatalmas különbség volt közöttük, 3 megszakítós gyújtás, gagyi karburátor, keverékolajozás, brrrr.

2019. júl. 13. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
utolsó nagyon meglepett, tudom hogy posta alkalmazta ezeket, nade még 1997-ben is?? most utánanéztem azt írja a wiki hogy '92-tól már volt a T4-es volkswagen transporter amit kiűzhetetlennek tartanak szinte használtautós körökben mai napig
2019. júl. 13. 23:34
 9/13 anonim ***** válasza:

Barkas az még oké, de az Uaz kisbusz, Apu mentős volt még a huszas évei közepén és mesélte, hogy mivel Pécsen dolgozott a Mecsekbe volt oly sztori, a szirénázó Uaz üwntőt lehagyta a kerékpáros. :D pedig nem kezők vezették akkoriban sem a mentőket, kvázi vezetéstechnika rendben volt.


21/F

2019. júl. 14. 01:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

üwntőt az a mentő akart lenni.


21/F

2019. júl. 14. 01:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!